Simpercek

Behind The Sims – Első bepillantás a “Sims 5” prototípusába

A Project Rene kódnéven futó Sims 5 célja, hogy egy teljesen új élményt nyújtson a sikereknek a gazdag játékmenetével és testreszabási lehetőségeivel. Az EA és a Maxis azt szeretné elérni, hogy a Sims 5 élménye több platformon is játszható legyen a PC, a konzol és a mobil között.

A Behind The Sims során a Project Rene több producere és fejlesztője is megosztotta a játékon végzett munkáját, amelyet a következő generációs Sims játékról megtudtunk a Behind The Sims második epizódjából. Ne feledd, hogy a projekt egyes részei nem véglegesek, ahogy a vizuális megjelenése se.

Gina, a Project Rene kreatív igazgatója arról beszélt, hogy azzal tölti az idejét, hogy azon gondolkodik, hogyan fognak a játékosok interakcióba lépni a játékkal. Milyen játékmenetre, tartalomra vagy narratívára lesz szükségük ahhoz, hogy életre keltsék a játékot.

Sims 5 művészeti és vizuális irány

Stu, a művészeti és vizuális igazgató azt részletezte, hogy a világítás nagy hatással van a játék kinézetére és felfedeznek néhány új világítási technológiát, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy testreszabható tereket hozzanak létre. Hagyják, hogy a játékosok érzelmes lakók történeteit meséljék el, amelyek remekül fognak kinézni a számítógépünkön és a telefonunkon.

A simek nem csak otthon élnek, hanem léteznek egy tágabb, simekkel teli környékén is. Készítettek néhány egyszerű prototípust, hogy felfedezzék, mit csinálnak ezek a simek napközben. Hová mennek, mit látnak és milyen időbeosztásuk és rutinjuk van, miközben a környéken kószálnak.

Sims 5 animáció

Nawwaf, az animáció rendező arról beszélt, hogy a “Read the room” kifejezés vezérli az animációval kapcsolatos elképzeléseiket, ami azt jelenti, hogy azt szeretnék, ha a játékosok tudnák, hogyan éreznek és mit gondolnak a simjeik. Csak abból, ahogyan viselkednek.

Ez azt jelenti, hogy támogatniuk kell a különböző magatartásokat, érzelmeket és testtartásokat, amelyeknek a tárgyakon és a kommunikáción keresztül kell működniük.

Technikai irány

Manu, a technikai igazgató szerint a játékok egy nagyon alapállapotban kezdődnek, mielőtt az összes 3D modell, animáció, hang és szkriptelt viselkedés összeolvadhatna egymással. Lassan, de biztosan életre keltik az ötleteit a Sims első verziójával. Ez azt jelenti, hogy a simek saját maguk navigálnak, és interakcióba lépnek a tárgyakkal, hogy kielégítsék az igényeinket. Alig várják, hogy még többet mutathassanak belőle.

Frizura testreszabása

Azure, a producer azt ecsetelte, hogy mi hogyan járulunk hozzá a megjelenésünkhöz, és hogyan mutatjuk meg magunkat, és ezek a simek esetében sincsenek másképp. Próbálják kitalálni, hogyan modellezzék a legkülönbözöbb stílusokat az emberiség széles skáláján, és olyan lehetőségek lesznek, mint például a rugalmas színezés.

Kommunikáció a Sims 5-ben

Jill, a producer szerint a kommunkáció alapvető fontosságú a The Sims játékélmény szempontjából, és néha sok mindent kell követnünk, például a simek mozognak, gondolatlufikat dobálnak, a felhasználói felületet kell követnünk. Most éppen azzal kísérleteznek, hogy mennyire keveset tudunk róluk. Tényleg csak a világos, játékos és egyszerű vizuális megjelenítés felé hajolnak, ami már kezdi megmutatni, hogy mennyi információ túl sok vagy kevés, és mi az, ami működik. Tényleg jobban meg tudják találni azt a pontot, hogy jobban megértsünk, miről is beszélnek a simjeink.

Az alábbi videót megtekintheted a Project Rene összefoglalójáról.

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.

Feliratkozás
Visszajelzés
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments