Sims 2 Csaláskódok

A boolprop testingCheatsEnabled true/false olyan csaláskód, ami a fejlesztés során a hibakeresés, debugging során került a játékba. Mint minden csaláskód, ez is okozhat komoly problémákat, szélsőséges esetben akár az újratelepítés is szükséges lehet miatta. Ha használni szeretnéd, mindenképpen kellő óvatossággal tedd, és mindig legyen egy másolatod a játékod aktuális mentési állapotáról. A kódot a Shift+Ctrl+C billentyűk leütése után felugró ablakba kell beírnod, mielőtt még belépnél a valamelyik telekre szomszédság nézetben. A titkos kód leírásáról itt kaphatsz részletes leírást.

 

kaching – 1000 §-t ad a családi kasszához

motherlode – 50.000 §-t ad a családi kasszához

aging on/off – A sim nem öregszik

stretchSkeleton [x] – A simek mérete változtatható. Például: stretchSkeleton 2.0 a simet a kétszeresére növeli. A csalás használata során vigyázni kell, mert a társas interakciók (puszi, csók) elcsúszhatnak.

intProp maxNumOfVisitingSims [x] – A megadott számú embert hívhatod el egy partira. Például:intProp maxNumOfVisitingSims 10, akkor 10 embert meghívhatsz.(A szomszédság képernyőjén írd be a kódot!

boolProp snapObjectsToGrid [true/false] – A false opcióval szabadon építkezhetsz (A bútorokat nem csak a négyzetrácsra rakhatod)

boolProp testingCheatsEnabled [true/false] – A true bekapcsolja a fejlesztő módot, számos titkos menüpontot elővarázsolva.

boolprop constrainFloorElevation [true/false] – A false bekapcsolása után bármi alatt süllyesztheted/emelheted a talajt.

boolProp simShadows [true/false] – A karakterek árnyékát ki-bekapcsolhatod(Lassú gépeknél különösen hasznos)

vsync on/off – A grafika “butítása”(Szintén lassú gépeknél hasznos)

intProp censorGridSize [x] – Ha az x=0, eltűnik a cenzúrázás (az Éjszakák és az azt követő kiegészítők feltelepítése után nem működik).

boolProp displayPaths [true/false] – Ha true, látod a Simek útvonalát.

faceBlendsLimits -on/off – Ha gyerek simet készítesz, kikapcsolhatod az arcszerkesztés határait.

help – Kilistázza a csaláskódok nagy részét.

exit – Bezárhatod a csaláskonzol-ablakot (ugyanez a hatás, ha megnyomod az escape billentyűt).

expand – A konzolablakot bővíti ki.

gameVersion – Ha az expand kód már be volt gépelve a konzolablakban jelenik meg a játék verziószáma.

moveObjects [on/off] – Bármilyen tárgyat forgathatsz, törölhetsz, sőt a simeket is mozgás közben.

floatprop tvvolume [X] – A számot a végére úgy kell beírni, hogy pl. floatprop tvvolume 0.2 Az alap beállítás 0.5, tehát lehet a TV-n halkítani és hangosítani is. A hengerő 0.0 és 1.0 között lehet.

boolprop useshaders true – Ha nem látszódnának a halak az akváriumodban vagy a tóban, akkor használd ezt a kódot. Használatával részletesebb lesz a textúra, pl. a hóé, de néhány ruha és bútor mintája is, látszik a medencében a víz hullámzása, és az alján a víz tükröződése.

boolprop lotWater [true/false] – A false eltávolítja a vizet a telekről.(Például a tavat)

boolprop lotTerrainPaints [true/false] – A false eltávolíitja a talaj mintázatát.

boolprop showFloorGrid [true/false] – Építési módban eltünteti/megjeleníiti a rácsot.

boolprop objectShadows [true/false] – A false eltávolítja az árnyékokat a házon kívül.(A tárgyakét)

boolProp guob [true/false] – A false eltávolítja az árnyékokat a házon belül.(A tárgyakét)

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] – Ha true a kiválasztott Sim esetében nem tűnnek el a falak, még ha be is van kapcsolva ez a nézet.

boolprop locktiles [true/false] – A false beadása után a telken kívül is elhelyezhetsz padlómintákat.(Például az útra)

boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] – A tükrök tükröződése kapcsolható ki és be(Lassú gépeknél hasznos)

boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] – Ha true akkor a tárgyak csak azon a szinteken jelennek meg, ahol a sim tartózkodik, és csak akkor, ha arra a szintre lép.(Lassú gépeknél hasznos)

boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] – Ha true csak az a szint jelenik meg ahol a sim tartózkodik, a többi nem látható.(Lassú gépeknél nagyon hasznos, főleg több emeletes házaknál)

deleteAllCharacters – Minden simet töröl a szomszédságból.

TerrainType desert/temperate – A sivatagos és a mérségelt égövi talaj közt vált.

boolprop displayNeighborhoodProps [true/false]  –A false eltávolítja a kiegészítő dolgokat.(Például űrhajóroncs)

boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] – A false eltávolítja a szomszédságból az utakat.

boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] – A false eltávolítja a szomszédságból a növényzetet.

boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] – A false eltávolítja a szomszédságból a vizet.

boolprop displayLotImposters [true/false] – A false eltávolítja a szomszédságból a házakat (Csak grafikailag, egyébként ott maradnak)

boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] – A false eltávolítja a szomszédságból a hidakat.

boolprop lotTerrainLighting [true/false] – Ha false a telkek nem lesznek fényesebbek ha föléjük viszed a kurzort.

boolprop carsCompact [true/false] – Ha true az autók részletesen megjelennek (Csak erősebb gépeknél ajánlott, mert lassulást okozhat)

boolprop ShowLotPackageFilename – Ha egy ház fölé neve viszed a kurzort megjelenik az épület fájlneve.

boolprop nhoodWaterReflection [true/false] – Ki és bekapcsolja a víz tükröződését (Lassú gépen nagyon hasznos)

boolProp carsOnRight [true/false] – False esetén balra, true esetén jobbra haladnak az autók.

boolProp enablePostProcessing [true/false] – Az elkövetkezendő kódok használata előtt ezt be kell kapcsolnod!

Slowmotion 0-8 – Belassítás: 0 a normál, 8 a leglassabb sebesség.

Bloom (r g b x ) – Elmosás jellegű filmes ragyogás(0-255, 0,0,0: fekete, 255,255,255:fehér,az x a ragyogás erőssége(0-255))

vignette (centerxcentery x ) – Filmes hatás, ahol a fókuszpont éles, minden más homályos;a két center adja meg a fókuszpont koordinátáit, az x a nagyságát.

filmgrain (0-1) – A kód régies hatást kelt.

letterbox (0.0-0.4) – A megadott méretű letterbox nézetet hozza létre (Fekete csíkok a kép alsó és felső részén, szélesvásznú videofelvétel készítéséhez)

boolprop renderOpaqueUI [true/false] – A true átlátszatlanná teszi a kezelőpanelt.

boolprop displayLookAtBoxes [true/false] – Ha true, négyzet jelenik meg a Sim arcán, és ott, ahova néz.

boolprop allObjectLightsOn [true/false] – Kivilágíitja azon tárgyakat, melyek csak használatkor világosodnak ki (Például:Tv)

floatprop particleDensity 1.000000 – A romlott kajából felszálló zöld füst sűrűségét szabályozza.

boolprop lotInfoAdvancedMode – Ha true kijelzi a szomszédságban a telek információját.

boolprop unevenTilesFloorable [true/false] – Ha false a lejtős részre helyezett padló nem jelenik meg.

Autopatch [on/off] – Ki-bekapcsolható, hogy mutassa hogy van-e új patch.

boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] – Ha true a tárgyakat 45 fokban forgathatod. (kijelölöd a tárgyat, utána a billentyűzeteden a pont és vessző lenyomásával balra- ill. jobbra)

setHighestAllowedLevel [szint] – Megadott számú szintet építhetsz az alap 4 helyett.

boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] – A false engedélyezi a koleszban való építkezést. (Amit eddig nem lehetett)

changeLotZoning [residential, community, greek, dorm,secretsociety] – A telek kategóriáját(lakó, közösségi, Görögbetűs ház, kolesz, titkos társaság)

FamilyFunds [családneve] [pénzösszeg] – Egy bizonyos pénzösszeget lehet adni egy bizonyos családnak.

RoofSlopeAngle [15-75] – A tető lejtését változtatja meg egyenletesen.

unlockCareerRewards – A kiválasztott sim minden karrierjutalmat megkap.

MaxMotives – A házban minden Sim szükséglete a maximumra nő.(A vendégeké is!)

MotiveDecay [on/off] – A szükségletek fokozatos csökkenésének ki-bekapcsolása.

AspirationPoints [szám] – Megadott számú aspirációs pontot ad a kiválasztott Simnek.

LockAspiration [on/off] – A telken lévő összes simnek megáll az aspiriációs pontok mérője.

AspirationLevel [0-5] – A kiválasztott sim aspirációszintjét állítja be.(5ös a platina szint)

AgeSimsCheat [on/off] – Egy új menüt ad az interakciós menühöz:”Set age”, itt változtathatod könnyedén a Sim korát.

ShowHeadlines [on/off] – A simek fölötti jeleket (például:gondolatbuborék, kapcsolati érték változása…) tünteti el.

SetLotLightingFile [fájl név/clear] – A bevilágítás leírófájlja, telepítési könyvátra: TSData\Res\Lights útvonalon található.

AddneighbortoFamilycheat [on/off] – Lehetővé tesz egy új interakciót, amely során az eddig nem kiválasztható simeket hozzáadhatod a családodhoz.

Forcetwins – Ha egy sim gyermeket vár, válaszd ki, majd írd be a csalást. Így automatikusan ikrei születnek.

Plumbbobtoggle [on/off] – Ez kikapcsolja a sim feje felett látható kristály alakú kijelzőt. Filmkészítők számára kedvező.

Wall Placement Restrictions Removed Cheat – A falakkal kapcsolatos elhelyezési megkötések deaktiválódnak ? így képes leszel tárgyakat elhelyezni olyan falakon is, amelyek már foglaltak.

boolProp petActionCancel [true/false] – Az állatok cselekedetei visszavonhatóakká válnak. Egyszerre egyet tudsz használni!

boolProp controlPets on/off – Az állatok irányíthatóvá válnak. Egyszerre egyet tudsz használni!

deleteAllFences – Ezzel letörölheted a telekről az összes kerítést.

deleteAllWalls – Ezzel letörölheted a telekről az összes falat.

deleteAllAwnings – Ezzel letörölheted a telekről az összes ponyvát.

deleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] – Ezzel letörölheted a telekről az összes ajtót, ablakot és lépcsőt.

deleteAllHalfWalls – Ezzel letörölheted a telekről az összes térelválasztó falat.

bugJarTimeDecay [on|off] – Ha szentjánosbogarakat fogsz, ezzel a csaláskóddal örökké élnek.

changeLotZoning hotel – A telek típusát hotelre változtatja

changeLotZoning secretvacationlot – A telek típusát titkos nyaralóhellyé változatja (a játékban kárt tehet, eltünhetnek Simek a telekről)

modifyNeighborhoodTerrain [on|off] – Ezzel majd a szomszédság domborzatát változtatni, tehát lehet hegyeket, völgyeket csinálni.

changelotzoning [residential | community | apartmentbase] – Ez a csalás lehetővé teszi, hogy megváltoztasd a telek zónatípusát. Mielőtt így tennél, győződj meg róla, hogy az adott telken nem lakik senki! A csalás használatához lépj be a megváltoztatni kívánt telekre, majd vidd be a csalást, kiválasztva a magadott zónaopciók valamelyikét. Megjegyzés: A tengerparti telkek lakótelekké történő átalakítása nagy mértékben károsítja az óceán textúráját, valamint a telek talaját, ily módon erősen ellenjavallt.

printLotClass – Ez megjeleníti a telek osztálybesorolását (magas, közepes, alacsony), valamint a megfelelő numerikus telekosztály-értéket.

changeLotClassification [low | middle | high] – Ez megváltoztatja a telek besorolását. A telek ebben az állapotban marad a következő csalás használatáig.

clearLotClassValue – Ez eltávolítja a “changeLotClassification” csalásokat, és a telekosztályt visszaállítja a helyes kalkulált értékre.

boolprop controlpets on – Irányíthatóvá válnak a lakótársak.

boolprop aptsublotspecifictoolsdisabled false – Engedélyezi, hogy tárgyakat vegyél fel és tegyél le a közös területeken.

boolprop aptbaselotspecifictoolsdisabled false – Az építési korlátozásokat oldja fel, ha a boolprop aptsublotspecifictoolsdisabled false kód is be van kapcsolva!

setQuarterTilePlacement [on | off] – Ez a négyzetrácsot további 4 részre osztja, így szabadabban mozgathatóak az egyes tárgyak és közelebb is tehetjük egymáshoz őket. Használatakor a Shift+F billentyűkombinációt kell lenyomni. Fontos, hogy inkább csak a díszeknél használjuk, mert lehet, hogy bizonyos használati tárgyakat nem érnek majd el a Simek.