A sziget kihívás / The Island Challenge

Valahol a Sims-tenger közepén áll egy névtelen sziget, ahol két istenség él. Egyikük a vörös tűzisten, Llamatipoca, aki a sziget vulkánjában lakik, aki haragtartó, könnyen felbosszantható, folyamatosan felajánlásokat és áldozatokat kér a figyelméért cserébe. A másik istenség az ő teljesen ellentéte; olyan gyönyörű, hogy nem létezik hozzá fogható a világon. Ő a fény, a termékenység és a humor fehér istensége. Azt mondják, Játékosnak hívják. Ő azt szeretné, ha a szigeten élő összes növény, állat és sim kiteljesedhetne. Játékos felel a természet egyensúlyáért, és figyeli a sziget összes élőlényét. Kiváltképp a simeket.

Az eredeti kihívás ITT olvasható!

A jóslat

Megírták a krónikák, hogy egy napon, mikor két sim érkezik a szigetre, megkezdődik az istenségek végső ütközete. Mindkét istenség csodákkal próbálja majd megváltoztatni a sziget sorsát. A legendák szerint csak nyolc sim hajthatja végre a rituálék rituáléját, hogy ezáltal felszabadítsa a szigetet.

CÉL: Legyen 8 olyan simed a szigeten, akiknek legalább négyes szintű a horgászat, fitness és kertészkedés jártasságuk. A kihívást elbukod, ha mindegyik simed meghal, tehát tartsd őket életben!

AMIRE SZÜKSÉGED LESZ:

  • Két dobókockára*
  • 2 simre
  • Egy telekre, amelyen van egy sziget

*Ha nincsen ilyen kéznél, használhatsz dobókockás alkalmazást a telefonodon is.

A simek:

  • Fiatal felnőtteknek kell lenniük.
  • A jellemvonások és életcélok nem számítanak a kihívásban, tehát válassz okosan! Egy finnyás sznobbal nehezebb dolgod lesz, mint egy vidám természetbolonddal.
  • A nem nem számít, bár ajánlott egy párral kezdeni, hogy aztán ők gyerekeket vállalhassanak.
  • Mindkét simnek nulláról kell indítania az összes jártasságát, valamint az eszköztáruknak is üresnek kell lennie.
  • A külső sem számít. Úgy néznek ki a simeid, ahogyan te szeretnéd.
  • A simeid ismerhetik egymást, de lehetnek teljesen idegenek is. A közöttük lévő kapcsolat szintén nem számít.
  • Te irányítod a szigeten élő összes simet.

A sziget telek:
A sziget lesz a simeid új otthona, és egyúttal a kihívás legfőbb helyszíne is. Tehát építsd és dekoráld ennek megfelelően! A szigeten lennie kell egy nagy vulkánnak (vagyis medencének), amelyben a simeid úszni tudnak. A kinézet egyébként teljesen rád van bízva.  Annyi fát, növényt és követ használhatsz, amennyit csak szeretnél. Ha nem igazán vagy építős típus, akkor használhatod az alábbi linkről letölthető szigetet; ezt a kihívás szerzője készítette a vállalkozó szellemű résztvevőknek.

Sziget letöltése

**Használd a bb.moveobjects csalást, mielőtt elhelyeznéd a telket!

A kezdéshez szükséges felállás és tárgyak:

Tárgyak: 

  • 1 munkapad/workbench
  • 1 pad
  • 1 szemetes
  • 1 csap
  • 1 tábortűz (vagy grill, ha csak alapjátékkal játszol)

Minden egyéb használati tárgyat neked kell elkészítened. Ennek szabályait lejjebb olvashatod majd.

Debug Tárgyak**:

  • 5 szüretelhető zöldség/gyümölcs.
  • 1 horgásztó.
  • 20 vagy több ágat.

**A debug módot úgy tudod elindítani, hogy lenyomva tartod a CTRL+SHIFT+C billentyűket, majd beírod a bb.showhiddenobjects csalást. Itt megtalálhatod az összes gyűjthető dolgot (gyümölcsöket, kristályokat, stb.). Írd be ide, hogy „twigs” (ágak), így megtalálhatod az összes növényfajta ágait.

Minél többet helyezel el kezdéskor, annál könnyebb lesz a kihívás. Te döntesz!

Kezdés:

  • Kapcsold ki az öregedést!
  • Úsztasd be a simeidet a szigetre!
  • Zárd el a külvilágtól a szigetet úgy, hogy se a simeid ne tudjanak kijutni, se más simek (NPC-k) ne tudjanak bejutni.

Mint istenség, hatalmas erőid vannak, ezeket pedig már az elejétől kezdve használnod is kell. Használd a CTRL+SHIFT+C billentyűkombinációt, hogy aktiválhasd ezeket a képességeket, és írd be az alábbi három varázslatot:

  • testingcheats on
  • household.autopay_bills true
  • money 666999

Ahányszor csak újraindítod a játokét, mindig meg kell ismételned ezt a folyamatot. Nem akarhatjuk ugyanis, hogy isteni erőid berozsdásodjanak, nem igaz?

Játékmenet:

A simeid nem hagyhatják el a szigetet (telket). Teljesen el vannak vágva a civilizációtól. Nem dolgozhatnak, nem használhatnak luxuscikkeket, sem pedig elektromosságot! Hiszen hajótöröttek. Kimerültek. De ugyanakkor reménykednek! Neked, mint segítőjüknek, biztosítanod kell, hogy elvégezzék a végső rituálét. A simeknek azzal kell dolgozniuk, amijük van. Ami jelen esetben nem túl sok. De nézzük a jó oldalát; mindig süt a nap, és a természet sok mindent adhat. A simeid főként kertészkedni, halászni tudnak majd, valamint a jártasságaikat csiszolni – és új tárgyakat is készíthetnek, hogy kényelmesebbé tegyék az életüket. A tárgykészítés a kihívás egyik kulcsfontosságú eleme. A simek készíthetnek bútorokat vagy műalkotásokat a munkapadon, vagy gyűjthetnek letört ágakat, hogy hasznos dolgokat hozhassanak létre belőlük. (További információt a tárgykészítésről lejjebb találhatsz.) Az istenségek minden nap közbeavatkoznak, hogy megváltoztassák a simek sorsát. Dobj a dobókockákkal, hogy megtudd, mit tartogat számodra a játék! (Erről részletesen olvashatsz lejjebb!) Viseld gondját a simeidnek! Istenségként te irányíthatod és terelheted őket a megfelelő irányba. Érezd jól magad és járj szerencsével!

Hogyan költöztethetsz több simet a szigetre?
A simeid vállalhatnak gyerekeket, és játszhatsz egy szuper túlélő családdal. Ha az istenek úgy akarják, küldeni fognak neked további simeket a kihívás során (további infókat lejjebb találhatsz erről). Mivel az öregedés ki van kapcsolva, és neked nyolc fiatal felnőtt vagy annál idősebb simre lesz szükséged a végső rituáléhoz, neked kell felnőtté tenned a simeidet a Create a Sim menüben. (CTRL+SHIFT+C, aztán írd be a bb.casfulleditmode csalást majd nyomd le a SHIFT gombot, kattints a simre, majd válts életszakaszt vele!)

Varázslatok, amelyeket használhatsz, amikor a dobókocka úgy határoz:

Szükségletek feltöltése:

  • Nyomd le a SHIFT billentyűt, majd kattints a “Fill Needs Household” opcióra!
  • Nyomd le a SHIFT billentyűt, majd kattints a “Make Happy” opcióra!

Jártasságpontok kiosztása:
(Válaszd ki hozzá a szükséges simet!)

  • stats.set_level skill_fitness [írd be a szintet!]
  • stats.set_skill_level major_fishing [írd be a szintet!]]
  • stats.set_skill_level major_gardening [írd be a szintet!]]

Életcél pontok kiosztása:
(Válaszd ki hozzá a szükséges simet!)

  • sims.give_satisfaction_points [írd be a mennyiséget!]

A kocka el van vetve – avagy az istenek akarata:

Mindig legyen kéznél egy dobókocka, így tudod meg az istenségek akaratát. Egyszer a Játékosét, egyszer pedig Llamatipocáét, a vulkán istenéét. Ők a fekete és a fehér, a jó és a rossz, a kihívás ying és yangja. Bármit mondjanak is, azt VÉGRE KELL HAJTANI!

Minden sim nap reggelén dobnod kell a kockával, mikor még felkelőben van a nap. A kocka megmondja, mit tartogatnak az istenségek a simek számára. Állítsd meg a játékot, majd teljesítsd az istenek utasításait! Ne felejts el dobni! Ha egy nap elfelejted, akkor az istenek dühösek lesznek, és megölnek egy simet. (Hajtsd végre a 12-es parancsot a lejjebb található listából!)

Mi történik, ha a következő számot dobod…: 

  • (2) A fehér isten boldogsággal és termékenységgel ragyogja be a szigetet. Minden sim sokkal jobban érzi magát a csodájától. [tedd boldoggá az összes simet a varázslatok listájának felhasználásával!]
  • (3) Váó! Ez meg mi? Mit csinál? Egy új jártasságépítő tárgyat mosott partra a víz! Sosem tudhatod, milyen titokzatos és furcsa tárgyak kerülnek elő ezen a szigeten! [az elektronikus tárgyakat leszámítva bármelyik jártasságépítő tárgy közül választhatsz egyet!]
  • (4) 15 új ág! [debug módban vegyél, majd helyezz el a szigeten 15 új ágat!]
  • (5) A fehér isten elégedett veled! Éppen ezért most rád ragyog a bölcsesség fénye – pontosabban az egyik simedre. [Egy általad választott sim két új jártasságpontot kaphat a jártasságszintet beállító csalás varázslatával.]
  • (6) A dagály egy új simet mosott a szárazföldre. Ki lehet ő? Honnan jött? Talán csak az istenek tudják… [A sim teljesen random, mind a jellemvonásaiban, mind az életcéljában és korában. A megjelenését és szexualitását te határozhatod meg. Ha már megvan a nyolc fő a háztartásodban, hagyd figyelmen kívül ezt az utasítást! Ebben az esetben úgy vesszük, hogy a sim holtan érkezett a szigetre. Ha szeretnéd, elhelyezhetsz egy csontvázat is a parton, hogy élethűbb legyen a helyzet.]
  • (7) 5 új ág! [debug módban vegyél, majd helyezz el a szigeten 5 új ágat!]
  •  (8) Llamatipoca óriási vihart küld a szigetre. Sajnos egy simedbe (te választod ki, melyikükbe) belecsap egy villám, ezért négy jártasságpontot veszít. [használj csalást a varázslathoz!]
  • (9) A fehér isten megáldotta az egyik simedet! A simed hirtelen egy új túlélőképesség birtokában van. [adj az egyik simednek 4,000 életcélpontot a fent említett csalás segítségével!]
  • (10) Llamatipoca dühös! Áldozz fel neki két kifejlett szüretelhető növényt! [töröld ki őket építés módban] Búcsúzz el a szüreteléstől!
  • (11) Ó, váó! Ez pontosan olyan, amilyenre vágytunk! Az istenek meghallgatták simeid imáit, és egy új tárgyat küldtek a szigetre. [menj vásárolni, és válassz ki a vásárlás/építés módból valamit, az ár nem számít!]
  • (12) Llamatipoca nagyon dühös, amiért megzavartad az álmát! Áldozz fel a vulkánnál egy simet, hogy kiengeszteld őt! Lehetőség szerint egy szüzet. [Küldd úszni egy simedet a vulkán medencébe, majd zárd le a medencét kövekkel vagy kerítéssel. A simnek meg kell fulladnia.]

 

A tárgykészítés:
Már észrevehetted, hogy rengeteg ágat szerezhetsz a kihívás során. Ezek nagyon fontosak az új tárgyak elkészítése során, valamint a sziget berendezése és lakhatóvá tétele miatt. A simeid készíthetnek tárgyakat, amelyek a játék közben hasznosnak bizonyulhatnak még. A munkapadon készített tárgyakhoz nem kell ágakat felhasználnod, viszont minden máshoz igen. Ha egy tárgy nincsen rajta a listán, akkor annak használata nem megengedett. A dekortárgyak, amelyek nem befolyásolják a simedet (tehát nincsenek rá hangulati hatással, és az egyetlen interakció velük a „view”, vagyis a megnézni opció), bármikor megengedettek.

  • Ágy (dupla) = 10 ág
  • Ágy (szimpla) = 5 ág
  • Bútorozatlan kunyhó*** = 40 ág & 4 gyümölcs
  • Stég = 30 ág
  • Tábortűz/grill = 5 ág
  • Munkapad = 10 ág
  • Máglya = 10 ág
  • Pad = 5 ág
  • Szék = 3 ág
  • Asztal (szimpla) = 8 ág
  • Asztal (két hellyel) = 10 ág
  • Asztal (három hellyel) = 15 ág
  • Dívány = 5 ág
  • Zuhanyzó = 25 ág
  • Csap = 15 ág
  • Kád = 30 ág
  • Bár = 20 ág
  • Könyvespolc = 10 ág
  • Polc = 3 ág
  • Láda = 5 ág
  • Esküvői boltív = 5 ág

***Bárhol megépítheted, és úgy, ahogyan csak szeretnéd. Ez pusztán dekoráció, de ha vannak kunyhóid, akkor az egész biztosan szuperül fog kinézni!

Befejezés:
Amikor van nyolc felnőtt simed, akkor elkezdheted végre a rituálét! Minden simnek legalább négyes szinten kell lennie a horgászat, fitness és kertészkedés jártasságának. Vetkőztesd le őket; ezután táncolniuk kell egy nagy máglya vagy esküvői boltív körül (amennyiben csak az alapjátékkal játszol). Hasznos lehet, ha szól valamilyen zene, és van némi halad vagy gyümölcsöd, amit feláldozhatsz. Hiszen egy istenség vagy, emlékszel? Mit szeretnél, hogyan ünnepeljenek téged? Szervezd meg a rituálét úgy, ahogyan neked tetszene! Légy kreatív, érezd jól magad, élvezd ki az utolsó napot a simeiddel, majd búcsúzz el tőlük!

Vagy játssz velük tovább! 😉

Mi a véleményed?
  • Tetszik (6)
  • Izgi! (3)
  • Vicces (2)
  • Jajj :'( (2)
  • Aargh! (1)
Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal!

Ezeket olvastad már?

Hozzászólás

  Feliratkozás  
Visszajelzés