Trónok harca /Game of Thrones kihívás (Sims 4)
Tudtátok, hogy a Trónok harca még Sims kihívás formájában is elérhető? Ma ennek fordítását hoztam el számotokra, hogy újabb alternatívátok legyen, mivel üssétek el az évadközi szünetet a sorozat/könyv befejezése előtt. 10 generáción keresztül követhetitek nyomon a házak történetét, bár mivel Trónok harcáról van szó, nem ütközik szabályba lecsippenteni pár simnapot egy-egy család idejéből – ebben az univerzumban ugye még a főszereplők sem lehetnek biztonságban. Jó szórakozást a játékhoz!
A Trónok harca kihívást alexxxopal alkotta meg, és osztotta meg a Sims rajongó közösséggel. Minden generáció céljai egy-egy ház történelmére utalnak, és természetesen az alaptörténet szellemében szabad a karaktergyilkosság is, ha úgy érzed, ez visz közelebb a kihívás teljesítéséhez. A pontozási rendszer azok kedvéért lett megalkotva, akik nem akarják automatikusan elveszteni a kihívást, ha egyes követelményeket nem tudnak megvalósítani – így lehet akár a maximális 120 pont elérése is cél, ha a játékos azt tartja testhezállóbbnak.
1. generáció – Arryn ház
“Hatalmas, mint a becsület”
- Rendelkezzen Ambitious/Ambíciózus jellemvonással (+1)
- Legalább 2 házban lakjon (+1)
- Rendelkezzen Lineage/Vérvonal életcéllal (+1)
- Ne legyenek negatív kapcsolatai (+3)
- Legyen legalább 2 lánygyermeke (+2)
Összesen: 9 pont
2. generáció – Targaryen ház
“Tűz és vér”
- A generációval folytatott játék akkor kezdődik, mikor minden örökös családtagjai halottak már, csak a generáció egy tagja él (+2)
- Rendelkezzen Insane / Őrült jellemvonással (+1)
- Házasodjon össze valakivel, aki teljesen ellentétesen néz ki (fehér és színesbőrű, szőke és barna, stb.) (+3)
- Legyen 3 gyereke (+2)
- Oltson el legalább 2 tüzet a Felnőtt életszakasz elérése előtt. (+5)
Összesen: 13 pont
3. generáció – Dothraki horda
“Erő mindenek felett”
- Rendelkezzen Budy Builder / Testépítő életcéllal (+1)
- Rendelkezzen a CAS-ben elérhető leghosszabb hajjal (vagy letöltött hajjal) (+2)
- Legyen Self Assured / Önérvényesítő jellemvonása (+1)
- Legyen tele a teljes ház gyerekekkel (+3)
- Ne legyenek elektromos berendezései (+3)
- Halálát okozza fulladás, düh vagy tűz (+3)
Összesen: 13 pont
4. generációi – Baratheon ház
“Miénk a harag”
- Rendelkezzen Hot Headed / Forrófejű és Loves Outdoors / Természetszerető jellemvonással (+2)
- Teljesítse be a Collector / Gyűjtögető vagy Angler / Pecás életcélt (+3)
- Legyen legalább egy Insane / Őrült gyereke (+1)
Válassz Stannis vagy Robert történetszála közül:
- Stannis: Legyen viszonyod egy vörös színhez kapcsolódó személlyel (ruha, smink, haj, szem, akármi) (+5)
- Robert: Mikor párjával Idős életszakaszba lép, váljon negatívvá kapcsolatuk, és szakítsanak (+5)
Összesen: 16 pont
5. generáció – Stark ház
“Közeleg a tél”
- Rendelkezzen Good / Jó jellemvonással (+1)
- Rendelkezzen 2 kandallóval (+2)
- Viseljen mindig téli ruházatot (+2)
- Legyen egy szőke hajú ellensége (+3)
- Minden családtagjával ápoljon Legjobb barát kapcsolatot (+4)
Válassz Sansa vagy Aria történetszála közül:
- Sansa: Teljesítsd a Fabolously Wealthy / Mesésen gazdag életcélt (+4)
- Arya: Teljesítsd az Atléta karriert (+4)
Összesen: 16 pont
6. generáció – Lannister ház
“Halld üvöltésem”
- Rendelkezzen Materialistic / Materialista jellemvonással (+1)
- Teljesítsd valamelyik Fortune / Vagyon csoportba tartozó életcélt (+3)
- Költözz egy kastélyba esküvő után (+2)
- Szerezz arany medált Black and White Affair és Dinner Party esemény rendezésében (+3)
- Vállalj annyi gyereket, ameddig végre nem születnek ikreid (nem muszáj nekik lenni az örökösnek) (+4)
Összesen: 13 pont
7. generáció – Tyrell ház
“Erőssé növünk”
Legyen virág témájú dekoráció minden szobában (+2)
- Rendelkezzen egy privát kerttel otthonában (+2)
- Fejlessze maximumra Karizma jártasságát (+1)
- Váljon minden gyermeke A-s tanulóvá (+2)
- Házasodjon össze egy fiatalabb simmel (+3)
Összesen: 10 pont
8. generáció – Martell ház
“Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik”
- Teljesítse a Rambunctious Scamp / Izgága bajkeverő gyermekkori életcélt (+2)
- Rendelkezzen otthoni konditeremmel ( a kertet törölheted, ha szeretnéd) (+1)
- Rendelkezzen Family Oriented / Családközpontú jellemonvással (+1)
- Harcoljon 2 simmel még felnőttkora előtt (+2)
- Fejlessze maximumra Fitness jártasságát (+3)
Összesen: 9 pont
9. generáció – Greyjoy ház
“Mi nem vetünk”
- Mielőtt Fiatal felnőttkorba lépne, inzultáljon minden családtagot, és rúgja ki őket (+2)
- Válasszon Criminal / Bűnöző pályát, és legyen sikeres benne (+3)
- Feküdjön le 2 simmel még házasság előtt (+3)
- Lopjon el legalább egyvalamit, mikor meglátogat egy szomszédot (étel, könyv, stb) (+2)
Összesen: 10 pont
10. generáció – Éjszakai őrség
“A helyemen élek és halok meg”
Sose házasodjon meg, ne legyenek gyerekei, és ne feküdjön le senkivel (+2)
- Viseljen MINDIG feketét (+2)
- Rendelkezzen Loner / Magányos farkas jellemonással (+1)
- Érje el valamelyik karrier tetejét (+3)
- Teljesítse be életcélját (+3)
Összesen: 11 pont
A kihívás alatt elérhető összpontszám: 120 pont
Bónuszpontok:
+1 pont minden kísértetért
+1 pont minden trónteremért az aktuális ház színében (fotóval)
A kihívás első generációja az Arryn helyett a Tully házzal is teljesíthető vallhallarie jóvoltából:
1. generáció – Tully ház
“Család, kötelesség, becsület”
- Legyen Loves Outdoors / Természetkedvelő jellemvonása (+1)
- Háza legyen vízzel körülvéve (+2)
- Legyen Nature/Természet csoporba tartozó életcélja (a legjobb az Angling Ace / Profi pecás) (+1)
- Ne legyenek negatív kapcsolatai (+3)
- Legyen legalább 2 lánya (Catelyn és Lysa) (+2)
Fordította: Thea
Thea
Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.