Sims 4 Kihívás

Trónok harca /Game of Thrones kihívás (Sims 4)

Tudtátok, hogy a Trónok harca még Sims kihívás formájában is elérhető? Ma ennek fordítását hoztam el számotokra, hogy újabb alternatívátok legyen, mivel üssétek el az évadközi szünetet a sorozat/könyv befejezése előtt. 10 generáción keresztül követhetitek nyomon a házak történetét, bár mivel Trónok harcáról van szó, nem ütközik szabályba lecsippenteni pár simnapot egy-egy család idejéből – ebben az univerzumban ugye még a főszereplők sem lehetnek biztonságban. Jó szórakozást a játékhoz!

A Trónok harca kihívást alexxxopal alkotta meg, és osztotta meg a Sims rajongó közösséggel. Minden generáció céljai egy-egy ház történelmére utalnak, és természetesen az alaptörténet szellemében szabad a karaktergyilkosság is, ha úgy érzed, ez visz közelebb a kihívás teljesítéséhez. A pontozási rendszer azok kedvéért lett megalkotva, akik nem akarják automatikusan elveszteni a kihívást, ha egyes követelményeket nem tudnak megvalósítani – így lehet akár a maximális 120 pont elérése is cél, ha a játékos azt tartja testhezállóbbnak.

 

1. generáció – Arryn ház
“Hatalmas, mint a becsület”

  • Rendelkezzen Ambitious/Ambíciózus jellemvonással (+1)
  • Legalább 2 házban lakjon (+1)
  • Rendelkezzen Lineage/Vérvonal életcéllal (+1)
  • Ne legyenek negatív kapcsolatai (+3)
  • Legyen legalább 2 lánygyermeke (+2)

Összesen: 9 pont

2. generáció – Targaryen ház 
“Tűz és vér”

  • A generációval folytatott játék akkor kezdődik, mikor minden örökös családtagjai halottak már, csak a generáció egy tagja él (+2)
  • Rendelkezzen Insane / Őrült jellemvonással (+1)
  • Házasodjon össze valakivel, aki teljesen ellentétesen néz ki (fehér és színesbőrű, szőke és barna, stb.) (+3)
  • Legyen 3 gyereke (+2)
  • Oltson el legalább 2 tüzet a Felnőtt életszakasz elérése előtt. (+5)

Összesen: 13 pont

3. generáció – Dothraki horda
“Erő mindenek felett”

  • Rendelkezzen Budy Builder / Testépítő életcéllal (+1)
  • Rendelkezzen a CAS-ben elérhető leghosszabb hajjal (vagy letöltött hajjal) (+2)
  • Legyen Self Assured / Önérvényesítő jellemvonása (+1)
  • Legyen tele a teljes ház gyerekekkel (+3)
  • Ne legyenek elektromos berendezései (+3)
  • Halálát okozza fulladás, düh vagy tűz (+3)

Összesen: 13 pont

4. generációi – Baratheon ház
“Miénk a harag”

  • Rendelkezzen Hot Headed / Forrófejű és Loves Outdoors / Természetszerető jellemvonással (+2)
  • Teljesítse be a Collector / Gyűjtögető vagy Angler / Pecás életcélt (+3)
  • Legyen legalább egy Insane / Őrült gyereke (+1)

Válassz Stannis vagy Robert történetszála közül:

  • Stannis: Legyen viszonyod egy vörös színhez kapcsolódó személlyel (ruha, smink, haj, szem, akármi) (+5)
  • Robert: Mikor párjával Idős életszakaszba lép, váljon negatívvá kapcsolatuk, és szakítsanak (+5)

Összesen: 16 pont

5. generáció – Stark ház
“Közeleg a tél”

  • Rendelkezzen Good / Jó jellemvonással (+1)
  • Rendelkezzen 2 kandallóval (+2)
  • Viseljen mindig téli ruházatot (+2)
  • Legyen egy szőke hajú ellensége (+3)
  • Minden családtagjával ápoljon Legjobb barát kapcsolatot (+4)

Válassz Sansa vagy Aria történetszála közül:

  • Sansa: Teljesítsd a Fabolously Wealthy / Mesésen gazdag életcélt (+4)
  • Arya: Teljesítsd az Atléta karriert (+4)

Összesen: 16 pont 

6. generáció – Lannister ház
“Halld üvöltésem”

  • Rendelkezzen Materialistic / Materialista jellemvonással (+1)
  • Teljesítsd valamelyik Fortune / Vagyon csoportba tartozó életcélt (+3)
  • Költözz egy kastélyba esküvő után (+2)
  • Szerezz arany medált Black and White Affair és Dinner Party esemény rendezésében (+3)
  • Vállalj annyi gyereket, ameddig végre nem születnek ikreid (nem muszáj nekik lenni az örökösnek) (+4)

Összesen: 13 pont

7. generáció – Tyrell ház 
“Erőssé növünk”
Legyen virág témájú dekoráció minden szobában (+2)

  • Rendelkezzen egy privát kerttel otthonában (+2)
  • Fejlessze maximumra Karizma jártasságát (+1)
  • Váljon minden gyermeke A-s tanulóvá (+2)
  • Házasodjon össze egy fiatalabb simmel (+3)

Összesen: 10 pont 

8. generáció – Martell ház 
“Meg nem hajol, meg nem rogy, meg nem törik”

  • Teljesítse a Rambunctious Scamp / Izgága bajkeverő gyermekkori életcélt (+2)
  • Rendelkezzen otthoni konditeremmel ( a kertet törölheted, ha szeretnéd) (+1)
  • Rendelkezzen Family Oriented / Családközpontú jellemonvással (+1)
  • Harcoljon 2 simmel még felnőttkora előtt (+2)
  • Fejlessze maximumra Fitness jártasságát (+3)

Összesen: 9 pont

 

9. generáció – Greyjoy ház
“Mi nem vetünk”

  • Mielőtt Fiatal felnőttkorba lépne, inzultáljon minden családtagot, és rúgja ki őket (+2)
  • Válasszon Criminal / Bűnöző pályát, és legyen sikeres benne (+3)
  • Feküdjön le 2 simmel még házasság előtt (+3)
  • Lopjon el legalább egyvalamit, mikor meglátogat egy szomszédot (étel, könyv, stb) (+2)

Összesen: 10 pont 

10. generáció – Éjszakai őrség
“A helyemen élek és halok meg”
Sose házasodjon meg, ne legyenek gyerekei, és ne feküdjön le senkivel (+2)

  • Viseljen MINDIG feketét (+2)
  • Rendelkezzen Loner / Magányos farkas jellemonással (+1)
  • Érje el valamelyik karrier tetejét (+3)
  • Teljesítse be életcélját (+3)

Összesen: 11 pont

 

 
A kihívás alatt elérhető összpontszám: 120 pont

 

Bónuszpontok:

+1 pont minden kísértetért

+1 pont minden trónteremért az aktuális ház színében (fotóval)

 


A kihívás első generációja az Arryn helyett a Tully házzal is teljesíthető vallhallarie jóvoltából: 

1. generáció – Tully ház
“Család, kötelesség, becsület”

  • Legyen Loves Outdoors / Természetkedvelő jellemvonása (+1)
  • Háza legyen vízzel körülvéve (+2)
  • Legyen Nature/Természet csoporba tartozó életcélja (a legjobb az Angling Ace / Profi pecás) (+1)
  • Ne legyenek negatív kapcsolatai (+3)
  • Legyen legalább 2 lánya (Catelyn és Lysa) (+2)

Fordította: Thea

Forrás

Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.