Sims 4 Kihívás

Sims 4 Csomagalapú kihívás / The Sims 4 Pack Based Legacy Challenge

Ez a kihívás olyanoknak szól, akik szeretik a cél-orientált kihívásokat, mint a Not So Berry, és akik szeretnék részletesen megismerni a különböző kiegészítő, játék és cucc csomagokat, mint korábbi Pac(k)-Man kihívásunkban. Ha vannak olyan kiegészítőid, amiket még nem sikerült teljesen felfedezned, nem vagy egyedül. Ez a kihívás ebben próbál segíteni.

Természetesen nem mindenki rendelkezik az összes csomaggal, sőt, sokaknak valószínűleg csak az alapjáték van meg. Emiatt a kihívás kitalálója elkészítette a kihívás alapjátékos verzióját is, amit akár a csomagos kihívással együtt is lehet használni. Lehet őket külön-külön is teljesíteni, vagy tetszés szerint kombinálni, hogy a lehető legjobban hozzádillő kihívás jöjjön létre.

Első generáció: Dream Home Decorator

Gyerekkorodban nem tudtad, hogy létezhetnek olyan emberek, akik egyszerűen tudják, mihez akarnak kezdeni magukkal. Hogyan lehet képes erre bárki a lehetőségek világában? Hogy leérettségizzen, főiskolára járjon és egy bizonyos karrierben dolgozzon, amiről biztosan tudja, hogy élete végéig boldoggá fogja tenni? Te egyértelműen nem tudtad.

Szerencsére, amíg éppen azon gondolkoztál, hogy járj-e főiskolára a szüleid kedvéért vagy vegyél ki egy évet önmagad megtalálására, megtudod, hogy örököltél egy házat Willow Creekben az üknagynénédtől. Érettségi után nemsokkal elbúcsúztál a régi életedtől és elindultál Willow Creekbe. Azonban csak ott fedezted fel, hogy a ház állapota nem igazán ideális.

A következő számos év során alkalmi munkákat vállalsz, amíg megtalálod, ami igazán érdekel. Egészen addig, ameddig egy nap egy barátod azt javasolja, legyél lakberendező, hiszen észrevette a csillogást a szemedben, amikor a házad felújításáról beszéltél. És hirtelen minden összeáll.

Életcél(ok): A világ barátja (Friend of the World) – új életet kezdesz, és próbálsz minél több új barátot szerezni

Személyiségjegyek: Borongó (Gloomy), Kreatív (Creative) és egy szabadon választható

Célok: Készíts egy fiatal felnőtt simet és költöztesd be egy felújításra szoruló házba Willow Creekben (magad is megépítheted ezt a házat vagy le is tölthesz egyet a galériából – használd a freerealestate csalást, ha nincs rá pénzed)! Ha simed beköltözött, csald le a pénzét 600 simoleonra. Nem dolgoztál a középiskola alatt, mert a szüleid azt akarták, a tanulásra koncentrálj. Amikor úgy döntöttél, nem mész főiskolára, elzárták a pénzcsapot, így csak az a kevéske pénzed maradt, amit születésnapokra kaptál gyerekkorodban. Barátkozz össze legalább egy simmel a Welcome Wagonból, mivel ő lesz az a barát, aki majd a lakberendező karriert javasolja. Végül szeress bele és házasodj össze egy ügyfeleddel. Legyen legalább egy örökösöd!

  • Vállalj el annyi alkalmi munkát, amennyit csak kell, hogy teljesen felújíthass egy szobát az új otthonodban, még mielőtt lakberendezőnek állsz (opcionális)
  • Érd el a Lakberendező (Interior Designer) karrier legfelső szintjét
  • A beköltözésen kívül nem csalhatsz pénzt
  • Simednek élete során fel kell újítania a megörökölt házat, és sosem költözhet el

Második generáció: Paranormal (opcionálisan Vampires-szel)

Szerető szülők neveltek egy gyönyörű otthonban. Láttad, milyen büszkék voltak a szüleid a felújított házukra, és te is így akartál érezni a saját otthonod iránt, ezért amikor kiköltözöl, egy felújításra szoruló házat vásárolsz. Hamar feltűnik, hogy a házadban kísértetek járnak. Egész életed annak szenteled, hogy megismerkedj ezekkel a szellemekkel és hogy megértsd őket. Segíteni akarsz azoknak, akik a te cipődben járnak.

Életcél(ok): Szabadon választható

Személyiségjegyek: Maximalista (Perfectionist), Ügyetlen (Clumsy) és egy szabadon választható

Célok: Amikor fiatal felnőtté válsz, meg kell venned egy kísértetjárta házat, lehetőleg egy olyat, ami felújításra szorul. Ismét csalhatsz, hogy megvehesd (mivel a háznak olcsónak kellene lennie a kísértetek miatt) VAGY használhatod a Simcity Loans modot, és vehetsz fel hitelt (ez egy kis extra kihívás). Ha teljesítettél legalább két feladatot a Paranormális Nyomozó mindhárom szintjén, megveheted a Bátor (Brave) jutalom jellemvonást. Ahogy az előző generáció is, te is abban a felújított házban neveld gyereke(i)d.

  • Maxold ki a Médium (Medium) jártasságot
  • Egész életedben egy kísértetjárta házban élj (miután elköltözöl a szüleidtől)
  • Legyen belőled Paranormális nyomozó (Paranormal Investigator) és legyen hetente legalább egy munkád
  • Ha szeretnéd, megidézheted Bonehildát, aki rendszeresen takarítja a házad, azonban rendes bejárónőt és szerelőt nem hívhatsz a házadhoz, hiszen senki sem menne szívesen a kísértetjárta otthonodhoz
  • Minimalizáld a vendégeid számát is a fenti ok miatt
  • Legyetek legjobb barátok Guidryval, és próbálj meg összebarátkozni Temperance-szel

Opcionális extra feladat, ha rendelkezel a Vampires csomaggal

Miután beköltözöl új otthonodba, hamar rájössz, a szomszédaid nem az élők közé tartoznak. Néhányuk kedves, néhányuk ijesztő, azonban mindegyikőjüket lenyűgözőnek találod. Kíváncsiságod miatt egész életed ezen lények megértésének szenteled. Idővel annyira elkezdenek érdekelni, hogy te is vámpírrá akarsz válni, viszont rá kell jönnöd, hogy magányos dolog fiatalnak lenni, miközben körülötted mindenki megöregszik, ezért saját vámpírcsaládot akarsz építeni.

  • A megvásárolt, kísértetjárta házad Forgotten Hollow-ban található és rendelkezik a Vámpír nexus (Vampire Nexus) telektulajdonsággal
  • Az életcél szabadon válaszható helyett a Mestervámpír (Master Vampire), Jó vámpír (Good Vampire) és Vámpírcsalád (Vampire Family) lesz, amiken egyidőben dolgozhatsz

VAGY

Második generáció: Csak Vampires

Szerető szülők neveltek egy gyönyörű otthonban. Láttad, milyen büszkék voltak a szüleid a felújított házukra, és te is így akartál érezni a saját otthonod iránt, ezért amikor kiköltözöl, egy felújításra szoruló házat vásárolsz (vagy még jobb, egy elhagyatott házat, bár nem tudod, miért is hagyhatták el). Miután beköltözöl új otthonodba, hamar rájössz, a szomszédaid nem az élők közé tartoznak. Néhányuk kedves, néhányuk ijesztő, azonban mindegyikőjüket lenyűgözőnek találod. Kíváncsiságod miatt egész életed ezen lények megértésének szenteled. Idővel annyira elkezdenek érdekelni, hogy te is vámpírrá akarsz válni, viszont rá kell jönnöd, hogy magányos dolog fiatalnak lenni, miközben körülötted mindenki megöregszik, ezért saját vámpírcsaládot akarsz építeni.

Életcél(ok): Mestervámpír (Master Vampire), Jó vámpír (Good Vampire) és Vámpírcsalád (Vampire Family)

Személyiségjegyek: Maximalista (Perfectionist), Ügyetlen (Clumsy) és egy szabadon választható

Célok: Amikor fiatal felnőtté válsz, meg kell venned egy “kísértetjárta” vagy elhagyatott házat, lehetőleg egy olyat, ami felújításra szorul. Ismét csalhatsz, hogy megvehesd (mivel a háznak olcsónak kellene lennie, hiszen régóta eladó) VAGY használhatod a Simcity Loans modot, és vehetsz fel hitelt (ez egy kis extra kihívás). Ahogy az előző generáció is, te is abban a felújított házban neveld gyereke(i)d.

  • A megvásárolt házad Forgotten Hollow-ban található és rendelkezik a Vámpír nexus (Vampire Nexus) telektulajdonsággal
  • Minimalizáld a vendégeid számát a saját biztonságuk érdekében
  • Teljesítsd mind a három vámpír életcélt, hiszen most már halhatatlan vagy, bőven van rá időd
  • Maxold ki a Vámpírtan (Vampire Lore) és Orgona (Pipe Organ) jártasságot
  • Szabadúszó íróként (Freelance Writer) szerzel pénzt, ahogy az életedről írsz
  • Opcionális: Gyógyítsd ki magad a vámpírságból, miután minden mást teljesítettél, mivel rájössz, hogy a halhatatlanság miatt végig kell nézned, ahogy a gyereke(i)d megöregszik és meghal

Harmadik generáció: Snowy Escape

Egy kísértetházban felnőni (egy olyan szülővel, aki majdnem egész életében adósságban élt – ha ezt az utat választottad) nem volt ideális. Szeretted a szüleidet, de alig vártad, hogy jó messzire költözhess. Mt. Komorebibe költözöl, egy házba, amit ki is tudsz fizetni. Irodistaként vállalsz munkát. Ugyanakkor az életed nem csak munkából áll, hiszen egy gyönyörű világban élsz. Elkezdesz hobbiszinten snowboardozni, síelni vagy hegyet mászni, és legalább hetente egyszer túrázni is elmész. A városi fesztiválokat is nagyon szereted.

Életcél(ok): Mt. Komorebi turista (Mt. Komorebi Sightseer) és Extrém sportok szerelmese (Extreme Sports Enthusiast)

Személyiségjegyek: Kalandor (Adventurous), Illedelmes (Proper) és Gyerekkerülő (Hates Children)

Célok: Mivel egy kísértetházban nőttél fel, mindig is csak normális életet akartál. Úgy érezted, ez a szüleid közelében nem megvalósítható, ezért Mt. Komorebibe költöztél, ahol a kultúra szerelmese lettél. Mindig is nehezteltél a szüleidre, amiért egy olyan házban neveltek, ami halálra ijesztett, ezért te magad sosem akartál gyerekeket. Sajnos egyik fogamzásgátló módszer sem 100 százalékos. Irodistaként vállalsz munkát, mert a lehető legátlagosabb állásnak hangzik, és egyszerűen szükséged van arra a stabilitásra. Szabadidőben sportszolsz, túrázol és részt veszel a városi fesztiválokon, hiszen ezek egy olyan hovatartozás érzést biztosítanak, ami neked sosem adatott meg.

  • Érd el az Irodista/Salaryperson karrier legfelső szintjét
  • Maxold ki a Síelés (Skiing), Snowboard vagy Hegymászás (Rock Climbing) jártasságot
  • Teljesítsd a Mt. Komorebi turista (Mt. Komorebi Sightseer) és Extrém sportok szerelmese (Extreme Sport Enthusiast) életcélokat
  • Menj el minden Mt. Komorbi fesztiválra, amikor nem dolgozol (akár szabadnapokat is kivehetsz)
  • Extra kihívás kedvéért kikapcsolhatod az életstílusokat ezen generáció alatt, mivel a célok elérését nagyon megkönnyítené
  • Felbérelhetsz bejárónőt és szerelőt, ha van rá pénzed
  • Csak egy gyereked legyen (Csalhatsz, hogy ikreid legyenek, ha Batuu mindkét oldalát át akarod élni – ez teljesen opcionális, és csak akkor, ha megvan a Batuu-csomag)
  • Sose házasodj meg

Negyedik generáció: Star Wars és Nifty Knitting

 A szülőd munkamániás volt, és amikor nem az irodában töltötte az idejét, túl elfoglalt volt egy fesztivállal vagy valamilyen kalanddal, hogy észrevegyen. Szeretett, de nem volt meg benne igazán a szülői ösztön. Emiatt sokat voltál egyedül, és az életen merengtél és hogy miért olyan szülőd volt, aki nem volt melletted, ahogy kellett volna. A csínytevés és fantázia világához fordulsz, hogy eltereld a gondolataid. Tiniként kezdesz el lázadni, hogy magadra vond a szülőd figyelmét, de a próbálkozásid nem túl sikeresek. Elképzelsz egy világot, ahol te irányítasz, ahol szükség van rád, ahol az embernek figyelnek rád és ahol elmenekülhetsz a valóság elől. Gyakran utazol arra a helyre.

Életcél(ok): Bajkeverés mestere (Chief of Mischief), Remény a Rend ellen (Hope vs. Order), majd az az ág, amelyiket szeretnéd

Személyiségjegyek: Őrült (Erratic), Falánk (Glutton) és Dilibogyó (Goofball)

Célok: A generáció legfőbb célja Batuu teljes felfedezése. Teljesítened kell a Remény a Rend ellen életcélt, majd azt az oldalt, amelyikkel jobban tudsz azonosulni. A Bajkeverés mestere életcélt nem muszáj teljesítened, de extra kihívásként megteheted. Amikor nem Batuuban vagy, szeretsz kötni, miközben metálzenét hallgatsz a hintaszékedben, mivel ez segít ellazulni. Bűnözőnek állsz, hogy még jobban magadra vond a szülőd figyelmét. Azonban felnőttként felmondasz, mert többé már nem érdekel a szülőd figyelme, és abból próbálsz megélni, hogy Plopsyn eladod a kötött holmijaid.

VAGY

Negyedik generáció: Strangerville (és Nifty Knitting, ha megvan a csomag)

A szülőd munkamániás volt, és amikor nem az irodában töltötte az idejét, túl elfoglalt volt egy fesztivállal vagy valamilyen kalanddal, hogy észrevegyen. Szeretett, de nem volt meg benne igazán a szülői ösztön. Emiatt sokat voltál egyedül, és az életen merengtél és hogy miért olyan szülőd volt, aki nem volt melletted, ahogy kellett volna. Tiniként úgy döntesz, csak akkor tudod magad vonni a figyelmét, ha káoszt okozol, hiszen akkor muszáj lesz rád figyelnie. Egy alternatív univerzumról álmodsz, ahol te irányítasz, ahol szükség van rád, ahova elmenekülhetsz a valóság elől… és szeretsz kötni (ha nem rendelkezel a Nifty Knittinggel, ezt hagyd ki). Amikor fiatal felnőtté válsz, tudomást szerzel egy Strangerville nevű városról, aminek egy hősre van szüksége, és úgy döntesz, odaköltözöl, hogy te legyél az a hős.

Életcél(ok): Bajkeverés mestere (Chief of Mischief), Strangerville rejtély (Strangerville Mystery)

Személyiségjegyek: Őrült (Erratic), Paranoiás (Paranoid) és Dilibogyó (Goofball)

Célok: Ebben a generációban Strangerville teljes felfedezésén van a hangsúly. Teljesítened kell a Strangerville rejtély életcélt és meg kell mentened Strangerville-t. Ne muszáj, de kis nehezítésként teljesíthed a Bajkeverés mestere életcélt is. Amikor nem a Strangerville-i rejtély megoldásán dolgozol, szeretsz kötögetni a hintaszékedben, miközben metált hallgatsz, mert ez segít ellazulni (ezt hagyd ki, ha nem rendelkezel a Nifty Knittingel). Belevágsz a Katonai (Military) karrierbe, gondolván, hogy a szüleid biztosan büszkék lesznek rád, amiért a hazát véded. Azonban, amikor felnőtté válsz, felmondasz, mert többé már nem érdekel a szüleid figyelme, és abból élsz, hogy a kötött alkotásaidat próbálod eladni Plopsyn (ha nem rendelkezel a Nifty Knitting csomaggal, ne mondj fel).

  • Élj Strangerville-ben
  • Érd el a Csínytevés (Mischief) jártasság legalább 5-ös szintjét
  • Teljesítsd a Strangerville rejtély (Strangerville Mystery) életcélt
  • Érd el a maximum szintet a Katonai (Military) karrierben, halálodig próbálod büszkévé tenni a szüleid (csak akkor, ha nincs meg a Nifty Knitting csomag)

Ezeket is teljesítsd, ha rendelkezel a Nifty Knittinggel:

  • Maxold ki a Kötés (Knitting) jártasságot
  • Felnőttként adj el legalább 10 kötött dolgot a Plopsyn, és az életcélod változtasd meg a Kötés urára/hölgyére (Lord or Lady of the Knits)

Ötödik generáció: Eco Lifestyle

A szülőd kicsit őrült volt, és az alma nem esett messze a fájától. Ugyanannyira nevetséges vagy, mint az ember, aki felnevelt, csak másképp. Míg ő Batuu-t (vagy Strangerville-t) próbálta jobb hellyé tenni, te a világot akarod megváltoztatni, ahogyan csak tudod. Újrahasznosítás és élet a hálózaton kívül. Amúgy is kinek van szüksége áramra?

Életcél(ok): Környezettudatos újító (Eco Innovator)

Személyiségjegyek: Kukázó (Freegan), Zöld lélek (Green Fiend) és Alkotó (Maker)

Célok: Fiatal felnőttként Evergreen Harbor The Shipping Views részébe költözöl, ahol lerombolod az eredeti épületet és egy 12×4 méretű, teljesen üres konténer otthont építesz. Majd nullára csalod a pénzed. Az ötlet az, hogy nagyon biztos voltál abban, hogy nincsen szükséged anyagi dolgokra az örömhöz, ezért semmid nem volt, amikor elköltöztél, majd találtál egy elhagyatott konténert, amiben élhetsz. Jobb hellyé akarod tenni a világot.

  • A teleknek rendelkeznie kell a Hálózaton kívüli (Off-the grid) telektulajdonsággal, és ajánlott környezetbarát módon vízhez és áramhoz jutnod
  • Érd el a Környezetmérnök (Civil Designer) karrier legfelső szintjét Környezeti technikus (Green Technician) ágban
  • Maxold ki a Fabrikálás (Fabrication) jártasságot
  • Szemétbúvárkodj, hiszen a háztartásodban mindent így vagy fabrikáláson keresztül kell megszerezned (kivéve a tárgyakat, amiket sosem fogsz a szemétben megtalálni; húsfal, bogármotel, fabrikáló gép, gyertyakészítő állomás, gyümölcslé-készítő állomás stb.)
  • Tarts fenn egy húsfalat és egy bogármotelt
  • Maxold ki a Szénsavas gyümölcslé készítés (Juice Fizzing) jártasságot
  • Ha extra kihívást szeretnél, élj Evergreen Harbor összes szomszédságában életed során, hogy tudj szavazni az összes közösségi tér projektről és szomszédsági akciótervről

Hatodik generáció: Tiny Living és Discover University

Gyerekként nem voltál oda a szülőd életstílusáért. A szemétben való kincskeresés neked nem volt szórakoztató. Ami azt illeti, nagyon kínos volt. A nagyszülőd pedig Batuu-ban (vagy Strangerville-ben) élt… Ki kellett jutnod otthonról. Már fiatalként tudtad, hogy ezt csak úgy érheted el, ha keményen dolgozol és bejutsz egy jó egyetemre. Tiniként elkezdtél részmunkaidőben dolgozni, hogy pénzt tegyél félre az egyetemre, azonban amikor elérted a karriered legfelső szintjét, már úgy érezted, nincs benne számodra kihívás, és munkahelyet váltottál.

Életcél(ok): Akadémikus (Academic) és Reneszánsz sim (Renaissaince Sim)

Személyiségjegyek: Ambíciózus (Ambitious), Jó (Good) és Könyvmoly (Bookworm)

Célok: Jelentkezz Informatika (Computer Science), Közgazdaságtan (Economics), Történelem (History), Nyelv és irodalom (Language & Literature), Fizika (Physics) vagy Pszichológia (Psychology) szakra, attól függően, hogy milyen karriert szeretnél később választani (Jog, Oktatás vagy Mérnök). Az ösztöndíj megszerzése nem kötelező, de ajánlott. Diploma után rájössz, hogy bár a szülőd kicsit túlzásba esett a környezettudatos élettel, igaza volt. Egy mikro otthon építése mellett döntesz, hogy a saját módszereddel védd a környezeted; azonban, ahogy telik az idő és egyre nagyobb lesz a családod, tovább bővíted a házat.

  • Érj el 3-as szintet kettő részmunkaidős állásban, mielőtt jelentkezel egyetemre
  • Az egyetemen csatlakozz egy diákszövetséghez
  • Legyél a titkos társaság tagja
  • Diplomázás után Jog (Law), Oktatás (Education) vagy Mérnök (Engineer) karrierben dolgozz (egy kis tipp: a Jog és Oktatás karrierekben hasznodra válik a Kutatás és vita [Research and Debate] jártasság, amit az életcélod részeként gyakorolnod kell az egyetem során)
  • Nagyon érdekel a robotika, ezért az lesz a hobbid
  • Maxold ki a Robotika (Robotics), Karizma (Charisma) és Kutatás és vita (Research and Debate) jártasságokat
  • Egy mikro otthonban kell élned az egyetem után, de bővítheted simed élete során; azonban mindig apró otthonnak kell maradnia
  • Teljesítsd mindkét életcélt

Hetedik generáció: Realm of Magic és Moschino Stuff

Mivel egy apró házban nőttél fel, mindig észnél voltál. Úgy nőttél fel, hogy értékeltél mindent, amit a világ adott, és élvezted, hogy fényképeket készíthesz a természetről, hogy megörökítsd a szépségét. Közel álltál a nagyszülődhöz, és a környezet iránti szeretete nagy hatással volt rád.

Életcél(ok): Varázslás és boszorkányság (Spellcraft and Sorcery) és A bájitalok mestere (Purveyor of Potions)

Személyiségjegyek: Ambíciózus (Ambitious), Természetszerető (Loves the Outdoors) és egy szabadon választható

Célok: Tiniként kezdesz el fotózni, és főleg a természet érdekel. Úgy hallod, a glimmerbrooki vízesés látványát nem lehet kihagyni, és felfedezel egy rejtélyes kaput, amikor fényképeket készítesz. Hosszas gondolkodás után megnézed magadnak ezt a kaput, és egy mágiával teli világot találsz. A nagyszülőd mindig őrült történeteket mesélt a dédnagyszülődről, aki egy messzi misztikus világba utazott. Vajon ez lehetett az? A kalandozásod során találkozol egy varázslóval és felfedezed a boszorkányság világát. Úgy érzed, a kapu megtalálása volt a végzeted, és úgy döntesz, varázsló lesz belőled. A szülőd ambiciózus volt, aki mindig mindent beleadott abba, amit csinált, és úgy érzed, neked is ugyanazt kell tenned, hogy megértsd ezt az új erőt.

  • Maxold ki a Fényképezés (Photography) jártasságot
  • Legyél Szabadúszó fényképész (Freelance Photographer)
  • Költözz Glimmerbrookba, miután varázsló válik belőled, hogy közelebb lehess a kapuhoz és a gyönyörű tájhoz (ha tiniként lesz belőled varázsló, várj fiatal felnőtt korodig a költözéssel)
  • Kóstolj bele a Gyakorlati (Practical), Bajkeverő (Mischief) és Zabolátlan (Untamed) mágiába is, hiszen szeretnéd mindet megismerni
  • Teljesítsd mindkét életcélt

Nyolcadik generáció: Island Living és Get Together

A szülőd imádta a természetet, ahogy te is, viszont te nem rajongtál az erdőért. Te napozni akartál és a homokot érezni a lábujjaid között. Egyedül élni az erdőben számodra valamiért lehangoló volt. Azt akartad, hogy emberek vegyenek körbe és hogy úgy élhesd az életed, hogy nem kell semmiért felelősséget vállalnod.

Életcél(ok): Tengerparti élet (Beach Life) és Falkavezér (Leader of the Pack)

Személyiségjegyek: Bennfentes (Insider), Rongyláb (Dance Machine) és Az ócean gyermeke (Child of the Ocean)

Célok: Fiatal felnőttként költözöl Sulaniba, és rájössz, hogy a szigetnek nem viselik úgy gondját, ahogy kellene. Bár úgy tervezted, hogy laza életet fogsz élni, végül csatlakozol a Természetvédő karrierhez, hogy változást hozz. Még egy Természetvédő klubot is alapítasz, ami hetente összegyűlik, hogy megvitassa Sulanit és értékelje a szépségét. Azonban a laza életről sem mondasz le, és alapítasz egy második klubot, aminek tagjaival együtt jársz bulizni. Egy nap felfedezed, hogy sellők léteznek, és szeretnél egy lenni közülük, hogy még jobban átéld a sziget varázsát.

  • Érd el a Természetvédő (Conservationst) karrier legfelső szintjét egy választott ágazatban
  • Simed váljon sellővé élete során (ne felejtsd el, hogy ha simed örökölte a varázsló személyiségjegyet, ki kell gyógyítanod belőle, mielőtt sellővé válhat)
  • Addig fedezd fel a barlangot Sulaniban, amíg nem jelenik meg teljesen a kép a barlang falán (minden alkalommal, amikor a barlangban jársz, egyre többet fogsz látni a képből)
  • Az életed Sulani megtisztításának szenteld, és érd el a 3-as szintet a takarításban
  • Teljesítsd mindkét életcélt
  • Maxold ki a Tánc (Dancing) jártasságot és kóstolj bele a DJ jártasságba is
  • Legyél szerelmes valakibe, akit a szigeten ismersz meg, házasodjatok össze és legyen legalább egy gyereketek
  • Ha bármelyik gyereked sellőnek születik, gyógyítsd ki belőle, mert úgy gondolod, nem kényszerítheted őket arra az életre, amit te választottál

Kilencedik generáció: Seasons, Laundry Day, Cats & Dogs, Parenthood, My First Pet, Toddlers, Kids Room, Backyard, Movie Hangout, Cool Kitchen, Bowling és Spooky Stuff Packs

Csodás gyerekkorod volt. A szüleid szeretete és törődése téged is inspirált. Mióta az eszedet tudod, a tökéletes esküvöről álmodoztál a tökéletes személlyel, és hogy együtt neveltek egy nagy, boldog családot. Azonban ezt nem Sulaniban akartad tenni. Mi a szórakozás az ünnepekben, ha nem tarthatod őket a megfelelő évszakban? Inspirált a szülőd története, aki Glimmerbrook vidékén nőtt fel, ezért Windenburgbe (vagy Brindleton Bay-be) költözöl. Egy gyönyörű családi házhoz illő telket szeretnél, ahol a gyerekeidnek elég tere van, hogy a közeli város forgalma miatt ne kelljen aggódni.

Életcél(ok): Szuperszülő (Super Parent), Sikeres vérvonal (Successful Lineage) és Nagy, boldog család (Big Happy Family)

Személyiségjegyek: Családközpontú (Family-Oriented), Gyerekes (Childish) és Takaros (Neat) (vagy egy szabadon választható)

Célok:

  • Meg kell ünnepelned minden nagyobb alkalmat és születésnapot
  • Miután az első gyermeked tipegővé válik, szentelj hetente egy estét közös családi filmezésnek, ahol a popcorn elengedhetetlen
  • Péntek esténként kötelező a házi-készítésű fagylalt
  • Teljesítsd mindhárom életcélt
  • Az első gyereked szeretne egy kisállatot, viszont egy második gyerekkel az úton el sem tudsz képzelni egy macskát vagy kutyát otthon, ezért veszel neki egy rágcsálót
  • Négy gyereked legyen
  • Végül beadod a derekad és lesz egy kutyád valamint egy macskád, akiket a gyerekeid felöltöztetnek
  • Legyen egy mosókonyhád és moss rendszeresen, de felbérelhetsz bejárónőt
  • A házadban használd a Laundry Day, Toddlers, Kids’ Room, Backyard és Cool Kitchen csomagokat
  • Mivel nagyon fontosnak tartod a családi kapcsolatokat, havonta kétszer tartsatok családi bowling-estét
  • Extra kihívás céljából simed belevághat az Állatorvos (Vet) karrierbe. Miután végül veszel a gyerekeidnek kisállatokat, beleszeretsz az új családtagokba, és állatorvosnak állsz, hogy minden állatnak hosszú és egészséges élete legyen (az Állatok barátja [Friend of the Animals] életcélt is teljesítheted)

Tizedik generáció: Get Famous, Spa Day, Fitness, Vintage Glamour, Romantic Garden, Perfect Patio és Luxury Party

A szüleid egyértelműen szerettek. De valójában egyénként szerettek vagy a csapat egy tagjaként? Mindenen osztoznod kellett a testvéreiddel, és végignézted, ahogy a szüleid szerényen élnek, minden extra pénz nélkül, amivel kényeztethették volna magukat. Bár ez látszólag őket nem zavarta, te nem tudtad elképzelni, hogy az egész életed a családnak szenteld. Végre a figyelem középpontjában akartál lenni, azt akartad, hogy soha, semmin ne kelljen osztoznod másokkal, és híres akartál lenni.

Életcél(ok): Világhírű celeb (World Famous Celebrity) és Színészmester (Master Actor/Actress)

Személyiségjegyek: Öntelt (Self-Absorbed), Féltékeny (Jealous) és Anyagias (Materialistic)

Célok:

  • Teljesítsd mindkét életcélt
  • Fiatal felnőttként költözz Del Sol Valley-be, és dolgozz keményen, hogy egy nap megvehess egy házat a hírességek szomszédságában (nem muszáj egy eredeti háznak lennie, te is építhetsz vagy tölthetsz le)
  • Érd el a Színész (Actor) karrier legfelső szintjét
  • Legyen inasod, miután beköltözöl a hírességek szomszédságába (valamint rendelkeznie kell a Hírességek háza [Celebrity Home] telektulajdonsággal)
  • Tarts puccos partikat, miután ötcsillagos hírességgé válsz
  • Maxold ki a Wellness jártasságot, és járj rendszeresen szépségszalonba, mivel megérdemled
  • Csak a legjobb fitnessfelszerelést használhatod
  • A házadat a Vintage Glamour, a Romantic Garden, a Perfect Patio, a Fitness és Luxury Party csomagok bútoraival rendezd be
  • Randizgatsz, de sosem házasodsz meg, nem kockáztathatod, hogy valaki ellopja a rivaldafényed
  • A sok szeretőd egyikétől legyen gyereked (amikor készen állsz, próbálkozz gyerekért legalább kettő szeretőddel ugyanazon a napon, és a másik szülő személye legyen meglepetés)

Bónusz tizenegyedik generáció: Cottage Living

A szülőd nagyon-nagyon híres volt. Olyan luxusban nőttél fel, amiről a legtöbb ember álmodni sem mer. Azonban amíg az osztálytársaid a családjukkal töltött időről és emlékekről áradoztak, téged az inas nevelt. A nagyszülőd imádott eseményeket megünnepelni, és élete végéig éreztette veled, hogy a család a legfontosabb dolog a világon. Te is erre vágytál. Nem akartad, hogy mindenhol felismerjenek, csak azért, mert egy híres színész gyereke vagy. Fiatal felnőttként a csendes Henford-on-Bagley-be költözöl.

Életcél(ok): Vidéki gondnok (Country Caretaker) és Szabadúszó botanikus (Freelance Botanist)

Személyiségjegyek: Állatrajongó (Animal Enthusiast), Természetszerető (Loves the Outdoors) és Laktózérzékeny (Lactose Intolerant) (vagy egy szabadon választható)

Célok: Fiatal felnőttként elhasználsz valamennyit a családi kasszából, hogy megvehess egy házat Henford-on-Bagley-ben. Hamar rájössz, hogy a farmerkedés kemény munka, és mellette rendes állásban dolgozni majdnem lehetetlen, de te minden percét imádod. Van valami békés és kifizetődő a farmerkodásban, és az emberek is nagyon kedvesek.

  • Simednek, a jövendőbeli házastársának vagy gyerekének rendelkeznie kell a Laktózérzékeny személyiségjeggyel
  • Simed vállalhat munkát tiniként és/vagy a fiatal felnőttkor elején, de amint jól megy a farm, azon keresztül, kertészkedéssel és/vagy városi megbízásokkal kell pénzt szereznie
  • Az otthonodnak rendelkeznie kell az Egyszerű élet (Simple Living) telekkihívással, és a bónusz kihívás kedvéért a Hálózaton kívül (Off-the-grid) telektulajdonságot is hozzáadhatod
  • Barátkozz össze minimum három lakossal
  • Az életed során legyen egy tehened, lámád, csirkéid, tyúkjaid, kakasaid és csibéid
  • Barátkozz össze egy rókával, egy nyúllal és egy csapat madárral
  • Teljesítsd mindkét életcélt
  • Maxold ki a Hímzés (Cross-stitch), Kertészkedés (Gardening) és Főzés (Cooking) jártasságot
  • Opcionális jártasság: Virágkötészet (Flower Arranging)
  • Házasodj össze egy simmel, akit a városban ismersz meg, és legyen legalább két gyereketek, akiket a farmon neveltek

A következőkben bónusz generációkat találhattok, amiket használhattok, ha befejeztétek a kihívást és szeretnétek tovább bővíteni a családfát. Ezen kívül helyettesíthetitek velük a generációkat az eredeti kihívásban, ha nem rendelkeztek az adott csomaggal és nem szeretnétek az alapjátékos verziót használni.

Bónusz generáció: Outdoor Retreat

Mindig is közel állt hozzád a természet. Úgy hiszed, nincs jobb gyógyír a stressz vagy megbetegedés ellen, mint a jó öreg természet. Csak örülnél, ha a természethez nem tartoznának csúszó-mászók.

Életcél(ok): Természetrajongó (Outdoor Enthusiast)

Személyiségjegyek: Természetszerető (Loves the Outdoors), Kényes (Squeamish) és Falánk (Glutton)

Célok: Nem hiszel a hagyományos gyógyászatban. Ami nem a természetből származik, nem juthat a testedbe. Azonban nem zavar, ha romlott ételt kell enned, hiszen csak azért ételt kidobni, mert lejárt a szavatossága, egyszerűen pazarlás.

  • Az időd nagy részét Granite Fallsban töltsd, kempingezz és fedezd fel a természetet
  • Felnőttként bérelhetsz kabint. Mondjuk úgy, hogy ez a te kabinod; befektettél egy második otthonba Granite Fallsban
  • Barátkozz össze a remetével
  • Maxold ki a Herbalizmus (Herbalism) jártasságot
  • Teljesítsd az életcélt
  • Kültéri esküvőd legyen
  • Minden hónapban egy hétvégére vidd el magaddal a gyerekeid kempingezni, egész tinikorukig, amikor már maguk is el tudják dönteni, hogy akarnak-e menni

Bónusz generáció: Get to Work – Aktív karrier

Mindig is az a személy voltál, aki tudta, mit akar kezdeni az életével. Mióta gyerekként először játszottál a kémia készlettel (tudós), az orvosi készlettel (orvos) vagy először elolvastál egy bűnügyi regényt (nyomozó), tudtad, hogy mi akarsz lenni, amikor felnősz.

Életcél(ok): Szabadon választható

Személyiségjegyek: Ambíciózus (Ambitious), Zseni (Genius) és egy szabadon választható

Célok: Fiatalkorodtól kezdve azon fáradoztál, hogy elérd a Tudós, Orvos vagy Nyomozó karrier legfelső szintjét

  • A választott karrieredtől függően gyerekként játssz sokat a kémia vagy az orvosi szettel, vagy olvass bűnügyi regényeket
  • Érd el egy részmunkaidős állás legfelső szintjét tiniként, mivel szeretnél minél több tapasztalatot szerezni, hogy felkészülhess a jövőbeli karrieredre
  • Érd el a Tudós (Scientist), Orvos (Doctor) vagy Nyomozó (Detective) karrier legfelső szintjét
  • A házassággal és gyerekekkel vársz felnőttkorodig és ameddig el nem éred a karriered legalább felét

Bónusz generáció: Get to Work – Üzletvezetés

Néhányan könnyen el tudják dönteni, mit akarnak dolgozni. Másoknak, mint például te, ez kicsit nehezebb. Sokrétű az érdeklődési köröd, és sokféle munkát is kipróbáltál ezeknek az érdeklődéseknek megfelelően, de semmi sem az igazi. Hogyan dolgozatna bárki olyan helyen, ahol a saját főnökénél is többet tud? Azok a helyek voltak a legrosszabbak! Az önfelfedezés útján rájössz, hogy te nem csupán egy karriert akartál, neked egy saját üzletet kell vezetned.

Életcél(ok): Reneszánsz sim (Renaissance Sim) és Mesésen gazdag (Fabulously Wealthy)

Személyiségjegyek: Elköteleződési problémás (Noncommittal), Ügyetlen (Clumsy) és egy szabadon választható

Célok: Főleg azért nem tudod, milyen karrier illenne hozzád, mert döntésképtelen vagy. Sosem volt könnyű döntéseket hozni, és ez idősebb korodban sem változott. Ennek ellenére elég erős vagy, hogy kitarts és nevess a saját bukásaidon. Az élet padlóra küldhet, de mindig sikerül felállnod. Mesésen gazdag akarsz lenni, mivel az azt mutatja, hogy végre megcsináltad, végre lett belőled valaki.

  • Teljesítsd mindkét életcélt
  • Érd el a 3-as szintet legalább egy részmunkaidős állásban tiniként
  • Randizz valakivel középiskolában, aki később a házastársad is lesz
  • A fiatal felnőttkor közepén indítsd el a saját vállalkozásod, miután három karrierben elérted a 3-as szintet
  • Használhatod az addig megszerzett pénzt, de a csalás nem engedélyezett
  • Érjen el üzleted ötcsillagos értékelést életed során
  • Fiatal felnőttként menj el legalább öt randira három különböző simmel, mielőtt hozzámész a középiskolai szerelmedhez

Bónusz generáció: Dine Out

Tini voltál, amikor a szüleid javasolták, hogy vállalj részmunkaidős állást, mivel építené a jellemet, így a kereskedelemben kezdtél dolgozni. Utáltad. Persze, szeretted az embereket, de az udvariatlan vásárlókból nem kértél többet. Karrierváltás mellett döntesz, és egy gyorsétteremben kezdesz dolgozni, mivel mindig is szerettél sütni, így talán ezt élvezni is fogod. Azonban kiderült, hogy sok embernek gyorsan sütni nem igazán neked való. Viszont a környezetben jól érzed magad, a munkatársaid olyanok, mint egy második család. Ekkor jut eszedbe, hogy mi lenne, ha saját éttermed lenne?

Életcél(ok): Szabadon választható

Személyiségjegyek: Haspók (Foodie) és kettő szabadon választható

Célok: Fiatal felnőttként megvalósítod az álmod, hogy saját éttermed legyen. Ezért vehetsz fel hitel a Simcity Loans moddal, pénzt kérhetsz a szüleidtől (szeretnének segíteni az álmaid elérésében) vagy simán csalhatsz is.

  • Tiniként csatlakozz a Kereskedelem (Retail) karrierhez, majd később válts a Gyorsétteremre (Fast Food)
  • Vegyél meg egy létező éttermet vagy építs egyet a semmiből (ajánlott) fiatal felnőttként
  • Életed során érj el ötcsillagos értékelést, és tartsd is meg
  • Használhatsz jutalompontokat
  • A kezdetekben élhetsz az éttermedben. Azonban, amint eléred a négycsillagos értékelést, külön otthonodnak kell lennie

Bónusz generáció: City Living

Az Így jártam anyátokkal, a Jóbarátok, a Szex és New York, a Seinfeld és a különböző sorozatok miatt mindig arról a napról álmodoztál, amikor te is a városban élhetsz. Ezek a műsorok a remek barátokról, a rengeteg átmulatott éjszakáról és az élet egy romanticizált verziójáról szóltak, természetesen te is erre vágytál. Sosem találtad a helyed a randizás világában, nem érezted a szikrát senkivel. A városi élet garantálta a boldogságot.

Életcél(ok): Városlakó (City Native)

Személyiségjegyek: Visszafogott (Unflirty), Nyitott (Outgoing) és Haspók (Foodie) (Ételkritikus), Művészet szerető (Art Lover) (Művészetkritikus), Ambíciózus (Ambitious) (Politikus) vagy Kocka (Geek) (Közösségi média)

Célok: Fiatal felnőttként azzal a nagy álommal költözöl San Myshunóba, hogy felfedezed a várost. Azonban rá kell jönnöd, hogy a városi élet drága. Találsz egy két hálószobás, tágas lakást, ami nagyon olcsó, és gyorsan le is csapsz rá (Culpepper House 19). Hamarosan együtt kell élned a csótányokkal, patkányokkal, valamint áram- és vízproblémákkal. Elhatározod, hogy megmutatod a szüleidnek, hogy egyedül is meg tudod csinálni, és még keményebben dolgozol, hogy megmászd a karrier létrát és tudj pénzt félretenni egy job lakásra. Valahol az úton önmagadat is megtalálod.

  • Fiatal felnőttkorod kezdetétől a Culpepper House 19-ben kell laknod, egészen addig, amíg nem vagy félúton a felnőttkorig (extra kihívás kedvéért tiniként is elköltözhetsz a szüleidtől)
  • Culpepper House 19-nek rendelkeznie kell a Felújításra szorul (Needs TLC) és Hangos szomszédok (Lively Neighbors) telektulajdonságokkal
  • Fiatal felnőttkor közepén költözz egy jobb lakásba
  • Ha felnőttként van rá pénzed, vegyél meg egy tetőtéri lakást
  • Teljesítsd az életcélt
  • Érd el a Kritikus (Critic), Politikus (Politician) vagy Közösségi Média (Social Media) karrier legfelső szinjét
  • Legyen legalább öt jó barátod és egy ellenséged (esetleg az a hangos szomszéd)
  • Az életcélod Város szakértője (City Expert) szintje alatt csókold meg a (azonos nemű) legjobb barátod a Romantika fesztiválján. Elragadnak az érzelmek, és felfedezed egy olyan részed, amit mindig féltél felfedezni.
  • Maxold ki az Éneklés (Singing) és Gourmet főzés (Gourmet Cooking) (Ételkritikus), Festészet (Painting) (Művészetkritikus), Karizma (Charisma) (Politikus) vagy Videó játék (Video Gaming) (Közösségi Média) jártasságot

Bónusz generáció: Cats & Dogs

Mindig is kötődtél az állatokhoz, míg az emberekhez nem annyira. Gyerekkorod óta egy saját állatorvosi rendelőről álmodoztál. Nem tudtál jobbat elképzelni, mint hogy egész nap a szőrös barátaiddal legyél.

Életcél(ok): Állatok barátja (Friend of the Animals)

Személyiségjegyek: Magánykedvelő (Loner), Macskás (Cat Lover) és Kutyás (Dog Lover)

Célok: Fiatal felnőttként Brindleton Baybe költözöl, ahol megveszel egy kicsi állatorvosi rendelőt. Az az álmod, hogy ezt a kis rendelőt egy virágzó, népszerű hellyé változtatod, ami saját bolttal rendelkezik, ahol csak a legjobb kiegészítőket árulod a szőrös barátaidnak.

  • Ha rendelkezel a City Livinggel, a Kutyás vagy Macskás tulajdonságot helyettesítsd a Visszafogottal (Unflirty)
  • Vegyél meg egy kicsi állatorvosi rendelőt, ami csak az alapvető dolgokkal rendelkezik (ehhez használhatsz pénzcsalást, de máshoz nem)
  • Teljesítsd az életcélt
  • Érjen el a rendelőd ötcsillagos értékelést
  • Sose házasodj meg
  • Felnőttkorod közepén örökbe fogadsz egy babát, tipegőt vagy gyereket (ha inkább vérszerinti gyereket szeretnél, lehet egy egyéjszakás kalandod egy házas simmel, ami terhességgel végződik, ezért nem lesz a képben a másik szülő)
  • Életed során legyen legalább öt kisállatod

Bónusz generáció: Jungle Adventure

Gyerekkorod óta szerettél kincseket találni, miközben kalózosat játszottál, és ezt sosem nőtted ki. Minden értékes dolgot meg akartál szerezni, és valahogy mindig meg is szerezted őket. Fiatal felnőtt korodra már készen álltál egy nagyobb kihívásra, mint a kis dolgok lopása a szomszédoktól. Igazi kincset akartál, és az izgalmas kalandokat, amik a megszerzésével járnak.

Életcél(ok): Archeológus (Archaeology Scholar) és Dzsungel felfedező (Jungle Explorer)

Személyiségjegyek: Természetszerető (Loves the Outdoors), Magabiztos (Self-Assured) és Kleptomániás (Kleptomaniac)

Célok: Számtalan internetes kutatás során rájössz, hogy Selvadorada a hely, amire vágytál. Semmi sem hangzik jobban, mint a potenciálisan veszélyes dzsungelek és kripták felfedezése, hogy elhagyatott kincsekre bukkanj. Hogy ne legyél gyanús a kicsit sem etikus felfedezési okaid miatt, tanulsz a kultúráról, és azt állítod, egy becsületes archeológus vagy, aki csak tanulni szeretne.

  • Maxold ki a Csínytevés (Mischief), Régészet (Archaeology) és Selvadoradai kultúra (Selvadoradian Culture) jártasságokat
  • Teljesítsd mindkét életcélt
  • Tárd fel és fedezd fel a dzsungel minden részét
  • Életed összes nagy eseménye Selvadoradában történjen (eljegyzés, esküvő, próbálkozás gyermekért stb.)
  • Tárgyak eladásával és/vagy egy választott munkából élj meg

Bónusz generáció: Strangerville

Mindig is egy túlbuzgó sim voltál. Tiniként megtanultad ezt az energiát valami pozítivba fektetni, mégpedig az edzésbe. Egy nap ellátogat hozzátok egy vendégelőadó, aki a hadseregről beszél és hogy új jelenkezőkre van szükségük egy Strangerville nevű városban. Bár a hadsereg a legtöbb osztálytársadat megijeszti, a te túlbuzgó jellemed lelkesen fogadja el ezt a kihívást, hogy bemutasd, te vagy a legjobb.

Életcél(ok): Strangerville rejtély (Strangerville Mystery) és Testépítő (Bodybuilder)

Személyiségjegyek: Aktív (Active), Haver (Bro) és Paranoiás (Paranoid)

Célok: Érettségi után nagy lelkesedéssel költözöl Strangerville-be, hogy a hadseregnek dolgozhass. Tudod, hogy megvan benned az, amivel megmászhatod a karrier létrát. Azonban hamar feltűnik, hogy valami nem stimmel az új szomszédjaiddal. Először figyelmen kívül hagyod őket, de túl kíváncsi vagy. Miután körbekérdezgettél a városban, eljut hozzád egy pletyka, miszerint egy fura alakú növény okozza ezt. Viszont miután beszélsz a főnököddel, nem találod igaznak ezeket a pletykákat és te magad akarod bebizonyítani. Sajnos rá kell jönnöd, hogy a pletyka igaz, és most már te is a fertőzöttek közé tartozol. Hamarosan elönt a paranoia. Mit csinálsz esténként az órákban, amikre nem emlékszel? A munkatársaid vajon észreveszik, hogy veled sincs minden rendben? Mi lesz, ha rájönnek, hogy mégis milyen mélyen vizsgálod Strangerville rejtélyét?

  • Élj Strangerville-ben
  • Fertőzödj meg, amíg a Strangerville életcél első szintjén vagy
  • Érd el a Katonai (Military) karrier Tiszt (Officer) ágazat legfelső szinjét
  • Teljesítsd mindkét életcélt

Bónusz generáció: Bust the Dust

Az ikertestvéreddel teljesen különbözőek vagytok. Bár ez időről időre konfliktusokat szül, nem tudjátok elképzelni az életeteket egymás nélkül. Az ikertestvéred a legjobb barátod, a másik feled. Már fiatalon eldöntitek, hogy idősebb korotokban együtt vesztek majd házat, és egy fedél alatt éltek a családjaitokkal.

Életcél(ok): Legendásan piszkos (Fabulously Filthy) (Egyik testvér) és Tökéletesen tiszta (Perfectly Pristine) (Másik testvér)

Egyik testvér személyiségjegyei: Lusta (Lazy), Igénytelen (Slob) és Gyerekes (Childish)

Másik testvér személyiségjegyei: Aktív (Active), Takaros (Neat) és Maximalista (Perfectionist)

Célok:

  • Az előző generációnak mindenképp ikrei szülessenek, ezért csalhatsz is
  • A különbségek ellenére az ikreknek egész életükben legjobb barátoknak kell lenniük
  • Teljesítsd mindkét testvér életcélját! Ez azt jelenti, a házban néha tisztaság, néha pedig rendetlenség fog uralkodni

Valószínűleg észrevetted, hogy néhány életcélt és személyiségjegyet a játékos szabadon választhat. A kihívás készítője elmondja, hogy ez azért van, mert a csomag, ami az adott generációt inspirálta, nem hozott új életcélt vagy jellemvonást, és így a játékos is kap egy kis szabadságot.

Forrás: Tumblr

Fáradhatatlan fordító és elhivatott simmer, a kihívásokban Tim kihívója. A Sims 4 széria avatott mestere, gondos játéktesztelő, a legfrissebb hírek és információk közvetítője.

Feliratkozás
Visszajelzés
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments