Sims 4 Kihívás

Build Newcrest Challenge / Newcrest felépítése kihívás

Bizonyára sokan pillantottatok már rá Newcrest térképére, amely csendesen várja, hogy lármás simek lepjék el végre utcáit. A Build Newcrest / Newcrest felépítése kihívás éppen azért született, hogy a város ne árválkodjon lakatlanul senki játékában. A kihívás háttértörténete szerint simed szeretne családot alapítani, azonban sem Willow Creek, sem Oasis Springs nem nyeri el tetszését, mikor fülébe jut azonban egy új, kertvárosi kerület megnyitása, egyből megdobban a szíve. Mint első beköltöző és alapító, az ő leszármazottainak feladata lesz felépíteni a fontosabb épületeket, hogy a kertváros élettel telivé váljon. Ez a kihívás azok számára ajánlott, akik imádnak viszonylag kötetlenül játszani, és az építést sem vetik meg, bár ez utóbbi alól felmentést is kaphat a játékos. Lássuk tehát, miről is szól ez a kihívás!

Newcrest egy új világ, ahol még házak és közösségi épületek sincsenek, és mint első beköltöző, simed kapja meg a város tiszteletbeli polgármestere címet. Ő és leszármazottai felelőssége, hogy békés kertváros alapuljon az új kerületben. Generációról generációra száll az alapító atya/anya szerep, amely annyira lefoglalja őket, hogy kitűzött céljuk elérése előtt ki sem tehetik lábukat Newcrestből, és bár később ugyan meglátogathatják Granite Falls-t vagy Magnolia Pormenade-ot, nem telepedhetnek le ott. A dinasztia feladata, hogy minden közösségi és lakótelket beépítsen Newcrestben. Minden generációnak van egy egyedi építészeti célja, amelyet csak azután vihetnek véghez, hogy beteljesítik életcéljukat és karrierjüket.

 

Szabályok:

  • Egy alapító simed lehet. Lehet férfi vagy nő vagy akár idegen, nem számít. Legyen fiatal felnőtt, az öregedés üteme pedig legyen normál. Az öregedés legyen bekapcsolva a szomszédság lakói számára is. Ha úgy érzed, a simek túl öregek ahhoz, hogy a simed házastársa közülük kerüljön ki, egy időre kapcsold ki az öregedésüket.
  • Válassz jól hangzó vezetéknevet, ez fog végigkísérni a kihívás során.
  • Nem látogathatod meg Willow Creek, Oasis Spring vagy Windenburg városát, mielőtt az utolsó generáció is elérte volna kitűzött célját. Meglátogathatod azonban Granite Falls-t vagy Magnolia Promenade-ot, de nem vásárolhatsz ott lakóépületet. Csak Newcrestben élhetsz és építkezhetsz. Simed randira vagy baráti találkozóra sem léphet be a fenti tiltott városokba.
  • A simek életcélját nem változtathatod meg, mielőtt befejeznék. Mielőtt a következő generációval kezdenél foglalkozni, teljesítened kell az aktuális generáció minden célkitűzését. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehetnek simednek gyerekei, csak azt, hogy ezek a gyerekek nem kezdhetnek el dolgozni generációjuk célján, mielőtt a korábbi generáció befejezné a sajátját.
  • Nem használhatsz olyan modokat vagy csalásokat, amik előnyhöz juttatnának olyan játékosokkal szemben, akik nem használnak ilyesmit. Egyedi ruháid vagy dekorációid lehetnek, de pénz csalás vagy bármi más, ami megkönnyíti a kihívást, nem lehet.
  • Ne indítsd újra a játékot, ha neked nem tetsző esemény következik be. Ha egy simed meghal tűzben, vagy lányod születik fiú helyett, békülj meg a helyzettel.
  • Nem költöztethetsz be más simeket az alapító dinasztiába, kivéve azokat, akik házastársai lesznek a háztartás tagjainak. 
  • Egy sim csak egyszer használhat öregedésgátló főzetet életében, beleértve az Ifjúság főzetét és a tehénnövény elixírjét.
  • Miközben a kihívást folytatod, ne kezdj más háztartásokkal játszani a szomszédságban, csak ha másik mentést készítesz a játékról.
  • Elkísérheted munkába simedet, ha a Get to Work kiegészítővel érkező állások közül választ.

Jellemvonások és életcélok kiválasztása:

Mivel ez a kihívás megköveteli egyes életcélok és karrierek végigjátszását, nem lenne igazságos, ha a játékosoknak teljesen random jellemvonásokkal kellene játszaniuk. Ajánlott a Pinstar’s random jellemvonás generátor használata, ahol a szülők és a gyermek már meglévő jellemvonásai alapján kap új jellemvonást a gyermek. A jellemvonás kalkulálásához add meg a két szülő 3-3 jellemző tulajdonságát, majd kattints a „Generate child” gombra. A generátor választ neked egy nemet, amit adoptált gyermek esetén kell csak figyelembe venned, valamint egy gyermekkori jellemvonást és életcélt. Ha tinikorba lépő simnek kell jellemvonást választanod, add meg a gyermekkori jellemvonást is. A fiatal felnőttkorba lépő sim utolsó jellemvonását már te választod. Miután az egyik utód megkapja a kihívásban meghatározott életcélt, ő az örökös, nem válthatsz más simre játék közben.

Házastárs:

A házastárs lehet bármely városlakó vagy eredeti sim bármely városból. Nem engedett azonban, hogy vagyonnal lépjen a házasságba, így a Manege Household opcióval érdemes őt az alapító háztartásba költötetni. Ha a sim eredetileg egyedülálló, kénytelen leszel egy másik háztartással összeolvasztani, és onnan költöztetni a saját háztartásodba, hogy ne adódjon a háztartásod vagyonához a kiválasztott sim vagyona és háza értéke.

Építés:

Minden generációval új telekre kell költöznöd (illetve 3. és 7. generáció esetén a gyermekeknek felépített házban folytatódik a kihívás). A közösségi épületek építése a következőképpen zajlik: Válassz egy telket, ahol simed élni fog, és teljesíti életcélját, valamint az összes többi előfeltételt is. Mielőtt továbblépnél a következő generációra, add el vagy helyezd a családi eszköztárba a háztartás minden tulajdonát, kivéve a karrierjutalmakat és a meghatározott egyéb tárgyakat (8 tökéletes növény és 10 festmény). Ezeket hagyd a telken, majd költöztesd ki a háztartást, hogy meg tudd változtatni a telek típusát közösségi telekre. Lépj vissza a telekre, és építsd meg a kívánt épületet, vagy helyezz el egyet a Galériából. Ez utóbbi esetben a 8 növényt és 10 festményt szobaként el kell mentened előtte, hogy ne vesszenek el, majd a kész épület mellé letenni a szobát is.  Helyezd el a növényeket vagy festményeket az általad kiválasztott helyre, majd töröld a szobát. A karrierjutalmak a bb.ignoregameplayunlocksentitlement csaláskóddal feloldhatók, így ezeket nem kell szobaként elmentened, elhelyezheted őket Vásárlás módban.

 

Generációk

 

1. generáció – Éhező herbalista

Életcél: Freelace botanist – Építmény: Közösségi park

Alapító simed éppen csak nekilát a munkának. Úgy gondolja, legjobb módja a közösségépítésnek, ha egy parkot hagy az utókorra.

Szabály:

A következő állások közül választhat egyet simed:

  • Criminal  /Bűnöző (Oracle / Jövendölés ágazat)
  • Culinary / Konyhaművészet (Chef / Szakács ágazat)
  • Painter / Festő (Patron of the Arts / A művészet védnöke)

További követelmény: Termelned kell 8 tökéletes minűségű növényt, hogy befejezd a generáció célját.

Amint teljesült életcélod, és megtermelted a 8 tökéletes növényt, megépítheted a parkot. Hogy ezt megtedd, add el vagy helyezd a családi eszköztárba minden bútorodat. Hagyd a növényeket a telken és költöztesd ki a simeket róla, változtasd a telektípust parkra, és építs (vagy helyezz el) egy parkot a jövő generáció számára. A parkban mindenképp ott kell maradnia a 8 tökéletes növénynek, amit az alapító ültetett. Ha szeretnél, ültethetsz újabb növényeket is.

 

2. generáció – Családbarát

Életcél: Big Happy Family – Építmény: Alsóbb osztályú házikó

A sim életcélja, hogy legyen nagy, boldog családja, amihez bizony házra van szüksége. Válassz egy olcsó otthont kezdetnek a szomszédságban (bármelyiket a 3 olcsóbb közül), és nézd elégedetten, ahogy a család beköltözik a szomszédságba.

Szabály:

Kezdd a játékot a szomszédság építésével. Építs 3 házat, amiből 2 legyen 20e simoleon alatt, de a harmadik se lépje túl az 55e simolenot. Abba a házba költöztesd be simedet, amelyiket megengedheti magának anyagilag.

Simed a következő foglalkozások közül választhat:

  • Criminal / Bűnöző (Oracle/ Jövendőmondás ágazat)
  • Culinary / Szakács (Chef/ Szakács ágazat)
  • Painter / Festő (Patron of the Arts/ A művészet védnöke)
  • Writer / Író (Journalist/ Újságíró ágazat)
  • Bármely Get to Work állás

Ahogy a gyerekek fiatal felnőttkorba lépnek, költöztesd őket az egyik új házba, amit építettél nekik. Használd a Manage Household funkciót, hogy szétválaszd a háztartást, és adj 20e simoleon kezdővagyont az új családnak.

 

3. generáció – Elhivatott író

Életcél – Bestselling author – Építmény: Könyvtár

A 3. generáció simje sikeres író válik, és sok könyvet, valamint egy könyvtárat hagy az utókorra.

Szabály:

A sim csakis Writer / Író karriert választhat, és csakis Author / Szerző ágazatot.

Teljesítened kell simed életcélját, és elérned karrierje csúcsát, mielőtt építhetnél.

Miután ezekkel megvagy, megépítheted Newcrest közösségi könyvtárát. Az épületnek tartalmaznia  kell simed karrierjutalmait is.

 

4. generáció – Felpumpálva

Életcél: Body builder – Építmény: Edzőterem

A sim tenni akar valamit azért, hogy a városlakók ne legyenek puhányak. Ismert sportolóvá akar válni, és edzőtermet építeni.

Szabály:

A sim csakis Athlete / Sportoló karriert választhat, ezen belül azonban bármely ágazatot.

Teljesítened kell életcélját, és el kell érned a karrierje csúcsút, mielőtt építeni kezdenél.

Ez az életcél megköveteli, hogy egy edzőteremben is edzzen simed, így hogy teljesíthesd a Basic Trainer (Workout for 8 hours / Eddz 8 órán át) célt, használd az Aspirations.complete_current_milestone kódot, hogy átugorhasd ezt a szakaszt.

Ha az életcélod teljesült, és elérted karriered csúcsát, felépítheted az edzőterméet, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat is.

 

5. generáció – Spicces mixer

Életcél: Master mixolgist  – Épület: Bár

Az 5. generáció a szórakozásról szól, mert ugyan mostanra van néhány szükséges  közösségi épület a városban, de a simek sehová sem tudnak betérni néhány italra.

Szabály:

Simed csak Culinary / Konyhaművészet karriert választhat, és csakis Mixology / Mixerkedés ágazatot.

Teljesítened kell életcélod, és el kell érned karrieered csúcsút, mielőtt építenél.

Ha sikerült, megépítheted a bárt, aminek tartalmaznia kell az összes karrierjutalmadat (különösen a bárt).

 

6. generáció – Vérvonal

Életcél: Succesful Lineage – Építmény: Középosztálybeli házikó

A sim életcélja a nagy, sikeres család. Mivel az alapítók mostanra sokkal módosabbak, mint a kezdetekkor, elkezdődhet a középosztálybeli szomszédság kiépítése.

Szabály:

Először építsd fel a középosztálybeli övezetet (3 ház). Költöztesd a családod bármelyikbe, amit megengedhetnek maguknak. Egyik ház sem kerülhet többe 135e simoleonnál, kettő pedig legyen 65e simoleon alatt.

A sim nem kezdhet karrierbe, háztartásbeli szülőnek kell lennie.  Kereshet pénzt a hobbijával, mint festés vagy írás.

Mikor a gyerekek elérik a fiatal felnőttkort, költöztesd őket az új ház(ak)ba, amit építettél nekik. Használhatod a freerealestate on csalást. A Manage household funkcióval költöztesd ki őket, majd be az új lakásba, és adj az új háztartásnak 20e simoleon kezdőtőkét.

 

7. generáció – Ügyeletes művész

Életcél: Painter Extraordinaire – Építmény: Múzeum

A 7. generáció simje ihletett művész, aki úgy érzi, Newcrestnek mindennél jobban szüksége van egy múzeumra – amelyet akár saját magáról is elnevezhet!

Szabály:

Csakis Painter / Festő karriert választhat simed, és csakis a Master of the Real / A valóság mestere ágazatot.

Teljesítened kell életcélodat, és el kell érned karriered csúcsút, hogy építhess.

Az életcél teljesítése megköveteli a múzeumlátogatást, úgyhogy miután teljesítetted a Brushing with greatness (10 festmény befejezése, és 6. szint elérése) szakaszt, használd az Aspirations.complete_current_milestone kódot, hogy folytathasd a kihívást.

Ha sikeresen teljesítetted, megépíthetd a múzeumot, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat, és legalább 10 kiváló minűségű festményedet. Helyezz el vásznakat is, hogy a következő generáció festeni tanulhasson a múzeumban.

 

8. generáció – Tréfamester örökös

Életcél: Joke Star – Építmény: Társalgó (lounge)

Ez az örökös olyan vicces, hogy ezt meg kell osztania az egész várossal, és szüksége van egy épületre is, ahol felléphet.

Szabály:

Simed csak az Entertainer / Szórakoztató karrier Comedy / Komédia ágazatát választhatja.

Teljesítened kell életcélodat, és el kell érned karriered csúcsát, hogy építhess.

Ha ez sikerült, megépíthetd a társalgót, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat is.

 

9. generáció – Talpon egész éjjel

Életcél: Party Animal  – Építmény: Night Club

Simed igazi partiállat, aki szeretne hajnalig ébren maradni és szórakozni, ez azonban igen nehéz, ha minden bezár este 10-kor. Mindenképp szüksége van egy olyan helyre, ami hajnalig nyitva tartja kapuit!

Szabály:

Simed bármilyen karriert választhat, vagy akár maradhat munkanélkül is. Utóbbi esetben szerzhet pénzt a hobbijával, pl. festés vagy írás.

Be kell fejezned az életcélod, mielőtt építhetnél. Miután ez sikerült, felépítheted a night clubbot.

 

10. genreáció – Családi birtok

Életcél: Mansion Baron – Építmény: Felsőosztálybeli ház

Az utolsó sim szeretne 10 generáció után egy vagyonos övezetet megalapozni. Szeretné birtokolni a legnagyobb házat Newcrestben, hogy mindenki tudja, az ő dinasztiája építette fel a várost.

Szabály:

Építsd fel az övezet minden házát, kivéve a sajátodat. Kezdj egy egyszerű starter lakással.

Ez a generáció kakukktojás, mert a házat az életcéloddal párhuzamosan haladva kell felépítened.

A kihívás véget ér, amit a sim teljesíti a Mansion baron életcélt.

 

Jó szórakozást a kihíváshoz!

Forrás

Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.

1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Petranoa
3 évvel ezelőtt

Sziasztok, sok helyen káttem már, hogy valami gaériából le lehet tölteni házat vagy embereket. Én azonban nem találom ezt. Eltudnátok mondani, hol tudom megtalálni. Köszi