Sims 4 Kihívás

Build Newcrest Challenge / Newcrest felépítése kihívás

Bizonyára sokan pillantottatok már rá Newcrest térképére, amely csendesen várja, hogy lármás simek lepjék el végre utcáit. A Build Newcrest / Newcrest felépítése kihívás éppen azért született, hogy a város ne árválkodjon lakatlanul senki játékában. A kihívás háttértörténete szerint simed szeretne családot alapítani, azonban sem Willow Creek, sem Oasis Springs nem nyeri el tetszését, mikor fülébe jut azonban egy új, kertvárosi kerület megnyitása, egyből megdobban a szíve. Mint első beköltöző és alapító, az ő leszármazottainak feladata lesz felépíteni a fontosabb épületeket, hogy a kertváros élettel telivé váljon. Ez a kihívás azok számára ajánlott, akik imádnak viszonylag kötetlenül játszani, és az építést sem vetik meg, bár ez utóbbi alól felmentést is kaphat a játékos. Lássuk tehát, miről is szól ez a kihívás!

Newcrest egy új világ, ahol még házak és közösségi épületek sincsenek, és mint első beköltöző, simed kapja meg a város tiszteletbeli polgármestere címet. Ő és leszármazottai felelőssége, hogy békés kertváros alapuljon az új kerületben. Generációról generációra száll az alapító atya/anya szerep, amely annyira lefoglalja őket, hogy kitűzött céljuk elérése előtt ki sem tehetik lábukat Newcrestből, és bár később ugyan meglátogathatják Granite Falls-t vagy Magnolia Pormenade-ot, nem telepedhetnek le ott. A dinasztia feladata, hogy minden közösségi és lakótelket beépítsen Newcrestben. Minden generációnak van egy egyedi építészeti célja, amelyet csak azután vihetnek véghez, hogy beteljesítik életcéljukat és karrierjüket.

 

Szabályok:

  • Egy alapító simed lehet. Lehet férfi vagy nő vagy akár idegen, nem számít. Legyen fiatal felnőtt, az öregedés üteme pedig legyen normál. Az öregedés legyen bekapcsolva a szomszédság lakói számára is. Ha úgy érzed, a simek túl öregek ahhoz, hogy a simed házastársa közülük kerüljön ki, egy időre kapcsold ki az öregedésüket.
  • Válassz jól hangzó vezetéknevet, ez fog végigkísérni a kihívás során.
  • Nem látogathatod meg Willow Creek, Oasis Spring vagy Windenburg városát, mielőtt az utolsó generáció is elérte volna kitűzött célját. Meglátogathatod azonban Granite Falls-t vagy Magnolia Promenade-ot, de nem vásárolhatsz ott lakóépületet. Csak Newcrestben élhetsz és építkezhetsz. Simed randira vagy baráti találkozóra sem léphet be a fenti tiltott városokba.
  • A simek életcélját nem változtathatod meg, mielőtt befejeznék. Mielőtt a következő generációval kezdenél foglalkozni, teljesítened kell az aktuális generáció minden célkitűzését. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehetnek simednek gyerekei, csak azt, hogy ezek a gyerekek nem kezdhetnek el dolgozni generációjuk célján, mielőtt a korábbi generáció befejezné a sajátját.
  • Nem használhatsz olyan modokat vagy csalásokat, amik előnyhöz juttatnának olyan játékosokkal szemben, akik nem használnak ilyesmit. Egyedi ruháid vagy dekorációid lehetnek, de pénz csalás vagy bármi más, ami megkönnyíti a kihívást, nem lehet.
  • Ne indítsd újra a játékot, ha neked nem tetsző esemény következik be. Ha egy simed meghal tűzben, vagy lányod születik fiú helyett, békülj meg a helyzettel.
  • Nem költöztethetsz be más simeket az alapító dinasztiába, kivéve azokat, akik házastársai lesznek a háztartás tagjainak. 
  • Egy sim csak egyszer használhat öregedésgátló főzetet életében, beleértve az Ifjúság főzetét és a tehénnövény elixírjét.
  • Miközben a kihívást folytatod, ne kezdj más háztartásokkal játszani a szomszédságban, csak ha másik mentést készítesz a játékról.
  • Elkísérheted munkába simedet, ha a Get to Work kiegészítővel érkező állások közül választ.

Jellemvonások és életcélok kiválasztása:

Mivel ez a kihívás megköveteli egyes életcélok és karrierek végigjátszását, nem lenne igazságos, ha a játékosoknak teljesen random jellemvonásokkal kellene játszaniuk. Ajánlott a Pinstar’s random jellemvonás generátor használata, ahol a szülők és a gyermek már meglévő jellemvonásai alapján kap új jellemvonást a gyermek. A jellemvonás kalkulálásához add meg a két szülő 3-3 jellemző tulajdonságát, majd kattints a „Generate child” gombra. A generátor választ neked egy nemet, amit adoptált gyermek esetén kell csak figyelembe venned, valamint egy gyermekkori jellemvonást és életcélt. Ha tinikorba lépő simnek kell jellemvonást választanod, add meg a gyermekkori jellemvonást is. A fiatal felnőttkorba lépő sim utolsó jellemvonását már te választod. Miután az egyik utód megkapja a kihívásban meghatározott életcélt, ő az örökös, nem válthatsz más simre játék közben.

Házastárs:

A házastárs lehet bármely városlakó vagy eredeti sim bármely városból. Nem engedett azonban, hogy vagyonnal lépjen a házasságba, így a Manege Household opcióval érdemes őt az alapító háztartásba költötetni. Ha a sim eredetileg egyedülálló, kénytelen leszel egy másik háztartással összeolvasztani, és onnan költöztetni a saját háztartásodba, hogy ne adódjon a háztartásod vagyonához a kiválasztott sim vagyona és háza értéke.

Építés:

Minden generációval új telekre kell költöznöd (illetve 3. és 7. generáció esetén a gyermekeknek felépített házban folytatódik a kihívás). A közösségi épületek építése a következőképpen zajlik: Válassz egy telket, ahol simed élni fog, és teljesíti életcélját, valamint az összes többi előfeltételt is. Mielőtt továbblépnél a következő generációra, add el vagy helyezd a családi eszköztárba a háztartás minden tulajdonát, kivéve a karrierjutalmakat és a meghatározott egyéb tárgyakat (8 tökéletes növény és 10 festmény). Ezeket hagyd a telken, majd költöztesd ki a háztartást, hogy meg tudd változtatni a telek típusát közösségi telekre. Lépj vissza a telekre, és építsd meg a kívánt épületet, vagy helyezz el egyet a Galériából. Ez utóbbi esetben a 8 növényt és 10 festményt szobaként el kell mentened előtte, hogy ne vesszenek el, majd a kész épület mellé letenni a szobát is.  Helyezd el a növényeket vagy festményeket az általad kiválasztott helyre, majd töröld a szobát. A karrierjutalmak a bb.ignoregameplayunlocksentitlement csaláskóddal feloldhatók, így ezeket nem kell szobaként elmentened, elhelyezheted őket Vásárlás módban.

 

Generációk

 

1. generáció – Éhező herbalista

Életcél: Freelace botanist – Építmény: Közösségi park

Alapító simed éppen csak nekilát a munkának. Úgy gondolja, legjobb módja a közösségépítésnek, ha egy parkot hagy az utókorra.

Szabály:

A következő állások közül választhat egyet simed:

  • Criminal  /Bűnöző (Oracle / Jövendölés ágazat)
  • Culinary / Konyhaművészet (Chef / Szakács ágazat)
  • Painter / Festő (Patron of the Arts / A művészet védnöke)

További követelmény: Termelned kell 8 tökéletes minűségű növényt, hogy befejezd a generáció célját.

Amint teljesült életcélod, és megtermelted a 8 tökéletes növényt, megépítheted a parkot. Hogy ezt megtedd, add el vagy helyezd a családi eszköztárba minden bútorodat. Hagyd a növényeket a telken és költöztesd ki a simeket róla, változtasd a telektípust parkra, és építs (vagy helyezz el) egy parkot a jövő generáció számára. A parkban mindenképp ott kell maradnia a 8 tökéletes növénynek, amit az alapító ültetett. Ha szeretnél, ültethetsz újabb növényeket is.

 

2. generáció – Családbarát

Életcél: Big Happy Family – Építmény: Alsóbb osztályú házikó

A sim életcélja, hogy legyen nagy, boldog családja, amihez bizony házra van szüksége. Válassz egy olcsó otthont kezdetnek a szomszédságban (bármelyiket a 3 olcsóbb közül), és nézd elégedetten, ahogy a család beköltözik a szomszédságba.

Szabály:

Kezdd a játékot a szomszédság építésével. Építs 3 házat, amiből 2 legyen 20e simoleon alatt, de a harmadik se lépje túl az 55e simolenot. Abba a házba költöztesd be simedet, amelyiket megengedheti magának anyagilag.

Simed a következő foglalkozások közül választhat:

  • Criminal / Bűnöző (Oracle/ Jövendőmondás ágazat)
  • Culinary / Szakács (Chef/ Szakács ágazat)
  • Painter / Festő (Patron of the Arts/ A művészet védnöke)
  • Writer / Író (Journalist/ Újságíró ágazat)
  • Bármely Get to Work állás

Ahogy a gyerekek fiatal felnőttkorba lépnek, költöztesd őket az egyik új házba, amit építettél nekik. Használd a Manage Household funkciót, hogy szétválaszd a háztartást, és adj 20e simoleon kezdővagyont az új családnak.

 

3. generáció – Elhivatott író

Életcél – Bestselling author – Építmény: Könyvtár

A 3. generáció simje sikeres író válik, és sok könyvet, valamint egy könyvtárat hagy az utókorra.

Szabály:

A sim csakis Writer / Író karriert választhat, és csakis Author / Szerző ágazatot.

Teljesítened kell simed életcélját, és elérned karrierje csúcsát, mielőtt építhetnél.

Miután ezekkel megvagy, megépítheted Newcrest közösségi könyvtárát. Az épületnek tartalmaznia  kell simed karrierjutalmait is.

 

4. generáció – Felpumpálva

Életcél: Body builder – Építmény: Edzőterem

A sim tenni akar valamit azért, hogy a városlakók ne legyenek puhányak. Ismert sportolóvá akar válni, és edzőtermet építeni.

Szabály:

A sim csakis Athlete / Sportoló karriert választhat, ezen belül azonban bármely ágazatot.

Teljesítened kell életcélját, és el kell érned a karrierje csúcsút, mielőtt építeni kezdenél.

Ez az életcél megköveteli, hogy egy edzőteremben is edzzen simed, így hogy teljesíthesd a Basic Trainer (Workout for 8 hours / Eddz 8 órán át) célt, használd az Aspirations.complete_current_milestone kódot, hogy átugorhasd ezt a szakaszt.

Ha az életcélod teljesült, és elérted karriered csúcsát, felépítheted az edzőterméet, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat is.

 

5. generáció – Spicces mixer

Életcél: Master mixolgist  – Épület: Bár

Az 5. generáció a szórakozásról szól, mert ugyan mostanra van néhány szükséges  közösségi épület a városban, de a simek sehová sem tudnak betérni néhány italra.

Szabály:

Simed csak Culinary / Konyhaművészet karriert választhat, és csakis Mixology / Mixerkedés ágazatot.

Teljesítened kell életcélod, és el kell érned karrieered csúcsút, mielőtt építenél.

Ha sikerült, megépítheted a bárt, aminek tartalmaznia kell az összes karrierjutalmadat (különösen a bárt).

 

6. generáció – Vérvonal

Életcél: Succesful Lineage – Építmény: Középosztálybeli házikó

A sim életcélja a nagy, sikeres család. Mivel az alapítók mostanra sokkal módosabbak, mint a kezdetekkor, elkezdődhet a középosztálybeli szomszédság kiépítése.

Szabály:

Először építsd fel a középosztálybeli övezetet (3 ház). Költöztesd a családod bármelyikbe, amit megengedhetnek maguknak. Egyik ház sem kerülhet többe 135e simoleonnál, kettő pedig legyen 65e simoleon alatt.

A sim nem kezdhet karrierbe, háztartásbeli szülőnek kell lennie.  Kereshet pénzt a hobbijával, mint festés vagy írás.

Mikor a gyerekek elérik a fiatal felnőttkort, költöztesd őket az új ház(ak)ba, amit építettél nekik. Használhatod a freerealestate on csalást. A Manage household funkcióval költöztesd ki őket, majd be az új lakásba, és adj az új háztartásnak 20e simoleon kezdőtőkét.

 

7. generáció – Ügyeletes művész

Életcél: Painter Extraordinaire – Építmény: Múzeum

A 7. generáció simje ihletett művész, aki úgy érzi, Newcrestnek mindennél jobban szüksége van egy múzeumra – amelyet akár saját magáról is elnevezhet!

Szabály:

Csakis Painter / Festő karriert választhat simed, és csakis a Master of the Real / A valóság mestere ágazatot.

Teljesítened kell életcélodat, és el kell érned karriered csúcsút, hogy építhess.

Az életcél teljesítése megköveteli a múzeumlátogatást, úgyhogy miután teljesítetted a Brushing with greatness (10 festmény befejezése, és 6. szint elérése) szakaszt, használd az Aspirations.complete_current_milestone kódot, hogy folytathasd a kihívást.

Ha sikeresen teljesítetted, megépíthetd a múzeumot, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat, és legalább 10 kiváló minűségű festményedet. Helyezz el vásznakat is, hogy a következő generáció festeni tanulhasson a múzeumban.

 

8. generáció – Tréfamester örökös

Életcél: Joke Star – Építmény: Társalgó (lounge)

Ez az örökös olyan vicces, hogy ezt meg kell osztania az egész várossal, és szüksége van egy épületre is, ahol felléphet.

Szabály:

Simed csak az Entertainer / Szórakoztató karrier Comedy / Komédia ágazatát választhatja.

Teljesítened kell életcélodat, és el kell érned karriered csúcsát, hogy építhess.

Ha ez sikerült, megépíthetd a társalgót, amelynek tartalmaznia kell a karrierjutalmaidat is.

 

9. generáció – Talpon egész éjjel

Életcél: Party Animal  – Építmény: Night Club

Simed igazi partiállat, aki szeretne hajnalig ébren maradni és szórakozni, ez azonban igen nehéz, ha minden bezár este 10-kor. Mindenképp szüksége van egy olyan helyre, ami hajnalig nyitva tartja kapuit!

Szabály:

Simed bármilyen karriert választhat, vagy akár maradhat munkanélkül is. Utóbbi esetben szerzhet pénzt a hobbijával, pl. festés vagy írás.

Be kell fejezned az életcélod, mielőtt építhetnél. Miután ez sikerült, felépítheted a night clubbot.

 

10. genreáció – Családi birtok

Életcél: Mansion Baron – Építmény: Felsőosztálybeli ház

Az utolsó sim szeretne 10 generáció után egy vagyonos övezetet megalapozni. Szeretné birtokolni a legnagyobb házat Newcrestben, hogy mindenki tudja, az ő dinasztiája építette fel a várost.

Szabály:

Építsd fel az övezet minden házát, kivéve a sajátodat. Kezdj egy egyszerű starter lakással.

Ez a generáció kakukktojás, mert a házat az életcéloddal párhuzamosan haladva kell felépítened.

A kihívás véget ér, amit a sim teljesíti a Mansion baron életcélt.

 

Jó szórakozást a kihíváshoz!

Forrás

Ne maradj le semmiről!
Kérj értesítést minden friss cikkünkről, vagy állítsd be, milyen típusú tartalmakról küldjünk hírt neked! A feliratkozással elfogadod adatvédelmi tájékozatónkat.

Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.

Feliratkozás
Visszajelzés
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
Petranoa
29 nappal ezelőtt

Sziasztok, sok helyen káttem már, hogy valami gaériából le lehet tölteni házat vagy embereket. Én azonban nem találom ezt. Eltudnátok mondani, hol tudom megtalálni. Köszi