Sims 4 Játéktipp

Sims 4 Werewolves – Hogyan válj vérfarkassá

Hozd ki a legtöbbet a Werewolves játékcsomagból, tudd meg hogyan válhatsz vérfarkassá a játékban! Hat különböző módon teheted ezt meg, de ezek közül csak kettő jár harapással. Ebben a tippben felvázolom azokat a módszereket, amelyekkel vérfarkassá változtathatod a simed.

Hogyan válj vérfarkassá: többféleképpen

A játékban öt legális úton válhatsz vérfarkassá (és egy csalással is). Az alábbiakban mindegyikről részletes leírást fogsz kapni.

A hat módszer a következő:

  1. Kérj meg egy vérfarkast, hogy harapjon meg
  2. Készíts vérfarkas simet a Családkészítőben
  3. Megtámadhat egy vérfarkas az alagút felfedezésekor
  4. Próbálkozz normál simként a gyermeknemzéssel egy vérfarkas simmel
  5. Provokáld Greget
  6. Használj csalást

Csak egy gyors emlékeztető arra, hogy mint mindig, most is vannak bizonyos kivételek. Ugyanis azok a simek, akik már rendelkeznek okkult életmóddal (pl. vámpír, sellő, szellem, varázsló, szervórobot vagy földönkívüli), nem válhatnak vérfarkassá anélkül, hogy előbb lemondanának a régi természetfeletti hovatartozásukról és az összes ehhez kapcsolódó képességükről. A vérfarkasok esetében is van néhány korhatár-alapú korlátozás, de erről lentebb lesz szó.

1. módszer – Kérj meg egy vérfarkast, hogy harapjon meg

A vámpírokhoz hasonlóan, a legtöbb NJK (NPC) vérfarkas, akik Moonwood Millben élnek, alapesetben rendelkeznek az Átkozott harapás (Cursed Bite) képességgel. A társas interakciók segítségével megtudhatják, hogy más simek egyáltalán szeretnének-e vérfarkassá válni, vagy úgy is dönthetnek, hogy mindenképpen megharapják őket. Csak a háztartásodban élő vérfarkasok haraphatnak meg simeket kérés nélkül. Érdemes a két vérfakasfalka: A Moonwoodi közösség (The Moonwood Collective) és A Vadfogak (The Wildfangs) alfájával próbálkoznod.

“Vérfarkassá változtathatsz más simeket egy átkozott harapással. Az átok hordozója. Keress másokat, adj nekik ajándékot. Keresd a holdat, öleld magadhoz a fényét.”

Ezzel a képességgel csak is az erős vérfarkasok rendelkeznek és ha azt szeretnéd, hogy egyáltalán fontolóra vegyék, hogy megharapják a simed, akkor elsőnek nem árt barátságot kötnöd velük

Megjegyzés: Két tulajdonságot szerezhetsz meg: A Moonwoodi közösség barátját és a A Vadfogak barátját. Ennek a tulajdonságnak köszönhetően azok a simek, akik egy falka barátjává válnak, korlátozott hozzáféréssel rendelkeznek az adott falka törzshelyéhez, és egyedi módon társaloghatnak a falka tagjaival.

Miután ez sikerült, nagy eséllyel megharapják a simed ha odamész az egyik alfához és a barátságos interakciók közül a Kérjen átkozott harapást (Ask for Cursed Bite) választod.

Itt megjegyezném, hogy ezzel az átváltozási módszerrel nem kapja el a simed a vérbajt (Werebies). Ezután három különböző szakaszon kell végig mennie, de fogalmazhatok úgy is, hogy túlélnie, hiszen ha nem figyelsz oda, akkor könnyen éhen halhat a simed! De ne szaladjunk ennyire előre!

Elsőnek folyamatosan kényelmetlenül érzi magát, amit a fájdalmas harapás (Painful Bite) okoz. Másodszorra jön a kielégíthetetlen éhség (Insatiable Hunger) és harmadszorra a farkaséhség (Ravenous Hunger). Az utóbbiakat már említettem, itt nagyon gyorsan fog csökkenni az éhség (Hunger) szükséglet, amire nagyon oda kell figyelned, jobb ha folyamatosan küldöd enni a simed, ha nem akarod hogy a vérfarkassá válást megelőzze a zord kaszás!

Ha sikeresen túlélte a farkaséhséget, ennek “örömére” kap egy dührohamot. Ennek letelte után átváltozik a simed vérfarkassá. Átváltozás után tébolyult állapotban lesz és törni-zúzni kezdi a bútorokat és folyamatosan vonyít.

“A sim dühe elszabadult! A tomboló vérfarkasok kíméletlen háborús ösvényen vannak, és alig tudnak uralkodni magukon. Az út, amelyen minden vérfarkas jár, bizony kegyetlen.”

Később egy hegy tetején találja magát rémülten, normál simként a ruhái nélkül. Mondanom sem kell, hogy fogalma sem lesz hogy mi történt vele. 

Mi történt?! Hol vagyok?! Mi történt velem? Hová menekültem? Annyi kérdésem van. Ilyen érzés vérfarkasnak lenni?!

A düh a vérfarkasok mozgatórugója. Egyre több és több vadállati viselkedés jön elő, ahogy a gömb megtelik. A többi sim szükségletétől eltérően a düh folyamatosan növekszik, és kevés lehetőség van a csökkentésére. A simek a kedvenceik, ellenszenveik és a vérmérsékletük alapján extra dühre tesznek szert, ahogy növekednek. A képességek és a harc szintén növelik ezt, ezért használd őket bölcsen! A holdfázisoknak különféle hatásai vannak, és teliholdkor a vadállat hívásának túlságosan nehéz ellenállni. Amikor egy sim eléri a maximális dühöt, vigyázz! Tombolni fog! A tomboló vérfarkasok csak korlátozottan képesek uralkodni önmagukon, és kártékony tevékenységet folytatnak.

2. módszer – Készíts vérfarkas simet a családkészítőben

A legegyszerűbb módja a vérfarkassá válásnak, az az, ha létrehozol egyet a Sim létrehozása menüben. Kattints a Sim hozzáadására (Add a Sim), aztán válaszd a Természetfeletti sim hozzáadását (Add Occult Sim), majd a Vérfarkas hozzáadását (Add Werewolf). Most a vérfakas alakodat tetszésed szerint alakíthatod a szőrzeted festésével, néhány menő piercinggel és a ruháid testreszabásával.

3. módszer – Megtámad egy vérfarkas az alagút felfedezésekor

Véletlen vérfarkas harapások is előfordulhatnak, akár azért, mert a simed túl közel ment egy tomboló vérfarkashoz, aki rendelkezik az Elátkozott harapás képességgel és megtámadja az alagúthálózat felfedezése közben. Ez a vérbaj (Werebies) nevű vérfarkasfertőzést eredményezi, ami az átváltozás hatására néhány napig tartó kellemetlen hangulatot okoz.

Megjegyzés: Ha a sim már rendelkezik vérbajjal, a legtöbb vérfarkas megsajnálja és rögtön átváltoztatja.

Alagútbejáratok találhatók: a bunkerben (Bunker), a verekedési helyszínen lévő mobil WC-n (Sparring Grounds Portal Potties) és a csatornarácsban (Sewer Grate). Van egy Moonwood Mill alagútbejárat nevű tárgy is, amelyet bármelyik telken elhelyezhetsz az Építés/Vásárlás módban, amely összekapcsolhat téged a főhálózattal.

4. módszer – Próbálkozz normál simként a gyermeknemzéssel egy vérfarkas simmel

Egy átlagos emberi sim, aki egy vérfarkassal alapít családot, 50%-os eséllyel szül vérfarkasbabát. Az esély 100%-ra nő, ha mindkét biológiai szülő vérfarkas. Ha tehát egy meglévő háztartás részeként szeretnél egy új vérfarkas generációt létrehozni egy mentés során, akkor az aktív simedet arra irányíthatod, hogy romantikázzon a Moonwood Millben lévő, előre elkészített vérfarkasok egyikével. Amíg az egyik lehetséges szülő rendelkezik a teherbeesés lehetőségével, a másik pedig a mások teherbe ejtésének kiegészítő tulajdonságával, addig a romantikus kapcsolatuk elég magas szintre emelése végül feloldja a Próbáljanak babát összehozni (Try For Baby) romantikus interakciót.

A telken legyen legalább egy ágy vagy zuhanyzó, hogy sikerüljön végrehajtaniuk ezt az interakciót. A fogantatás esélye a játékban stabilan 80%-os, így nem kell túl sokáig próbálkoznod.

Természetesen megkérheted az új vérfarkas szerelmedet, hogy költözzön be a simed háztartásába házastársként vagy élettársként, de ez nem kötelező. Csak arra figyelj, hogy amelyik sim szül, az kapja meg alapértelmezés szerint az új babát a saját háztartásában. A szó szerinti szőrös babád a születése pillanatától kezdve vérfarkas lesz, de akárcsak a Családkészítőben létrehozott fiatal vérfarkasok, ők sem fognak teljes mértékben hozzáférni a vérfarkas képességekhez, amíg tinédzser korba nem lépnek.

5. módszer – Provokáld Greget

Ha nem szeretnél a Nagy Kutyák közé kerülni, a legegyszerűbb módja az Elátkozott Harapás megszerzésének, ha provokálod Moonwood Mill helyi gonosz fiúját, Greget. Ő egy NJK (NPC), aki A Moonwoodi közösség törzshelyével szemben lakik a tó túloldalán.

A más vérfarkassal való harc lehetősége több időbe telne, mivel nagyon rossz kapcsolatba kell kerülnöd vele ahhoz, hogy ez megtörténjen. Greg azonban mindenkit rögtön az első perctől kezdve gyűlöl és szívesen ad egy csúnya harapást a karodra, hogy ezt egyhamar ne felejtsd el.

Ahhoz, hogy Greg haragját kivívd, utazz el a kis kunyhójához, amely az Üvöltő Ponttól (Howling Point) balra és a tó túloldalán található, a A Moonwoodi közösség (The Moonwood Collective) közelében lévő hegyen, ahol a simed az első éjszakai tombolás után meztelenül ébred.

Amikor rákattintasz a nagy táblákra a kunyhója előtt, válaszd a Vizsgálja meg a figyelmeztető táblát (Investigate Warning Sign) lehetőséget, és várd meg, hogy Greg a sarkon túlra battyogjon.

Könnyű észrevenni: szürke, sötétszürke csíkokkal/foltokkal és folyamatosan vörösen izzó aura veszi körül, jelezvén, hogy tartósan magas a düh szintje.

Miután megpillantottad, kattints rá és a négy lehetőség közül válaszd a Provokálja (Provoke) interakciót. A simed valószínűleg el fog szaladni ijedtében, ezért próbáld meg többször a provokálást míg nem sikerül.

Megjegyzés: A terhes simeket nem támadja meg és nem is fogja megharapni Greg.

Rövid pofozkodás után Greg győztesként kerül ki a harcból, míg a simed súlyos sérüléseket szenvedve és a vérbajt (Werebies) elkapva.

A simednek elkezd habzani a szája és folyni a nyála. Kap egy kényelmetlen (Battered and Bruised) és egy mérges (Werebies) hangulatjelzőt is. Ha véletlenül történt mindez és mégsem szeretnél vérfarkassá válni, még van lehetőséged meggyógyítani magad…de siess, nehogy kifuss az időből! Ha pedig ez volt a cél, akkor örülhetsz, mert elkezdődött az átváltozásod folyamata. Amint elmúlik a betegség, a simed teljes értékű vérfarkassá változik!

6. módszer – Használj csalást

Ha nem szeretnél bajlódni egyik módszerrel sem, van helyettük csalás is. Ahhoz, hogy azonnal vérfarkassá változtasd a simedet, először is győződj meg róla, hogy aktív karakterként legyen kiválasztva élő módban. Engedélyezd a csalásokat, majd írd be a szövegsávba az azonnali vérfarkassá váláshoz: traits.equip_trait trait_occultwerewolf

Ezt ugyanilyen egyszerűen visszafordíthatod ezzel a csalással: traits.remove_trait trait_occultwerewolf.

Forrás: RockPapperShotgun, TheGamer

Feliratkozás
Visszajelzés
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments