Sims 4 Játéktipp

Sims 4 Realm of Magic – Varázspárbaj és familiárisok

A Realm of Magic egyik legizgalmasabb lehetősége, hogy varázslóink párbajozhatnak egymással, amelynek tétje lehet a személyes kapcsolatuk fejlesztése, vagy akár értékes tudás vagy nyersanyag is. Kihívni egy simet a Magic Duel / Mágikus párbaj vagy Challenge to Magic Duel at the Dueling Grounds / Hívja ki mágikus párbajra a Küzdőtéren interakciókkal lehetséges, utóbbi csak a Magic Realmben tartózkodáskor elérhető.

Nem érdemes ujjat húzni egy bölccsel

A következő párbajtípusok választhatók:

  • Heated Duel / Heves párbaj – A párbaj negatívan hat a varázslók közötti baráti kapcsolatra
  • Friendly Duel / Baráti párbaj – A párbaj szorosabbá teszi a varázslók közötti baráti kapcsolatot
  • Duel for Artifacts / Párbaj varázstárgyakért – A párbaj tétje seprű vagy varázspálca
  • Duel for Ingredients / Párbaj hozzávalókért – A párbaj tétje varázsital hozzávaló
  • Duel for Knowledge / Párbaj tudásért – A párbaj tétje egy varázslat megtanulása

Ha a sim elveszíti a párbajt, +1 Dühös Agony and Defeat / Gyötrődés és vereség moodletet kap néhány órára. Ha túl sokszor vall kudarcot, akár egy átkot is szerezhet emlékbe. Ha sikerül győzelmet aratnia, +1 Boldog It was All Skill / Ezt teszi a tudás moodletet kap a nyereménye mellé. Néha ismeretlen simektől is kaphatsz kihívást, amit ha elfogadsz, simed a Küzdőtérre fog utazni, hogy részt vegyen a párbajon.  Akár veszítesz, akár nyersz, a küzdelem is egy mód rá, hogy tapasztalati pontokat gyűjts mágusoddal.

Egy varázsló önmagában is félelmetes ellenfél lehet, hű familiárisával oldalán azonban legyőzhetetlenné válhat. Ezek a lények kristálygömbökhöz hasonló tárgyakból idézhetők elő, amelyek Casters Alley kereskedőjénél vásárolhatók meg. Ha a mágus alkalmazza a Bind Familiar / Familiáris megkötése opciót, később magához szólíthatja őt a Summon / Megidézés paranccsal, hogy segítségére legyen képessége fejlesztésében, vagy megvédje őt a veszélyektől. Ezek a lények ugyanis védelmezik gazdájukat, figyelmeztetik, mielőtt mágia töltöttségi szintje veszélyes mértéket öltene, és ha mégis utolérné a korai vég, képesek visszahozni őt a halálból is. Mivel ez nem minden esetben sikerül, azért nem árt az óvatosság! A sikeres életmentés után a varázslénynek pihennie kell, hogy visszanyerje erejét. Egy varázsló tetszőleges számú familiárist köthet magához, ha valamilyen okból pedig megszüntetné ezt a köteléket (pl. eladás céljából), az Unbind Familiar / Familiáris elengdése interakcióval teheti meg.

Ha rendelkezel a Cats & Dogs kiegészítővel, a háztartásodhoz tartozó kutyát, macskát, mosómedvét vagy rókát is varázslódhoz kötheted familiárisként. Ezt az állatra kattintva a Magic gyűjtő alatt található Bind Pet as Familiar / Állat megkötése familiárisként interakcióval teheted meg. Kedvencedet ettől kezdve csillogó szikrák veszik majd körül, jelezve, hogy ő mágikus lény lett, de ugyanúgy gondozható és szeretgethető, mint bármilyen hétköznapi négylábú. Ő nem marad gazdája mellett, hanem a saját útját járja, de az ikonján található síppal bármikor szólítható. A többi familiáristól eltérően ezek a mágikus kedvencek képesek egy extra tevékenységre is, a Send Forage / Küldje keresgélni paranccsal arra utasíthatod őket, hogy értékes varázsholmikért kutassák át a környéket. Ilyenkor az állat eltűnik, és néha azonnal, néha csak igen hosszú idő után kerül elő a keresésből.

Az elérhető familiárisok a következők:

Ikon Név Leírás Ár/Előfordulás
Fairy / Tündér A tiszta energiában fürdő tündér alakját szinte lehetetlen felismerni a mágikus szárnyakon kívül, leginkább apró szikráknak tűnnek. 100 §, hétköznapi
Sixam Owl / Sixam bagoly Tökéletes szimbóluma a mágiának és ősi tudásnak. Különleges kapcsolatuk van a holddal, és sztoikusan követik kiválasztott varázslójukat. 100 §, hétköznapi
Raven / Varjú A próféciák – és egyesek szerint a balszerencse – előfutárai. A varjak ősi teremtmények, amelyek állhatatosan kísérik kedvenc varázslójukat. 100 §, hétköznapi
Dragon / Sárkány Fejedelmi és erőteljes, ezt a sárkányt soha nem szabadna a mérete alapján megítélni. Félelmetes ellenfél és egyben kedvelt bajtárs. 250 §, nem hétköznapi
Bunnerfly / Nyullangó Ez az érdekes lény egy meghökkentő entitás, amely meghazudtolja a törvényeket és közelebbi tanulmányozást igényel. Valódi természete nem ismert. 250 §, nem hétköznapi
Glowfrog / Csillámbéka Ha jót akarsz, ne bámuld sokáig a csillámbékát. Általában elég komisz teremtmények, bár ártalmatlanok, miután elhagyták a gömbjüket. 250 §, nem hétköznapi
Hex Doll / Átokbaba Annak ellenére, hogy ez a familiáris a rejtélyes és csendes típusba tartozik, azon kaphatod magad, hogy azt suttogod: “Do that woodoo that you do!” (ismert dalszöveg) 250 §, nem hétköznapi
Snub-Nosed Leaf Bat / Piszeorrú levéldenevér A varázslók megszokott társa, a denevérek szorosan kapcsolódnak a mágiahasználókhoz az ősi idők óta. 250 §, nem hétköznapi
Phoenix / Főnix A főnixek bensőséges kapcsolatban állnak az élet, halál és újjászületés körforgásával. Hamuból lesznek és hamuvá válnak, mindörökké. 500 §, ritka
Skull / Koponya Ha olyan védelmezőre van szükséged, aki megrémíti ellenfeleidet, fontold meg a koponyát. Senki sem őrzi meg könnyen a hidegvérét ezt a lebegő, kísértő familiárist látva. 500 §, ritka
Veild A Veild egy Voidcritter, aki megszámlálhatatlan galaxis tudásának ismerője az űrön és időn át. Senki sem ismeri igazán a motivációját, de ez nem akadályozta meg az ismert gyermekcsatornát abban, hogy majdnem fő karakterkévé tegye őt. 777 §, ritka
Macska Sims 4 Cats & Dogs kiegészítő szükséges
Kutya Sims 4 Cats & Dogs kiegészítő szükséges

Forrás: SimsVip, Sims Online, Carl’s Sims 4 Guide

Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.

Feliratkozás
Visszajelzés
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments