Új Sims sorozat a láthatáron? Jöhet a Sims 5?

Végre eljött a nap, amikor elgondolkodhatunk egy új Sims címén. Az Electronic Arts rendszeresen frissíti az EA Carrers vagyis EA karrierek aloldalát, ahol felkínálja a különböző szabad pozíciókat, és keresik a tehetséges leendő munkatársakat. Néhány hete az aloldal számos új pozícióval bővült. Ezek közül néhány munkahely nagyon érdekes, és olyan információkat tartalmaz, amelyek nagyon fontosak az új Sims cím fejlesztéséhez. Itt találhatóak az oldalon felsorolt pozíciók, amelyek ilyen típusú információkat tartalmaznak:

Miért olyan fontosak ezek a szerepkörök? Nézzük meg, hogy miért utalnak egy új Sims előkészületeire:

Vezető producer

Abban az esetben, ha nem tudnád: a Sims 4 már rendelkezik saját vezető producerrel (SimGuruLyndsay). Ez  azt jelenti, hogy a Maxis egy olyan embert keres, aki új egy projektet vezethet. Itt van az összes érdekes tény erről a pozícióról:

A vezető producer egyben a kreatív hírnök és a személy, aki építi és motiválja a csapatot, miközben a stúdió vezetésével együttműködik, hogy kiváló minőségű, rendkívül szórakoztató címet hozhassanak lézte, amely belefér az időbe, valamint a költségvetésbe.

  • Feladata, hogy fejlessze a játék kreatív központját és kialakítsa a játék legfontosabb jellemzőit (játékmenet, technológia, külső média kapcsolódása).
  • Terjessze ki a játszhatóság és szállíthatóság szintjét, hogy teljes AAA kategóriás besorolást kapjon a játék.
  • Tegye sikeres franchise-zá a játékot.
  • Dolgozzon a főbb jelentésekkel (vezető producerrel, fejlesztési igazgatóval, művészeti igazgatóval, audiovizuális igazgatóval, kreatív igazgatóval és producerekkel), hogy egy olyan szervezeti struktúrát és folyamatokat hozzon létre, amelyek lehetővé teszik a csapat számára, hogy hatékonyan dolgozhassanak magas színvonalon, idő- és költséghatékonyan.
  • Fejtse ki szenvedélyesen a célokat és a csapat elveit, hogy segítsenek egy ösztönző és szórakoztató munkakörnyezet kialakításában.
  • Legyen képes sikeresen képviselni és menedzselni a játékot a Maxis portfólióban a versenytársakkal szemben a piacon.
  • Tolmácsolja és szolgálja ki a játék célközönségét.
  • Biztosítsa, hogy a termék megfelelően illeszkedjen az EA általános stratégiájához.
  • Gondoskodjon arról, hogy EA továbbra is vonzza és tartsa meg a legnagyobb tehetségeket.
  • Dolgozza ki a Studio Finance segítségével a pontos és ésszerű projektköltségeket és fejlessze a játékot a költségvetés keretein belül.
  • Értékesítse a játékokat EA és játékipar szerte, ideértve az interjúkat és a sajtótalálkozókat a partnervállalatokkal, valamint az EA vezetőivel, stb.

Játékszoftvermérnök

Ez a lista egészen új szintre emeli a dolgokat, és bizonyítja, hogy az EA olyan személyt keres, aki a Sims játék számára felhasználóbarát tartalmakat építhet, megvalósíthat és fenntarthat. Számos példa és felelősség szerepel ebben a listában.

A Sims szoftverfejlesztőjeként az a feladata, hogy építsen, megvalósítson és karbantartson a felhasználók számára a Python és a C++ programnyelv használatával készült tartalmakat.

Feladatai:

  • A Pythonban és a C++-ban írt játékrendszerek megvalósítása, amelyek a következőért felelősek: Sim viselkedése: interakció a világgal, más simekkel és az objektumokkal (hogyan működhetne egy szerelmes simmel egy medencés klubban és a bárban).
  • Képes megépíteni a kreatív valódi archetípusokat egy szimulációs játékon belül (pl. Románc, karrier, testhelyzet).
  • A futásidejű optimalizálás a teljesítményhez és memóriahasználathoz (szimulációs motor méretezése az emberi élet minden szemléletére kiterjedően).
  • Működjön együtt a csapattal a folyamatos adatfejlesztésen, amelyek életre keltik a terveket.
  • Írja  meg a szoftverkövetelményt és műszaki tervdokumentációt.
  • Dolgozzon a franchise vezetőkkel együttműködve az egyedi tartalmak építésén egy olyan játékhoz, amely a játékosok egy széles demográfiai mintájához jut el.

Nézd meg a teljes listát itt és itt!

Miért olyan érdekes ez a lista? Az elődök már említették a különböző sim viselkedésformákat és helyzeteket, valamint a más simekkel és tárgyakkal való kölcsönhatásokat. Miért kellene a Maxisnak felkutatni valakit, hogy olyan játékmeneteket hajtson végre, amelyek már jelen vannak a Sims 4-ben, hacsak nem dolgoznak valami… (Sims 5?) teljesen újon? A felsorolásban megemlítjük a valódi archetípusok és embertípusok létrehozását egy szimulációs játékban. Abban az esetben, ha nem tudnád: a Sims 4 korai változatban szintén új rendszer, a játékmotor és a koncepció volt különböző személyekről és archetípusokról. Nézzétek meg néhány olyan tervet, amelyet a Sims 4 nagyon korai változataihoz készítettek.

Karaktermodellező

Ez a feladatlista a legérdekesebb, mivel megerősít több dolgot és azt a tényt, hogy a Maxis egy “izgalmas új játékon dolgozik a The Sims Franchise-ban”, és jelenleg kicsi a játékcsapat, de idővel majd kibővül. Mind a Sims 4, mind a Sims Mobile csapatában sok ember dolgozik a játékon a színfalak mögött, ami azt jelenti, hogy egy harmadik, jelenleg fejlesztés alatt álló Sims projekt is van.

A Maxis egy karaktermodellezőt keres egy izgalmas új játékhoz a legjobban eladott Sims Franchise-ban. Kiváló modellezési és strukturális érzéked van a játékokhoz? Szenvedélyed a valóságos divat létrehozása egy 3D-s játékban? Képes vagy utasítást elfogadni, de önállóan is dolgozni, ha szükséges, hogy a legjobb játékokat megvalósíthasd? Ha igen, akkor lehet, hogy ezt neked találták ki. Most egy kis csapat vagyunk és gyorsan növekszünk. Jelentkezz ma, és csatlakozz hozzánk!

Feladatai:

  • Alkosson, modellezzen, világosítson, textúrázzon magas esztétikai minőséget valósághű stílusban, pl. pólók, farmerek, kabátok, cipők, stb.
  • Vegyen részt a találkozón a producerekkel, dizájnerekkel, tervezőkkel és animátorokkal a követelmények és a karakterek korlátainak megértéséhez és azok létrehozásához.
  • Vegyen részt a művészeti igazgató munkatársaival az esztétikai és az általános megjelenés javítása érdekében. Legyen otthon az alkotásban a látványos térképek elkészítéséhez és használatához, valamint az AO térképek előállításához.
  • Hibaelhárítással oldja meg olyan problémákat, amelyek nem megfelelően működnek a játékban. Koordinálja az animátorokkal és a mérnökökkel a problémák gyors és hatékony megoldását. Megadja a projektmenedzsment csapatának pontos becsléseit a munka ütemezéséhez és a határidőkhöz. Legyen képes koncepciókkal előállni és biztosítani az alapvető divattervezést a művészeti igazgató számára.

Itt megtekintheted a munkalistát.

Amiket fent említettünk, olyan érdekes tényeket közölnek, amelyeket soha nem említettek a Sims 4 bármely felsorolásában, és a Maxis “reális stílusú, magas szintű esztétikai minőséget keres”. Ezúttal a Maxis realizmust keres a következő Sims címéhez, egyedülálló, kiváló minőségű esztétikával.

Általában a Sims 4 állásajánlatoknál olyan egyedi művészi stílust kerestek, amely már jelen van, de ez valami teljesen más. Szóval, mi lehet a következő Sims projekt? Túl korai megmondani, amint az utolsó listában is említettük, a csapat az új Sims projekt számára még mindig kicsi (bár gyorsan bővül), és időbe telhet, mire a projekt a napvilágot lát.

A Sims 3 egy 2005-ben útjára indult a projekt, és 2008-ban jelentették be, míg a Sims 4 munkálatai 2008-ban kezdődtek el, és a játék 2013-ban jelent meg. Ez nem jelenti azt, hogy ez egy Sims folytatás (és ez sem jelenti azt, hogy nem az), de eltarthat addig, amíg az új Sims játék fejlesztése befejeződik és kikerül a nagyvilágba.

Nemrég írtunk arról is, hogy még hoznak a tartalmakat a Sims 4 játékhoz következő három évben.

Forrás: SimsCommunity

Matt

Matt

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.
Matt

Ezeket láttad már?

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal!

Hozzászólás

  Feliratkozás  
Visszajelzés