Simpercek

Sims 4 Werewolves játékcsomag – Minden, ami vérfarkas

Az előzetes videóból megtudtunk, hogy két napot kell aludnunk a játékcsomag megjelenéséig, hogy a simjeink világát eláraszthassák majd a vérfarkasok. A legendák igenis léteznek, hogy kint ólálkodnak a vicsorgó vadállatok a telihold alatt egy baljós, elhagyatott világban, Moonwood Millben. Múlt pénteken a simguruk a megjelenés előtt betekintést engedtek a hamarosan megjelenő játékcsomag kulisszái mögé. Milyen újdonságok tartogatnak a simmerek számára, milyen hatások lesznek a világra és a meglévő okkult simekre?

Holdciklus

Mielőtt forgalomba hozzák a játékcsomagot, a simguruk megerősítették, hogy június 14-én, vagyis ma érkezik egy ingyenes frissítőcsomag, amellyel egy új holdciklus funkciót adnak hozzá az alapjátékhoz. A holdciklus mind a vérfarkasokra, mind más okkult simekre hatással lesz, és a simmerek számára opcionális funkció lesz.

Összesen nyolc holdciklus lesz, és mindegyiknél a hold más-más alakot vesz fel, ami közvetlenül megfigyelhető az égen. Az alsó menüben az óra mellett láthatjuk az aktuális holdciklust. A naptár minden napra vonatkozóan a hold aktuális fázisát is jelzi. A nem vérfarkas simjeink pedig olyan dolgokat tudnak majd csinálni, mint a holdfürdőzés, és a gyerekek és tipegők számára is hozzáadtak néhány dolgot, így holddal kapcsolatos kérdéseket is feltehetnek a gondozóiknak.

Te magad is testreszabhatod a holdciklust a játékbeállításokban. Ennek köszönhetően kiválaszthatod, hogy hány napig tartson a ciklus, vagy választhatod egy fix fázist, amely nem változik, vagy kikapcsolhatod a hold beállításának hatását a simjeidre.

Holdciklusok hossza

  • 2 nap
  • 4 nap
  • 8 nap
  • 16 nap
  • 24 nap

Állandó holdciklus beállítása

  • Letiltva (Disabled)
  • Újhold (New Moon)
  • Növekvő félhold (Waxing Crescent Moon)
  • Első negyed hold (First Quarter Moon)
  • Növőhold (Waxing Gibbous Moon)
  • Telihold (Full Moon)
  • Csökkenő hold (Waning Gibbous Moon)
  • Utolsó negyed hold (Third Quarter Moon)
  • Fogyóhold (Waning Crescent Moon)

Holdhatások letiltva

  • A holdhatások engedélyezése vagy letiltása az élő módban. Az aktuális hold által okozott hangulatok mindaddig maradnak, amíg természetes módon el nem tűnnek.

A telihold a többi okkult simre is különböző módon hat: sellők, vámpírok, földönkívüliek és varázslók. Ezeket nem mutatták be, így ránk bízták a felfedezést, hogy a bizonyos holdciklusok miként fognak hatni ezekre a különböző okkult simekre, pl. a teliholdkor a vérfarkasok szokásosnál vadabbul viselkednek. Egy lény irányításakor az egérkurzort a holdciklusra tesszük, hogy megtudjuk, az hogyan hat a simekre. Ha megnézzük, hogy mi az aktuális holdciklus, pl. a növekvő holdciklus pozitív hatással lesz a fitneszhez és a sporthoz kapcsolódó jártasságok fejlesztésére.

Az elmúlt két hétben záporoztak az infók a Twitteren simgurus kérdezz-felelek keretében, illetve a SimGuruMorgan és SimGuruDoi egy órán keresztül élő közvetítésben játszott a Sims 4 legújabb játékcsomagjával, amelyről számos információkat osztottak meg velünk a simszerkesztéstől a vérfarkasokon és a képességeiken át Moonwood Millig. Egy csokorba gyűjtöttem, hogy milyen tartalmak várhatók.

CAS

  • A ruhák többsége unisex jellegű.
  • Amikor a CAS-ben szerkesztesz egy vérfarkast, egy telihold jelenik meg mögötte.
  • Az új arcon lévő hegek mellett a simek testén is megjelentek a sebek.
  • A csomagban egy új életcélt vezettek be, amelynek címe: Vérfarkasok (Werewolves) és egy külön kategóriát tartalmaz: Vérfarkasok beavatása (Werewolves Initiate) – Ez a sim ki akarja szabadítani belső vadállatát, és vérfarkassá akar válni.
    • A fejlesztők elmondása szerint próbáltak visszajelzéseket gyűjteni a simmerektől, akik arra panaszkodtak, hogy túlságosan tutorialokra emlékeztető életcélokkal van dolguk. Ebben az értelemben az új életcél egyetlen, általános jellegű, a likantrópia világába való belépéshez hasznos szintből áll.
    • Ha azonban teljesítjük, akkor megjelenik egy párbeszédpanel, amely arra kér minket, hogy válasszunk egyet a négy új életcél közül, amelyek mindegyike egy bizonyos típusú perspektívát fogalmaz meg a likantróp számára (pl. a falka soraiban való felemelkedés, magányos farkasként való érvényesülés, újra emberré válás stb.). Az elérendő célok bizonyos fokú homályba burkolóznának, így a játékoson múlna, hogy nagyobb önállósággal alakítsa ki saját történetét.
  • Amikor a vérfarkast módosítod a simszerkesztéskor, választhatod, hogy emberi formáját össze- vagy szétkapcsolod a vadállati formájától. Ha összekapcsolódnak, az egyik forma hasonló jellemzőinek bármilyen változása a másikra is érvényes lesz és fordítva is. Ellenkező esetben a konnotációk eltérhetnek egymástól.
  • Alapértelmezés szerint a két forma összekapcsolódik, ezért a likantrópia számára egy emberi megjelenésre hasonlító állatforma generálódik.
  • A vérfarkas különböző arcvonásaihoz (fej, fülek, arc, orr, fogak és áll) előre beállított lehetőségek állnak rendelkezésre, amelyeket aztán közvetlenül lehet beállítani.
  • Az emberek ruházatának nagy része a vérfarkasok számára is elérhető.
  • Van azonban egy néhány olyan elem, amelyet kihagytak, mivel nem kompatibilis a lények felépítésével.
  • A vérfarkas simek emberi és állati alakjához különböző hangok rendelhetők.
  • A vérfarkasok kaphatnak emberi szemöldököt, vagy akár teljesen is eltávolíthatók.
  • A fejlesztők által bemutatott számos előzetesben a vérfarkashoz sok esetben meglehetősen színes bundát mutattak be, tele élénk színekkel, elmosódott vonalakkal és különféle jelekkel. Az ilyen szintű testreszabás eddig a Create an Animalban volt elérhető a macska és kutya festőeszközzel.
  • A kutyák és macskák készítéséhez hasonlóan a vérfarkas bundája is használható festési módban. Az ecsetekkel szabadkézi rajzokat készíthetsz, lenyomatokat kreálhatsz, vagy a nagyobb pontosság érdekében használhatod az előre kijelölt részeket pl. egy sebhely alakjában.

Moonwood Mill

  • Moonwood Mill a Sims 4 Werewolves játékban szereplő világ, amely egyetlen körzetből áll, összesen öt telekkel rendelkezik. SimGuruMorgan a város felfedezését egy nyitott forgatókönyvszerű élményhez hasonlította, valószínűleg az interaktív érdekességek széleskörűségére és jelenlétére utalt.
  • Az előre meghatározott telkek két lakóépület, egy bár, egy könyvtár és egy üres telek.
  • Moonwood Mill hangulata egy egykor munkásosztálybeli, később elhagyatott város hangulatát idézi, amit a szétszórt gépek és a kivágott fák is bizonyítanak. Az elnéptelenedett várost később a vérfarkasok vették birtokba, és itt találtak otthont maguknak.
  • A városban található egy információtábla is, amelyet a simek felkereshetnek, hogy információkat szerezzenek a vérfarkasokról, például a falkákról vagy a vérfarkasokról.
  • Moonwood Mill földalatti alagúthálózatot rejt, amelyet az elbeszélés szerint a vámpírokkal való konfliktus idején a vérfarkasok ástak. Az alagutakat ma is használják a vérfarkasok.
  • Az alagutakhoz a térképen szétszórt bejáratokon keresztül lehet bejutni (összesen három van), bár a simeket nem lehet követni bennük (valójában nyúlüregek). Az alagutak szívében zajló kalandot párbeszédpanelek segítségével mesélik el, amelyek a játékosoknak választási lehetőségeket kínálnak a karaktereik következő lépéseivel kapcsolatban. Minden választás különböző kimeneteleket eredményez, például a simet egy másik kijárathoz vezeti.
  • A sim nem végez semmilyen animációt, amikor belép az alagutak bejárataiba, hanem feloldódik, mint amikor munkába megy.
  • A humán simek is használhatják a földalatti alagutakat, de az ő tapasztalataik veszélyesebbek lesznek, mint a vérfarkasoké és az éjszaka egyes teremtményeié (állítólag vámpíroké), és semmiképpen sem léphetnek be egyszerre.
  • Maguk a vérfarkasok is nehézségekbe ütközhetnek, ha bizonyos képességek hiányoznak, vagy nem ismernek bizonyos titkokat.
  • Az alagutakban élelmet, gyűjthető elemeket és ritka különleges tárgyakat lehet találni és gyűjteni.
  • Az alagutakon át vezető utakat a felfedezés során ismerheted meg, és a tapasztalat lehetővé teszi, hogy gyorsan eljuss az egyik bejárattól a másikig a forgatókönyvben. Lehetőség van arra is, hogy ezt a tudást más simeknek is átadjuk.
  • A környék bizonyos pontjaira kattintva a vérfarkasnak parancsot adhatsz, hogy harcoljon egy másik vérfarkassal, ha van a közelben.
  • Különleges vérfarkas harcokra kerülhet sor barátságos és barátságtalan harcokban egyaránt.
  • Moonwood Mill szélén van az a hegyfok, ahol a vérfarkasok összegyűlnek üvölteni, és ahonnan kilátás nyílik a Lunvic-tóra. Ez a terület a telihold jelenlétében még érdekesebb körvonalakat ölt, mivel csak ebben az állapotban csírázik ki a holdszirom (Moonpetal) (egy új termeszthető növény). Ezen kívül a telihold jelentősen megnöveli a naphalak fogásának esélyét a tóban, az egyetlen helyen, ahol ez a faj él.
  • A Moonwood Millben található bár a játékban szereplő többi lényt is vonzza, ha rendelkezel megfelelő csomagokkal.

Háttértörténet

  • A Sims 4 Werewolves játékcsomag gazdag narratív háttérrel rendelkezik, amely leírja a forgatókönyv történetét, lakóit és a vérfarkasokkal kapcsolatos eseményeket. A történelem nagy része felfedezhető a vérfarkasokkal kapcsolatos könyvek lapozgatásával: olvasásuk után megjelenik egy értesítés, amely információ részleteket tartalmaz.

  • A történetcsomag olyan kérdésekre ad választ, mint például honnan származnak a vérfarkasok, kik voltak az első vérfarkasok, vagy milyen kapcsolatban állnak a vérfarkasok a vámpírokkal.
  • A szövegek egyes passzusai nem mindenki számára megfejthetők. Valójában csak a különleges képességekkel rendelkező vérfarkasok büszkélkedhetnek azzal, hogy képesek megérteni ezeket az apró titkos jegyzeteket, amelyek a történet további részeit tárják fel.

  • A játékcsomag történeteinek felfedezése nem lineáris művelet. A könyvek olvasása mellett a lakókkal való interakció révén, a katalógusban található új tárgyak leírását tanulmányozva vagy a földalatti alagutakat használva más elbeszélői részleteket is megtudhatunk. Moonwood Mill minden egyes lakójának személyes története van.

  • Moonwood Mill egyik legérdekesebb karaktere Greg, a vérfarkas, aki egy kunyhóban él a városon kívül. A megidézésének egyik módja, ha rákattintasz a birtoka szélén lévő táblákra, és kiválasztod a Figyelmeztető jelek vizsgálata (Investigate Warning Sign) lehetőséget. Alternatívaként lehetséges találkozni vele az otthona közelében (inkább teliholdas éjszakákon), valamint látni őt a városban kóborolni vagy más helyszíneken.

  • Greg meglehetősen kemény karakter, és hajlamos összetűzésbe kerülni más vérfarkasokkal vagy vámpírokkal. Az emberi simekre azonban nem fordít nagy figyelmet, bár provokáció esetén nem habozik harcolni velük. Ebben az esetben a vele szembeni vereség kizárólagos hangulati állapotokat eredményez.
  • Kezdetben a Greggel elérhető interakciók korlátozottak, és a vele való kommunikációs kísérletek gyakran negatív kimenetelűek. Ha azonban sikerül beszélgetést kezdeményeznie, új társas interakciókat indíthat el, például kérdezheti őt a Moonwood Millről, és megismerheti a személyes történetét. Lehetőség van arra is, hogy etyepetyét csináljunk vele.

Vérfarkassá válás

  • Ahhoz, hogy egy sim vérfarkassá váljon, szükséges, hogy egy másik vérfarkas megharapja, vagy elkapja a vérbajt, egyfajta betegséget.
  • A humán sim megkérheti, hogy olyan vérfarkas harapja meg, akivel jó kapcsolatban van. A vámpírokhoz hasonlóan a vérfarkassá válás is fokozatosan történik.
  • A harapás történhet véletlenül is, például egy vérfarkassal folytatott harc végén. Ebben az esetben a vérhas betegséget kapják el, amely a baráti harapástól abban különbözik, hogy az átalakulási folyamat hosszabb ideig tart, és hogy a betegséget meghatározott cselekvésekkel lehet meghiúsítani. Erre példa a Moonwood Mill bárban a gyógymód megrendelése. 
  • Természetesen az is előfordulhat, hogy valaki vérfarkas szülők gyermekeként születik likantrópiával. A születendő gyermek genetikai öröksége azonban változó, és három különböző esetet tükrözhet.
    • Az első esetben a sim egy átlagos vérfarkasnak születik, anélkül, hogy bármilyen változás történne az állapotában.
    • A második esetben a sim erősebb származással születik.
    • A harmadik esetben a sim szunnyadó vonallal születik. Ez azt jelenti, hogy az egészséges hordozókhoz hasonlóan a likatrópiát úgy adja át a leendő utódoknak, hogy közben semmilyen erőt vagy formát nem mutat ki, hacsak nem aktiválja őket bizonyos kritériumok szerint.
  • Bár a likantróp gyerekek és tipegők nem képesek kifejleszteni a vadállati alakjukat és a hozzájuk kapcsolódó képességeket, mégis különös viselkedést mutatnak, például hajlamosak játékokat harapdálni, növekedési fájdalmakkal küzdenek, lelkesen harcolnak a testvéreikkel, és képesek megtanulni üvölteni. A vérfarkas azonban tinédzserkortól kezdve tudja a teljes erejét kibontakoztatni.
  • Van egy játékopció, amely ha engedélyezve van, a vérfarkasok megjelenését állatias formában csak Moonwood Millre korlátozza.

Falkák

  • Két falkához csatlakozhatsz: a Vadfogakhoz (The Wildfangs) és a Holdfa Kollektívához (Moonwood Collective). Mindkettőnek megvan a maga gyülekező területe, és szögesen ellentétes életfilozófiát vallanak.
  • Ha az egyik falka tagjait megkérdezed Moonwood Millról, válaszul magyarázatot kapsz a gondolkodásmódjukra, valamint (negatív) megjegyzéseket a másik falkáról.
  • Egy sim kétféleképpen kapcsolódhat egy falkához: barátkozik vele, vagy csatlakozik hozzá.
  • Az első státusz bármelyik sim számára elérhető, és a falkavezérrel való barátkozással érhető el. Ekkor a sim élvezheti azt a kiváltságot, hogy részt vehet a csoport tevékenységekben, és használhatja az összejövetelek helyszíneit. Egy olyan tulajdonságot is kap, amely a falkával való barátságát szimbolizálja.
  • Csak azok, akik barátságot kötnek a falkával, dönthetnek úgy, hogy később csatlakoznak hozzá. A csatlakozásra irányuló kérelem azonban csak akkor nyújtható be, ha előzetesen három, a rendelkezésre álló lehetőségek közül választható tesztet sikeresen letesznek. A humán simnek például bizonyítania kell egy bizonyos teljesítményt, vagy hozzá kell járulnia a csoporthoz. Ha a hőstett teljesült, a likantróp megkérheti a vezért, hogy csatlakozhasson a falkához. A kérésnek általában eleget tesznek, kivéve ha valaki rossz viszonyban van a vezetővel.
  • Egyes tesztek bizonyos képességek birtoklását követelik meg, ezért a tapasztalatlan farkasok kevésbé tudnak majd választani, hogy melyik tesztnek vessék alá magukat.
  • Ha egyszer a falka tagjaivá válnak, a vérfarkasok számos előnyt élveznek. Ezek közé tartoznak, hogy a gyűjtőhelyeket használhatod a tárgyak beszerzésére, pihenésre vagy exkluzív módon interakcióra. A Vadfogak például nekitámaszkodhatnak a kunyhó falának, ahol összegyűlnek.
  • Ahhoz azonban, hogy a fent említett előnyökkel továbbra is élni tudjunk, meg kell őriznünk hírnevünket a falkán belül, és olyan tevékenységeket kell végeznünk, amelyek a falka szelleméhez illeszkednek. Ezzel tapasztalatot is gyűjtesz, ami elengedhetetlen a magasabb rangok (összesen három) eléréséhez. Ha nyomon szeretnéd követni a simed hírnevét és tevékenységeit, akkor a falkapanelen a Közösségi csoportok szakaszban találhatod meg.
  • Ezzel szemben a falka elveinek megsértése fegyelmezést, az előző ranglétrára való visszaminősítést vagy a csoportból való kizárást vonja maga után.
  • Lehetséges a falka jelenlegi alfáját (vezetőjét) letaszítani a trónról, és elfoglalni a helyét, de ehhez ki kell hívni őt, és meg kell nyerni a konfrontációt. Ez bármilyen rangon lehetséges, de ajánlott magas rangot elérni, mielőtt belevágsz a mutatványba.

Düh, temperamentum és képességek

  • A düh állapota a vérfarkasok identitásának szerves része. Ebben az állapotban a vérfarkas elveszíti az önuralmát, és vadul viselkedik, rohangál, és mindent elpusztít, ami az útjába kerül. A játékos irányítása néhány, de agresszív és destruktív interakcióra korlátozódik.
  • Minden sim dühöt érez, amikor először alakul át vérfarkassá. Más esetekben a szükségletek panelen található mutató szabályozza. Minél teljesebb ez, annál inkább kibújik a sim az ésszerűség szabályai alól, először elveszíti a másokkal való kommunikáció képességét, majd az autonómiát. A düh teljes erővel kitör. 
  • Amint az első ámokfutás hatása elmúlik, a sim visszatér emberi formájába ruha nélkül.
  • Példa: egy likantróp teli hólyaggal és alacsony dühvel a vécét fogja használni, de ha a düh magas és képes a területét megjelölni, akkor a talajra fog pisilni.
  • A teliholddal együtt a temperamentumok képviselik a düh növekedését meghatározó tényezőket, és ikonokkal jelzik őket a szükségletek panelen. A temperamentumok a sim személyiségjegyei alapján alakulnak ki.
  • Van olyan vérmérséklet, amely a dühnek kedvez, ha a sim flörtölni kezd, vagy egy másik, amely ugyanezt teszi, ha a vérfarkas elázik.
  • A vérfarkas a vámpírokéhoz nagyon hasonló rendszer szerint fejleszti a képességeit: van egy panel, ahol a képességek megszerzése a pontok elköltésével történik, amelyek a tapasztalattal halmozhatók. A képességek egy hierarchikus kritérium alapján függőlegesen vannak elrendezve, ami azt jelenti, hogy bizonyos képességek csak egy minimális rang elérése után oldhatók fel. Egyes képességek megszerzéséhez mások feloldása szükséges.
  • Összesen 25 képesség van, amelyek öt, egyenként öt képességből álló oszlopra vannak osztva.
  • A megvásárolható képességek mellett szunnyadó képességek is vannak. Összesen hat, ezeket bizonyos célok teljesítésével lehet megszerezni, amelyeket piros színnel jelölnek a feliratban, amely akkor jelenik meg, amikor az egérkurzort mozgatjuk az egyes képességek ikonjára.
  • A parancsra vadállat formába való átváltozás képessége egy példa a szunnyadó képességre, amit úgy lehet elérni, hogy a vérfarkasod megakadályozza, hogy a többi simet megijessze ámokfutása során.

Képességek leírása

  • Mohó éhség / Voracious Hunger – Az éhség kielégítése érdekében tárgyakat fogyaszthatsz el. (Teljes leírás nem látható)
  • Vadász / Hunter – Tanulj meg élelemért vadászni. A vérfarkasok “frissebb” húst akarnak. (Teljes leírás nem látható)
  • XX szieszta / XX Nap – Szieszta képesség (Teljes leírás nem látható)
  • Ellenállni akarás / The Will to Resist – Egy kis mentális erővel, egy nagy adag akaraterővel és néhány légzőgyakorlattal ez a sim most már megkísérelheti visszaszerezni az irányítást, miután elvesztette azt, és tombolni kezdett. Ha ez sikerül, a sim azonnal abbahagyja a tombolást. (Nyerd vissza az irányítást tombolás közben!)
  • Kincsvadász / Scavenger – A sim lábai alatt rengeteg elveszett lelet található. A földet guberáló képességgel a simed puszta kézzel is képes lesz kincseket kihúzni a földből. Kit érdekel, mit gondolnak a szomszédok? (Ásd ki az elveszett kincseket és ereklyéket!)
  • Személyes ápolás / Personal Grooming – Ez a sim piszkos? Csal nyalogasd tisztára magad! Miért kellene újra feltalálni a kereket, amikor a válasz végig bennünk volt? Az ápolás használatának társadalmi megfelelősége eltérő lehet. (Nyald el a koszt!)
  • Komor üvöltés / Somber Howl – Vérfarkasnak lenni nehéz, és néha ennek a simnek ki kell mondania az igazat. Időről időre képesek lesznek egy komor üvöltést kiadni, hogy megnyugodjanak és csökkentsék a dühüket. (Tanuld meg a dühöt csökkentő üvöltést!)
  • Átokhordozó / Curse Bearer – Az átok hordozója. Keress másokat, add meg nekik az ajándékot! Keresd a holdat, öleld magadhoz a fényét! (Átkozott harapással változtass más simeket vérfarkassá!)
  • Ősi ösztönök / Primal Instincts – Kinek van szüksége ezekre a felesleges érzelmekre? Az Ősi Ösztönöket aktiválni képes vérfarkasnak lenni azt jelenti, hogy a belső vadállatot irányítani kell, hogy az elmét arra összpontosítsuk, ami fontos: magabiztos vérfarkasnak lenni, aki távol tudja tartani a többi, negatívabb hangulatot. (Használd ki az ösztöneidet egy gyors önbizalom növeléséért!)
  • Alagútfúró / Tunneler – Fúrd át a földet egy praktikus alagúttal itt! Tökéletes, ha nagyszerű belépőt akarsz tenni, vagy ha gyorsan el kell menekülnöd. Ez a sim ezt könnyedén kivitelezi. (Alagutak ásásával gyorsan körbeutazhatod a világot.)
  • Területjelölés / Territory Marking – Légy szabad! Élvezd a megkönnyebbülést, hogy bárhol és bármikor megjelölheted a területet. A világ a te vásznad! (Hagyj nyomot a világban, és enyhítsd a hólyag szükségletét!)
  • Átalakulás mestersége (Szunnyadó képesség) / Transformation Mastery (Dormant Ability) – Ha a tombolás közben visszafogottan és másoktól távol maradsz, akkor ez a sim egy rövid pillanatra tisztán lát. Ez a felismerés segít neki elsajátítani az átalakulás művészetét, ami lehetővé teszi számára, hogy bármikor előhívja a vadállat formát, miközben megtartja az emberiesség látszatát. Figyelmeztetés! Még ezzel az újdonsült mesteri képességgel együtt is érzékeny lesz a sim a benne forrongó, egyre közeledő dühre. (Változz át bármikor a vadállat módba!)
  • Vérfarkas mentorálás (Szunnyadó képesség) / Werewolf Mentorship (Dormant Ability) – Ez a sim már megjárta a környéket, és rengeteg ismerettel rendelkezik a vérfarkasokkal kapcsolatos dolgokról. A vérfarkasok, akik ennek a simnek az irányítása alatt állnak, bónusz rang, hangulat és kapcsolat növelését kapnak, amikor mentorálják őket, megtanítják őket üvölteni, vagy vérfarkas tapasztalatokat osztanak meg velük. (Tanítsd a többi vérfarkast ügyesen és méltóságteljesen!)
  • Holdi epifánia (Szunnyadó képesség) / Lunar Epiphany (Dormant Ability) – Heuréka! Ez a sim képes megérteni a Hold elveszett titkait! Ez egy fontos lépés a vérfarkasok történetének és természetének megértése felé, és elvezethet ahhoz, hogy megtanulja, hogyan gyógyítsa meg végleg ezt a betegséget. (Olvasd el az ősi vérfarkas írásokat!)
  • Vérfarkas empátia (Szunnyadó képesség) / Werewolf Empathy (Dormant Ability) – Miután elég időt töltött más vérfarkasok között, <sim neve> megtanult egy-két dolgot a viselkedésükről. Néha egy vérfarkasnak csak egy másik vérfarkasra van szüksége, aki meghallgatja. Ez a sim most már megnyugtatással képes elpárologtatni minden dühöt egy másik vérfarkasból, és még a tombolásukat is megakadályozhatja. Jól van, jól van, minden rendben lesz. (Segíts megbékíteni más vérfarkasokat!)
  • Vérfarkas diplomácia (Szunnyadó képesség) / Werewolf Diplomacy (Dormant Ability) – Ez a sim most már rendelkezik azokkal a társasági eszközökkel, amelyekkel meggyőzhet másokat arról, hogy a vérfarkasok még mindig valamennyire emberek. Használd az új Vérfarkas diplomácia képességeit, hogy a “Vérfarkas szövetséges” jellemvonást adományozd a simeknek, és ezzel örökre megváltoztasd a vérfarkasokkal kapcsolatos nézeteiket! (Használd a diplomáciát, hogy megnyerd a vérfarkasok szövetségeseit!)

Egyéb infók

  • A vérfarkasok és vámpírok közötti harcok exkluzív animációkat tartalmaznak, amelyek hiányoznak az emberek közötti harcokból.
  • A csomag olyan új recepteket tartalmaz, mint a szeletelt húsok, steak tartár vagy kék steak.
  • Van egy ajtó, amelyen csak vérfarkasok tudnak átmenni, ami hasznos, ha exkluzív kísértőhelyeket akarunk építeni ezeknek a lényeknek.
  • A vásárlási katalógusból egy speciális bejárat is elhelyezhető, amely más forgatókönyvek szerint közvetlenül a Moonwood Millbe vezet. Ugyanez a városban elhelyezett tárgy szolgál további bejáratként a földalatti alagutakhoz.
  • A nyers hús etetése egy humán sim számára nem alkalmas.
  • A vérfarkasok egyik képessége lehetővé teszi számukra, hogy kiszagolják a közelben lévő lények jelenlétét.
  • SimGuruMorgan a Moonwood Millben vadon termő növények között említette a gombákat, a bogyókat és a farkasbogáncsot. Nem világos azonban, hogy ezek új változatok-e, vagy olyan fajokhoz tartoznak, amelyek már léteznek a játékban.
  • A vérfarkasoknak nincs farkuk. Bizonyos interakciók végrehajtása során számtalan játékelemmel, például ülésekkel, más simek testével vagy más akadályokkal fedné egymást, ami vizuális problémát okozna. A fejlesztők ezzel indokolták a hiányát.
  • A Tanítsd meg üvölteni interakció végrehajtását mutattak be, amelyet felnőttek tanítanak a tipegőknek.
  • A vérfarkasok képesek a bútorokat megkarcolni és tönkretenni, amik a macskáknál és kutyáknál hasonlóan működnek.
  • Haláluk után a vérfarkasok is szellem alakot öltenek.
  • A játék többi lényéhez hasonlóan a vérfarkasok is egyedi sírkövet kapnak.
  • Amikor kijönnek a vízből, a vérfarkasok a kutyákhoz hasonlóan lerázzák magukról a felesleges vizet.
  • Nincsenek új rádióállomások, de a bejelentő előzetesben használt dal (Praying Mantis – Jazz Alonzo) a csomag része.
  • A vérfarkasokkal foglalkozó, megvásárolható könyvek egyikének címe Beasts and Prejudice (Szörnyek és balítélet), ami Jane Austen közismert irodalmi művének, a Büszkeség és balítéletnek az elferdítése.
  • Új kerítések érkeznek, ezek egyike kilenc különböző színben kapható.

Az alábbi videóban megtekintheted, hogyan mutatták be a simguruk a Sims 4 legújabb játékcsomagjának újdonságait.

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.