Sims 4 marketing hamisan reklámozta a legújabb szettet
Nem sokkal a Sims 4 Industrial Loft Szett megjelenése után adódott egy probléma. Általában, amikor egy cég grafikákat és promóciós anyagokat készít egy játékhoz, elvárnád, hogy az említett grafikában reklámozott tárgyak és környezet a játékban/DLC-ben is szerepeljenek. Ez különösen akkor szembetűnő, ha a DLC kis méretű, ahol minden tárgy számít a szett értéke szempontjából.
Sajnos a Sims 4 marketingcsapat hibázott és hamisan reklámozta az Industrial Loft Szettet. A Sims 4 új szett bejelentése egy tíz másodperces animált grafikát tartalmazott, amely kiemelte a szetthez tartozó néhány fő tárgyat.
Az ember azt várná, hogy az új ablak, amit a promóciós grafika közepére helyeztek, szintén az öt dolláros szetthez fog tartozni. Sajnos ez egyáltalán nem így van.
Kiderült, hogy csak egy ablak jár a szetthez (Phoenix Ironworks Window), ami még csak meg sem közelíti azt az ablak koncepciót, amit a promóciós grafikán az ablakkal mutattak be.
Hogy még rosszabb legyen az ügy, úgy tűnik, hogy a Sims 4 marketingcsapat három különböző ablak szerkesztett kombinációját reklámozta, amelyek a 9,99 dolláros Sims 4 Moschino cuccokból származnak.
A Sims csapat elismerte a hibát, és megígérte, hogy a közelgő frissítőcsomagban leszállítják a promóciós grafikában szereplő ablakot.
Matt
Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.