Simpercek

Sims 4: Korai felhasználói felület, 3D koncepciók és prototípusok

Évről évre folyamatosan bővülnek a tartalmak a játékcsomagok, illetve frissítőcsomagok segítségével, ahogy a felhasználói felület (UI) is. Akik követték már a Paralives fejlődését, biztos látták már a prototípusát, amit egy idő után folyamatosan csiszolnak, amíg el nem éri a végleges verzióját. Gondolkodtatok már azon, hogy a Sims 4 a megjelenése előtt eredetileg hogyan is nézett ki? Chi Chan, a Maxis (Electronic Arts Divison) művészeti stúdió igazgatója pár éve közzétett néhány koncepciót és tervet, amelyen 4 hónapig dolgozott a Sims 4-hez. Lássuk, milyen korai megvalósítások voltak a különböző felületeken.

Térképnézet terve

“Ezeknek a maketteknek az volt a céljuk, hogy bemutassák a szórakoztató és kézzelfogható interakciókat a térképnézetben és lehetőséget adtak a simcsalád bemutatására is.”

“A meglévő térképnézet egy 2D-s ábrázolás volt, amely kevésbé felelt meg egy AAA (nagy költségvetésű játék) termék vizuális érzékének vagy dinamizmusának. Az én prototípusom lényege az volt, hogy feltárja, hogyan lehet a térképet vonzóbban bemutatni.”

Játékbelépési tervek

“A játék dinamikus és elegáns belépési folyamatának meghatározása előtti munka.”

Karakterkészítő korai változata

“Ennek az előzménynek az volt a célja, hogy feltárja, hogyan érezheti magát az ember interaktív navigálás közben a Sims 4 karakterkészítő módban.”

Betöltőképernyő

“A betöltőképernyő korai vázlata.”

Építés mód: Kézzelfogható és visszajelzés prototípusa

“A prototípus célja az volt, hogy bemutassa, az eszközöket a játékos hogyan tudja majd irányítani, ami jobb visszajelzést és választékos interaktivitást eredményez.”

Külső kinézet

“A meglévő modelleszközök összegyűjtése, csiszolása és korszerűbb renderelő motoron keresztül történő bevezetése, valamint a mélyebb és vonzóbb vizuális célpont felfedése volt a cél.”

Belső kinézet

“Ugyanaz, mint a külsőnél, itt arra összpontosítva, hogy a világítás hogyan javíthatja a belső megjelenést és hangulatot.”

A fentebb felsorolt szempontokat az alábbi videóban megtekinthetitek, hogy vizuálisan el tudjátok képzelni, milyen volt a különböző elemek animációja.

 

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.