
Sims 4: Korai felhasználói felület, 3D koncepciók és prototípusok
Évről évre folyamatosan bővülnek a tartalmak a játékcsomagok, illetve frissítőcsomagok segítségével, ahogy a felhasználói felület (UI) is. Akik követték már a Paralives fejlődését, biztos látták már a prototípusát, amit egy idő után folyamatosan csiszolnak, amíg el nem éri a végleges verzióját. Gondolkodtatok már azon, hogy a Sims 4 a megjelenése előtt eredetileg hogyan is nézett ki? Chi Chan, a Maxis (Electronic Arts Divison) művészeti stúdió igazgatója pár éve közzétett néhány koncepciót és tervet, amelyen 4 hónapig dolgozott a Sims 4-hez. Lássuk, milyen korai megvalósítások voltak a különböző felületeken.
Térképnézet terve
“Ezeknek a maketteknek az volt a céljuk, hogy bemutassák a szórakoztató és kézzelfogható interakciókat a térképnézetben és lehetőséget adtak a simcsalád bemutatására is.”
“A meglévő térképnézet egy 2D-s ábrázolás volt, amely kevésbé felelt meg egy AAA (nagy költségvetésű játék) termék vizuális érzékének vagy dinamizmusának. Az én prototípusom lényege az volt, hogy feltárja, hogyan lehet a térképet vonzóbban bemutatni.”
Játékbelépési tervek
“A játék dinamikus és elegáns belépési folyamatának meghatározása előtti munka.”
Karakterkészítő korai változata
“Ennek az előzménynek az volt a célja, hogy feltárja, hogyan érezheti magát az ember interaktív navigálás közben a Sims 4 karakterkészítő módban.”
Betöltőképernyő
“A betöltőképernyő korai vázlata.”
Építés mód: Kézzelfogható és visszajelzés prototípusa
“A prototípus célja az volt, hogy bemutassa, az eszközöket a játékos hogyan tudja majd irányítani, ami jobb visszajelzést és választékos interaktivitást eredményez.”
Külső kinézet
“A meglévő modelleszközök összegyűjtése, csiszolása és korszerűbb renderelő motoron keresztül történő bevezetése, valamint a mélyebb és vonzóbb vizuális célpont felfedése volt a cél.”
Belső kinézet
“Ugyanaz, mint a külsőnél, itt arra összpontosítva, hogy a világítás hogyan javíthatja a belső megjelenést és hangulatot.”
A fentebb felsorolt szempontokat az alábbi videóban megtekinthetitek, hogy vizuálisan el tudjátok képzelni, milyen volt a különböző elemek animációja.

Matt
Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.
Ezeket is érdemes megnézni

Sims 4 – Új okkult simek, úszható területek, NJK és játékcsomag frissítése
2021. augusztus 4.
Karakterek létrehozásának új módja várható a Simsben?
2021. december 17.