Mit tudunk eddig a Realm of Magic játékcsomagról?

Az EA Play élő közvetítése óta tudjuk, hogy a Realm of Magic ősszel kerül boltokba, arról azonban csak tegnap lebbent fel a fátyol, miféle okkult lényt tartogat számunkra ez a játékcsomag. Sokak örömére érkeznek a varázslók, akik várhatóan még a vámpíroknál is jobban kidolgozott játékmódot kapnak a Sims 4-ben. Nem is kell sokat várnunk rá, hiszen a megjelenést szeptember 10-re tűzték ki (konzol verzióban október 5.), néhány nappal korábban (szeptember 6.) pedig egy live stream keretében ismerhetitek meg közelebbről az új, varázslatos játékelemeket. Természetesen a guruk Twitter oldalai égnek, a rajongók kérdésekkel bombázzák őket, mi pedig összegyűjtöttük válaszaikat, hogy egyetlen izgalmas kis részlet se kerülhesse el a figyelmeteket.

Új világ, két új szomszédság

  • A kiegészítővel egy új világ, de két új szomszédság érkezik. Glimmerbrook egy kisebb városka, ami mindössze öt telket tartalmaz, és ahol simed letelepedhet, és akár teljesen hétköznapi életet is élhet
  • Realm of Magic, azaz a Mágia birodalma egy titkos portálon át látogatható meg először. Ez egy elszigelt, titkos világ mindössze egy telekkel, ami a bb.enablefreebuild kóddal szerkeszthető
  • Glimmerbrookban négy évszak váltja egymást, Realm of Magic azonban védővarázslat alatt áll, és egyedi nap-éj ciklussal rendelkezik
  • Bármely sim átléphet a titkos portálon, akár varázsló, akár nem
  • Ha Glimmerbrookban játszol, nem muszáj használnod a varázslatos játékelemeket, figyelmen kívül hagyhatod őket
  • Realm of Magic nem csupán a titkos portálon át közelíthető meg, a varázsló simek képesek odajutni egy glimmerstone nevű kristály segítségével, ami az eszköztárukban található, illetve egy varázsigével is utazhatnak
  • Két új növény is érkezik, a macskagyökér (valerian root) és mandragóra gyökér (mandrake root), amelyek bájitalkészítéshez lesznek használhatók
  • Hat új sim érkezik, akik két háztartásra oszlanak el. Egy varázsló párocska, valamint egy varázsló dinasztia erős mágikus vérvonallal

Varázslók

  • Csak egy okkult lény érkezik, a varázshasználók (spellcasters), ők azonban részletesen ki lesznek dolgozva
  • A varázslók bármely szomszédságban varázsolhatnak, de nem kell attól tartanod, hogy az utcán állandóan mágiába futnál
  • Az új Magical Bloodline / Mágikus vérvonal jellemvonás teszi lehetővé, hogy egy simből varázsló váljon
  • Csak tinik vagy idősebbek szabadíthatják fel a bennük rejlő mágikus erőt
  • A varázslók leszármazottai különféle kis bónuszokat kapnak
  • Varázslót CAS-ben készíthetsz, de meglévő simedet is átváltoztathatod mágussá, ha felkéred a három bölcs egyikét, hogy gyakorolja a Felemelkedés jogát simeden
  • A Spellcaster/Varázsgyakorló jártasság hasonlít majd a vámpírokhoz, de egy kicsit több annál
  • 24 varázslat, 15 bájital és számos átok érkezik a játékba
  • A varázslók rendelkezésére állnak majd pálcák és seprűk is
  • Ha szeretnéd, hogy simed seprűn közlekedjen, az eszköztárban kiválasztható preferált utazási módnak
  • Nem léteznek hibridek, simed nem lehet egyszerre varázsló és mondjuk vámpír
  • A mágia felülkerekedhet a simeken, új halálnemek is érkeznek
  • A szomszédságok lakói nem mindig reagálnak jól, ha felfeded előttük mágikus erődet
  • CAS Story használata esetén is generálhat a játék neked varázsló simet
  • A varázslók nem rendelkeznek majd sötét alakkal, sem pedig gyengeségekkel, mert a készítők ezt nem tartották szükségesnek, cserébe érkeztek az átkok
  • A varázslók sírköve és urnája eltér majd a többiekétől
  • A seprűket csak varázslók használhatják
  • Varázslattal nem lehet egy másik simet megölni, bár balesetek történhetnek, például ha a sim belesétál a tűzbe
  • Két új életcél érkezik, az egyik az Alkímia/Bájital irányhoz tartozik a másik a Varázslás/Energia ösvényhez
  • A mágusok rendelkeznek majd varázskönyvvel, amelyben megjelennek a már megtanult igék és főzetek is
  • A varázslatok négy csoportba sorolhatók: Gyakorlati (Practical), Mischief (Bajkeverő), Untamed (Zabolátlan), valamit az Alkímia (Alchemy), azaz bájital készítés. Maradhatsz az egyik úton vagy vegyítheted őket, rajtad múlik
  • A bájitalok készítéséhez üstöt kell használni, ami főzésre is alkalmas
  • Csak a varázslók képesek bájitalt készíteni, az üstben azonban bármely sim főzhet makarónit vagy más ételeket
  • A bájitalok eladhatók, továbbá a Copypasto varázslattal akár másolhatók is
  • Érkezik egy pálcatartó, a seprűk pedig kiakaszthatók lesznek a falra
  • A varázslók nem halhatatlanok, megtanulhatják azonban a bájital elkészítését, amitől azzá válhatnak
  • Az üst kétféle változatban érhető el: normál és mágikus tűzzel égő verzióban. Működnek off-the-grid tulajdonsággal rendelkező telkeken is
  • A varázslatok hatással vannak a közösségi megítélésre, de nem léteznek jó vagy rossz mágusok
  • A varázslók legfeljebb három átokkal rendelkezhetnek.Néhány közülük elég csúnya. Félresikerült varázslatokkal hozhatod őket a fejedre, de ne aggódj, van több módja is, hogy megszabadulj tőlük
  • Új, mágusokra vonatkozó klub szabályok kerülnek a játékba
  • A készítők nem akartak hierarchiát létrehozni a kiegészítők és varázslények között, hogy ne kényszerítsék egy meghatározott útra a játékost. Bár másképp néznek ki, az összes pálca és seprű ugyanarra képes, és a sim akár pálca nélkül is varázsolhat

Familiárisok

  • Az egyes familiárisoknak nincs hivatalos nevük, szabadon elnevezhetők
  • Segítőd lehet normál vagy misztikus lény, bagoly, varjú vagy akár tündér is, a Cats & Dogs kiegészítő megléte esetén pedig az azzal létrehozott állatból is válhat familiáris
  • A familiárisok segítenek varázslás közben energiát megtakarítani, ezenkívül fantasztikus védelmezők, nem félnek a haláltól sem!
  • Ha nincs Cats & Dogs kiegészítőd, csak úgy tehetsz szert segítőre, ha megkeresed és összegyűjtöd őket a világban, mint a Pokemonokat
  • Amikor a familiárisok a gömbjükben tartózkodnak, eladhatod őket
  • Nincsenek szükségleteik, és nem foglalnak plusz helyet a háztartásban – kivéve, ha meglévő állatodat használod familiárisként
  • A kutyák és macskák elküldhetők mágikus hozzávalókat gyűjteni, és menő csillámlást is kapnak
  • Tetszőleges számú familiárissal rendelkezhetsz, de egyszerre csak egyet idézhetsz meg
  • A familiárisok képességei is azonosak lesznek, valószínűleg csak a kinézetük lesz eltérő

Korábbi beszámolónkat itt olvashatjátok, további hírekkel pedig hamarosan jelentkezünk!

Thea

Szárnybontogató írópalánta, elhivatott tippíró és modvadász. Lelkes fordító, Sims 3, Sims 4 és Sims Medieval játékos. Az oldalfelépítés és design elkövetője, fáradhatatlan fogalmazó és backstage admin.
Thea

Latest posts by Thea (see all)

Hozzászólás

Kérjük, jelentkezz be a hozzászóláshoz
  Feliratkozás  
Visszajelzés