Simpercek

Mi újság a kötögetős cuccokkal?

A Laundry Day cuccok után a Sims csapat másodjára is szabad kezet adott a közösségnek, hogy maguk választhassanak az öt forduló előre kiadott opciói közül. A szavazók többsége a kötögetős témára volt kíváncsi, ezután a stílussal kapcsolatban kellett döntenünk, és végül a DIY Delight vagyis Csináld magad örömmel nyerte el a játékosok tetszését. Lássuk, mi történt az eddigi fordulókban.

Szavazások eredménye

A harmadik fordulóban a ruhákról kellett döntenünk, de a kérdőív szerint ezen simek, illetve „állatok” számára készült ruhák közül csak tizenötöt választhattunk ki. Az alábbi képen látható apróságok kerültek ki a versenyből győztesként.

Rengeteg vázlatrajzot mutattak be különböző tárgyakról, nem volt könnyű választani, hiszen mindegyik nagyon jól sikerült.

[flagallery gid=95]

Az alábbi 32 tárgyat szavaztuk meg, ezek érkezését pedig kíváncsian várjuk a játékba.

A készítők lassan megvalósítják a megszavazott ruhákat, tárgyakat és végre elérkeztünk az utolsó simításig, ami nem más, mint az, hogy a játékcsomag címét, illetve logóját kell kiválasztanunk. Szavazz a neked tetsző címre és a logóra!

Melyik legyen a cuccok neve?

  • The Sims™ 4 Luv 2 Knit Stuff Pack
  • The Sims™ 4 Nifty Knitting Stuff Pack
  • The Sims™ 4 Knitting Rocks Stuff Pack
  • The Sims™ 4 Knitting Stuff Pack
  • The Sims™ 4 Cozy Knits Stuff Pack
  • The Sims™ 4 Rock ‘n’ Knit Stuff Pack

Melyik legyen a cuccok logója?

Koncepció menete

Gondolkodtál már azon, hogyan készülnek a tárgyak vagy hasonló elemek? Nos, a készítők elvittek bennünket a kulisszák mögé, hogy megmutassák, milyen lépéseket hajtanak végre ilyenkor. Példaként az egyik tárgyat emelték ki a koncepciók közül, amire a közösség szavazott. Ebben a szakaszban láthatjuk, hogy milyen részleteket adnak meg az ötlet valóságba való átültetéséhez. Amikor egy ilyen tárgyat a Művészeti Igazgató kiválaszt (vagy ez esetben mi kiválasztunk), akkor a koncepció a következő szakaszba lép.

A modellezés szakaszban állunk, ahol a koncepciókészítő útmutatót készít a tárgyakhoz, hogy hogyan kellene kinéznie, mindezt a Művészeti Igazgató közreműködésével. Először ortografikus rajzokat készítenek elölről, hátulról és oldalról, így láthatjuk a tárgy méretét a simhez viszonyítva. Ilyenkor előfordul, hogy megváltoztatják a tervezést. Ebben az esetben beállították a polcmagasságot, hogy legyen elég hely a játékosok számára a dekorációk elhelyezésére. Optimalizálták a kialakítást a sokszögek megőrzése érdekében. Például eltávolítottak néhány kerek alakú fonalgömböt, mivel a kerek tárgyak sokszögekbe kerültek, és egy rakás kézműves papírra cseréltek le ezeket.

Ezután a koncepciókészítő térbeli képet ad arról, hogy a tárgynak hogyan kell kinéznie a játékban.

Majd referenciaképet adnak hozzá, hogy minden rész tisztább legyen. Ha van olyan textúra, mint pl. a faerezet vagy egy olyan grafika, mint ez a róka, akkor lehívja, hogy milyen képfájlt kell használniuk.

Itt látható, hogy milyen technikai részletek találhatók meg ilyenkor:

Végül a színkészleteket készítik el, és színes funkciókat adnak hozzá, hogy pontosan megmondják a modellezőnek, hogy milyen színeket kell használniuk, és hogy a “készlet” tartalmaz-e a mintákat vagy textúrákat. Nagyjából így készültek el az elemek, és a modellezőnek mindent meg kell adnia a tárgy elkészítéséhez.

Új funkció és hintaszék

Egy olyan újdonságról hallhatunk, amelyet hozzáadnak a cuccok csomaghoz: saját ruhát köthessük. Mivel a CAS-ben az összes ruha elérhető a simek számára, de olyan kötött ruhák is megtalálhatók, amelyeket a kötögetéssel lehet majd feloldani. Tehát az ötletük az volt, hogy egy új felhasználói felületet hoznak létre néhány ruhához, amik le vannak lakatolva.

Olyan pletykák keringenek a hintaszékről, hogy nemcsak beszélni, tévét nézni, zenét hallgatni, könyveket olvasni és kötni lehet majd benne, hanem üldögélés közben hintázhatunk is.

Plopsy

Egy új szolgáltatás kerül majd a cuccokba, ez egy online áruház, ahol a simek eladhatják az alkotásait. Ez az üzlet nem kötődik semmilyen karrierhez, tehát ha egy kis művészeti pénzt akar keresni a műveivel azon az oldalon, akkor azt neked találták ki. A Plopsy segítségével a simek alacsony díj ellenében felteszik a tárgyaikat és abban reménykednek, hogy egy internetes idegen megveszi. Miután a vásárlót találták, a simeknek fel kell adniuk a tárgyakat a postaláda segítségével, vagy figyelmen kívül is hagyhatják valaki ajánlatát, és megpróbálhatnak jobb vevőt keresni.

A Plopsy kínálatában nemcsak kötött tárgyak szerepelhetnek, hanem a festmények és a famegmunkálású szobrok is. Bármelyik elemet is el lehet adni, és remélhetőleg több profit szerezhető a Plopsyval, mint a régimódi módon történő eladással.

A simed vásárolhat is a dolgokat a Plopsytól. A listák egész nap frissülnek, így megtalálhatod a tökéletes termékeket. Egyelőre nincs kép a rendszerről, meg kell elégednünk a Plopsy logójával.

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.