Simpercek

Maxis nagyban fejleszti a The Sims 5-öt és a prototípusa az Unreal Engine-ben lesz

Először még 2018 szeptemberében számoltunk be arról, hogy a Maxis végre elkezdett dolgozni a Sims egy új generációján (egyesek szerint a Sims 5-ön). A Maxis hivatalos karrier listáján álláshelyeket kínáltak a tehetséges művészeti koncepciókészítők számára, akik segítenek a The Sims 5 első kezdeti megjelenésének megalkotásában. Ez általában egy vadonatúj videójáték létrehozásának első lépéseiben történik.
A Maxis több álláshirdetést tett közzé, köztük a környezetkoncepció készítőt, a játékszoftvermérnököt és egyebeket, amelyek mind új ötleteket adnak a Sims 5 gyártásához. A listáról ITT olvashatsz bővebben!

Aztán csaknem egy évvel később, 2019-ben újabb nyomokat kaptunk arról, hogy a Maxis gőzerővel dolgozik a Sims 5-ön, és Grant Rodiek is besegít, aki ott volt a Sims 3 és Sims 4 teljes fejlesztési ciklusában, most pedig egy teljesen új Maxis projektre fordítja az idejét. A gyanúinkat az EA vezérigazgatója, Andrew Wilson is megerősítette, miszerint a Maxis határozottan a The Sims egy teljesen új generációját tervezi. A játék lehetséges, hogy nem csak egyjátékos, hanem többjátékos funkciókkal is rendelkezik majd.

A Sims 5 fejlesztésével kapcsolatban ma nagyon sok új információt kaptunk a Maxis hivatalos karrierlistájáról, amelyen rengeteg új munkahelyet nyitott meg a következő Sims játék számára. Az egyik legérdekesebb dolog, ami a felsorolásból kiderül, hogy a következő Sims játékot az Unreal Engine-ben fogják gyártani – ez egy erőteljes szoftver, amelyet sok játékfejlesztő használ és rengeteg játék életre keltését segítette elő, ezek közé tartozik a Fortnite, Star Wars: Jedi Fallen Order, Final Fantasy és még sok más.

Most tisztázzunk valamit: ez még nem jelenti azt, hogy a következő Sims játék végterméke teljesen az Unreal Engine-re fog támaszkodni. A Maxis olyan embereket keres, akik életre kelthetik a Sims 5 prototípusát a C++, Python és Unreal Engine segítségével.
Ha nem vagy biztos abban, hogy mi a prototípus, gondolj arra, hogy a Sims 4-nél hogyan nézett ki a fejlesztése a néhány kiszivárgott anyag alapján. A fejlesztők egy másik motort használtak a különböző szimulációs funkciókkal, például a grafika, az objektumok, a karakterek és az őket körülvevő környezet prototípusának elkészítésére. A Sims 4 korai vázlatait ITT tekinthetitek meg.

Tehát mik az új állásajánlatok, kit keres a Maxis és mi a feladata a következő Sims játék csapatának a következő időszakban? Nézzük meg mindezt az alábbi, a Maxis által közzétett listában! Ez csak néhány a sok közül, amely elérhető a Maxis karrierlista hivatalos oldalán, de kiemeltünk párat, amelyek egy teljesen új kódolási infrastruktúrára, prototípusokra, a simek viselkedéseire és egyebekre vonatkoznak – ez egy teljesen új Sims játékot jelent, tekintve, hogy a Sims 4-es állásokat TS4 munkalehetőségként szokták jelölni, nem pedig The Simsként.
Ez egyelőre nem befolyásolja a Sims 4 fejlődését, tekintve, hogy a Maxis különböző csapatai különböző Sims címeken dolgoznak. A karrieroldal azt is sugallta, hogy az új Maxis Austin stúdió is részt vehet a következő Sims játék fejlesztésében, akikről tudjuk, hogy egy teljesen másik videojátékon dolgoznak, vagyis egy teljesen új címen, ami nem The Sims.

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.