Simpercek

Frissült a Sims 4 Szomszédsági történetek rendszer

A Sims 4 legújabb frissítőcsomagjával még jobban irányíthatod a Szomszédsági történeteket. A Sims csapat kiadott egy blogbejegyzést, amelyben elmagyarázza a Sims 4 történet előrehaladását érintő nagy változásokat.

Helló simmerek! Nate vagyok megint. Ahogy ígértem, visszatértem, hogy tájékoztassalak titeket a Szomszédsági történetekről.

Először is egy gyors felfrissítés arról, hogy miért gondolom, hogy a Szomszédsági történetek nagyszerű funkciója a Sims 4-nek (és szupermenő, bár bevallottan elfogult vagyok). Az alapjáték tele van érdekes pillanatokkal, amelyek az egyes simek életének mindenféle változásához vezetnek. Az aktív háztartásban élő simek azonban sokkal több változást élhetnek át, mint a szomszéd simek.

Tavaly novemberben kiadtunk egy ingyenes frissítést, amely egy sor változást hozott a szomszéd simek számára, akik személyes kapcsolatban állnak az aktív háztartással. Erről mindent elolvashatsz a Szomszédsági történetekről szóló korábbi bejegyzésemben.

Ma örömmel tájékoztatlak Titeket a Szomszédsági történet újdonságairól, mivel idővel továbbfejlesztjük ezt a funkciót.

Szomszédsági történetek rendszer

Az első nagyobb újdonság az összes szomszéd sim életének megváltozása, akár van kapcsolatuk az aktív háztartással, akár nincs. Az új Szomszédsági történetek rendszer érdekes, önálló változásokat tesz lehetővé az egész világon.

“Mi változik?” – kérdezhetitek erre. A szomszéd sim mostantól bármit átélhet:

  • Csecsemőt vagy tipegőt fogadhatnak örökbe a háztartásukba.
  • Teherbe ejthet más simet, és babát szülhet. A családcentrikus simek nagyobb valószínűséggel teszik ezt, míg az elkötelezettségi problémás simek kevésbé. Ha egy sim vagy a simek gyűlölik a gyerekeket, soha nem fognak ilyet tenni.
  • Néhány sim örökbe fogadhat kutyát vagy macskát (ehhez a Sims 4 Cats and Dogs kiegészítő szükséges).
  • Vállalhat új munkát vagy otthagyhatja karrierjét. A sim jellemvonásai nagymértékben befolyásolják ezeket a döntéseket. Az idősebb simek dönthetnek úgy, hogy nyugdíjba vonulnak. A háztartások be- és kiköltözhetnek a telekről.
  • Különböző balesetekben halhatnak meg, olyan kockázati tényezőktől függően, mint a kor, a jellemvonások és a karrier.

Mindezek a változtatások lehetővé teszik, hogy a szomszéd simek élete gazdagabb és teljesebb legyen, és idővel fejlődjön. Családban nőnek fel, munkát kapnak, költöznek, gyereket nevelnek, és végül meghalnak (esetleg idő előtt).

A változások közül néhány nyilvánvalóan jelentősebb, mint mások. *köhög*halál*köhög* Ez visszavezet minket a Szomszédsági történetek második jelentős kiegészítéséhez…

Szomszédsági történetek konfigurálása

A Szomszédsági történetek rendszerének fontos része egy sor új játékmenet szabályozó elem, amelyekkel beállíthatod, hogy a szomszéd simek milyen döntéseket hajthatnak végre és milyeneket nem.

Tádáá!

Minden a Háztartások kezelése (Manage Households) panelen kezdődik:

Te döntöd el, hogy a Szomszédsági történetek hogyan befolyásolják a játékodat, így a rendszer többféleképpen is beállítható:

  • Független konfigurációk a saját és más háztartások között. Egy adott panelen lévő háztartások minden egyes csoportja számára engedélyezheted vagy letilthatod az egyes változások típusait, sőt akár az összes Szomszédsági történetet is letilthatod az adott háztartások számára. Ez gyors és egyszerű módot biztosít annak eldöntésére, hogy mi történjen a háztartásoddal, szemben más háztartásokkal a világban.
    • Alapértelmezés szerint a Szomszédsági történetek a más háztartások esetén engedélyezve van, a saját háztartások esetén pedig letiltva. Mindenekelőtt szeretnénk elkerülni a nem kívánt változtatásokat a régóta futó játékokban, amelyekbe tudjuk, hogy sok szeretetet fektettetek.

Ha készen állsz a Szomszédsági történetek konfigurálására, használd ezt a gombot a saját háztartások és a más háztartások megfelelő paneljei alatt.

  • Háztartás-specifikus konfigurációk. Még több irányítást szeretnél? Van elképzelésed arról, hogy mely háztartásoknak milyen típusú történetszálakra van szükségük? Megvalósítható! Minden egyes háztartás saját konfigurációval rendelkezhet, így olyan történéseket is testre szabhatsz, amelyek az adott háztartás történetéhez passzolnak.
  • Globális engedélyezési/ letiltási beállítás. Ha a világ minden táján zajló események nem a te világod, az sem baj! A Szomszédsági történetek funkció teljesen letiltható a Játékbeállítások (Game Options) alatt az “Egyéni konfigurációk visszaállítása” (Reset Custom Configurations) gombbal.*

*A szomszéd simbarátok időnként még mindig hívni fognak, hogy tanácsot kérjenek az életükre kiható döntésekkel kapcsolatban, kivéve ha a sim telefonja néma üzemmódban van.

A többi játéklehetőséghez hasonlóan a Szomszédsági történetek konfigurációi is mentésenként léteznek. Mivel minden mentésednek a saját beállításai vannak, anélkül válthatsz közöttük, hogy bármit is újra kellene konfigurálnod. Csak töltsd be, és hagyd, hogy a történetek elinduljanak!

Mire készülnek a szomszéd simek?

Még egy utolsó megjegyzés: ezek a változások a világban történnek az aktív háztartáson kívül. Ez azt jelenti, hogy néha a simjeid nem futnak majd bele ezeknek az eseményeknek az eredményeibe. Mégis, még ha a simjeid nem is látják, talán szeretnéd tudni mindazt, ami történt.

Bármelyik postaládában rákattinthatsz az új “Legutóbbi szomszédsági történetek ellenőrzése” (Check Recent Neighborhood Stories) interakcióra. Így nyomon követheted az összes legutóbbi Szomszédsági történetet. Ha van kedved, használd fel ezeket az információkat, hogy meglátogasd a szomszéd simeket, és személyesen is megnézd az életük változásait!

Remélem, hogy mind te, mind a simjeid el lesznek ragadtatva és meglepődve attól, ami a körülöttetek lévő világban történik.

Dag dag,
Nate

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.