Big Brother kihívás / Big Brother Challenge

A Szemezgető Szerdánk újabb – reményeink szerint – visszatérő alrovattal bővül, amelynek ötlete Gabettől származik. De hogy mi is ez pontosan? Korábban egy párszor már szóba kerültek a simses kihívások, de csak említés szintjén foglalkoztunk velük. Most viszont úgy gondoltuk, időközönként bemutatunk Nektek egy-egy ilyen interneten “keringő” kihívást, hátha valaki kedvet kap az egyikhez, és próbára teszi magát, illetve a játékát és simjei életét. 😀 Én a sok száz közül egy igen egyszerű Sims 3-as(de véleményem szerint 2-ben is abszolút megvalósítható) challenge-et választottam ki, és fordítottam le, amelynek nevét a fentebbi címünk is mutatja. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, csak kattintsatok a “Read more“-ra, és máris megtudhatjátok a részleteket. 🙂

Biztos sokan ismeritek a régen futott Big Brother showt, amikor 10 különböző idegent összezártak egy házban, és minden hétvégén a legkevésbé népszerű játékost kiszavazták. A győztes pedig az volt, aki utolsóként maradt “talpon”.

De hogyan működhet ez a Simsben?8 idegent (vagy 10, ha az szimpatikusabb) tegyünk be egy házba, és hagyjuk őket magukra. 8 vagy 10 héttel később, amikor már csak 1 sim marad, győzelmének díjaként megtarthatja a házat.

Hozz létre 8 (vagy 10) fiatal felnőtt simet, és adj nekik minél változatosabb személyiségjegyeket. A legideálisabb az lenne, ha a férfiak és nők aránya egyenlő lenne.

Építs egy földszintes házat elegendő számú ággyal. Hogy egy kicsit érdekesebb legyen, tegyél bele franciaágyat is. Alakíts ki benne konyhát (mikrohullámú sütővel és kávéfőzővel), étkezőt, nappalit kandallóval (amit nappal be kell gyújtani), egy közös fürdőszobát 3 vécével, 1 mosdókagylóval és 2 zuhanyzóval. Rád van bízva, hogy milyen áron szerzed be ezeket, lehet a legolcsóbb, de lehet a legdrágább is. Te vagy a Nagy Testvér.

A következők NE legyenek a házban:

  • Könyves szekrények
  • Számítógépek
  • Tévék
  • Bármilyen játék vagy hobbihoz köthető tárgy, illetve edzőgépek sem megengedettek
  • Medence
  • Tűzriasztó
  • Betörő riasztó

A pénzes kód itt nem kérdés, természetesen használhatsz csalást, hiszen be kell rendezned a házat, és meg kell venned a bútorokat, valamint később a feladatokhoz szükséges tárgyakat is be kell szerezned. Szociális interakciókhoz kapcsolódó modokat használhatsz, mint például az autonóm etye-petyét. A simeknél engedélyezni kell a szabad akaratot, hagyd őket szabad akaratuk szerint cselekedni, nem avatkozhatsz be a tetteikbe. Még akkor sem, ha valamelyikük meghal. Ebben az esetben, ha szeretnéd, új lakót költöztethetsz be. A simek nem hagyhatják el a házat, kivéve, ha az a csoportfeladat részét képezi.

Ha gondolod, Nagy Testvérként nehezebbé teheted kicsit a lakók életét. Büntetésként eltávolíthatsz néhány berendezést, például az egyik zuhanyzót, vagy vécét, mert mondjuk nem takarítják azt rendszeresen. Vagy akár megzavarhatod őket alvás közben is, hogy beraksz egy hifit és bekapcsolod, esetleg eltüntetsz egy-két ágyat. Rajtad áll az ilyesfajta büntetés.

Heti feladatok – Ezek csak ilyen javaslatok, nyugodtan kitalálhatod a saját feladataidat és menetrendedet. Az egyetlen szabály az, hogy egyszerre csak egy tevékenység folyhat, és nem kényszerítheted a simeket a cselekvésre, és nem is szakíthatod meg azt.

1. hét: Festés – Szerezz be elegendő festőállványt, és hagyd a házban egy sim hétig. Némely játékos majd festegetni fog, míg mások a közelébe sem mennek az állványnak. Az a sim, amelyik a legmagasabb festés jártassággal rendelkezik, kap 10 pontot. Ha több sim is ugyanolyan szintet ért el, akkor mindegyikük megkapja a 10 pontot. Te semmilyen formában nem avatkozhatsz közbe, maximum eladhatod a festményeket az állványról.

2. hét: Erőnlét – Szerezz be elegendő futógépet a simeknek, és hagyd a házban egy sim hétig. Az előzőekhez hasonlóan, az a játékos, amelyik a legmagasabb atlétika jártassággal rendelkezik, 10 pontot kap.

3. hét: Úszás a medencében – Hasonló az előzőhöz, csak ebben az esetben az atlétika jártasságot úszással fejleszthetik a simek. Szintúgy 10 pont jár a legügyesebbnek.

4. hét: Szabad választás – Ismételd meg valamelyiket, vagy szerezz be új készségfejlesztő tárgyat: focipálya, kerti tó, rád van bízva. Vagy ez a hét szólhat a szociális életről. Az a sim, amelyiknek a legjobb, vagy legtöbb kapcsolata van a többiekkel, az kapja a 10 pontot. Ha gondolod, meglepheted a játékosokat egy bárral.

5. hét: Zene – Szerezz be valamilyen hangszert (zongora, gitár, dob stb.), és gyakoroltasd rajta a simeket. A szabály ugyanaz.

6. hét: Kiszavazás! Az a sim, amelyik a legkevesebb jártasságpontokkal rendelkezik, és a legrosszabb a kapcsolata a többiekkel, kiköltözik a házból.

7. hét: Szombati kirándulás – Vidd el a simeket egy parkba, és nézd meg, mi történik. Vidd el őket vacsorázni. Kiváló alkalom arra, hogy megfigyeld, melyik sim a legnépszerűbb, és ki tesz szert a legjobb kapcsolatokra.

8. hét: Karrier hét – Küldd el a játékosokat dolgozni! Válassz ki nekik véletlenszerűen munkákat – politika, gyógyászat, konyhaművészet, profi sportoló, bármit, amit szeretnél – és nézd meg, ki ér el nagyobb sikert. Egy hét után minden sim mondjon fel a munkahelyén.

A vége: melyik sim a legképzettebb? Ki a legkedveltebb? Ki a legnépszerűbb? Az a sim lesz a nyertes.

Ki az, akinek tetszik ez a kihívás? 🙂 Ki próbálkozik meg vele? És ki lesz az, aki a kommentekben beszámol a kihívásos tapasztalatairól?
 
Etti

Latest posts by Sims Addicts (see all)

Ezeket láttad már?

Hozzászólás

  Feliratkozás  
Visszajelzés