TS4 Belső nézetes mód / First Person Mode

A 2018. november 14-ei frissítőcsomaggal érkezett a játékhoz egy igazán különleges funkció, a belső nézetes mód a fejlesztőktől. A Shift és Tab gomb megnyomása után az aktív sim szemszögébe kerül a kamera, ami követni fogja a sim pillantását. Ezen keresztül továbbra is kapcsolatba léphetünk a külvilággal, mint a rendes kameraállásnál. Tekintsük át a belső nézetes mód használatát, amelyhez megtalálhatjuk az összes gyorsbillentyűt a billentyűparancsok tippben.

Interakciók a külvilággal

Miután a sim szemszögébe kerülünk a Shift és Tab billentyűkombinációval, bal egérgombbal kattinthatunk a simre vagy tárgyra és így megjelenik az interakciójuk, mint a normál kameránál. Akárhová fordul a sim feje, néha irányíthatatlanná válik, de a fáradtságos elfordítás helyett a Ctrl gombbal visszaállíthatjuk a kamerát oda, ahonnan a sim előre lát.

Problémás helyek kezelése

A belső nézet módban nehézkes odamenni az eldugott helyekre, vagy kilépni a külvilágba, vagy éppen próbálni belépni a házba. A jobb egérgomb segítségével az ajtó, falak, tárgyak vagy simek mögé kattinthatunk a talajra; ez az opció egyből megjelenik a fehér nyíllal, hogy hová szándékozik menni a sim, itt válasszuk ki a Move here / Menjen ide interakciót.

Panelek kezelése

Van lehetőség rákukkantani a sim állapotára, eszköztárára a panelen, anélkül, hogy kilépnénk a szemszögéből. Egyszerűen nyomva tartjuk a Shift gombot, és máris gondtalanul kattinthatunk a panelben lévő funkciókra. A rendes kamerához hasonlóan eltüntethetjük a panelt a Tab segítségével, ahogy a belső nézet módban is.

Látómező (tengeribetegség)

A látómezőt gyakran használják a jobb látószög megszerzéséhez vagy a sim szemszögében a tengeribetegség csökkentéséhez. Az egérgörgő lefelé görgetése lehetővé teszi a látómező növelését, és így talán kevésbé rázós, és megviseli a gyomrunkat. 😀

Ismert problémák

Amikor a sim denevérré válik vagy teleportál, normál kamera üzemmódba kerülünk. Az etyepetyezéskor meglehetősen furcsán viselkednek az ágytakaró alatt, vagy bizonyos szemszögből furcsa textúrákat lehet látni, mint például a sim szemszögéből a saját testébe beleláthatunk. A fejlesztőcsapatok ezt a módot szórakozásból adták hozzá, és dolgoznak azon, hogy jövőben javításra kerüljenek ezek a hibák, most azonban még kénytelenek vagyunk a kismértékű problémákkal együttélni.

Matt

Ügyeletes technikai zseni, bugszakértő, kötélidegzetű hibaelhárító. Minden problémára akad – általában helyes – megoldása. Tehetséges illusztrátor, hírvadász, Sims 2, Sims 3, Sims 4 és Sims Mobile játékos. Az oldal biztonsági rendszerének őrizője, lelkiismeretes backstage admin.
Matt

Hozzászólás

Kérjük, jelentkezz be a hozzászóláshoz
  Feliratkozás  
Visszajelzés