Accessory cheat – Helyszín berendezése titkos kóddal / TS2

Simon Dani egy végzős gimnazista srác, aki nem igazán szeret takarítani. Ez nagyon meglátszik a szobáján:

De mégis hogy tudott – vagyis inkább én hogy tudtam – ekkora kupit csinálni?

Először, a szomszédságban beírtam a kódablakba (Ctrl + Shift + C) a fejlesztői kódot: boolProp testingCheatsEnabled true, majd beléptem ahhoz a családhoz, ahol fotózni akartam, s megkezdtem a helyszín berendezését.

(Figyelem! A „titkos kód” nem megfelelő használata hibákhoz is vezethet.)

  • A vásárlás mód katalógusából kiválasztottam pár díszt, ami illik egy fiatal fiú szobájába: például a gyerekkori játékai, magazinkupac, szétdobált szennyes.
  • Amikor ezzel végeztem, még nem volt túl nagy a rendetlenség, így más eszközökhöz kellett folyamodnom: kiszedtem egy csomó kaját a hűtőből, többek között chipset, dzsúszt, instant kaját, és a Szabadidővel érkezett Fehérjekoktélt (ehhez legalább 6. szintű Fitnesz hobbira van szükség). Beraktam még egy polcról levett könyvet, és két boltban vásárolt magazint is.
  • Végül pedig, mivel még mindig nem voltam elégedett az eredménnyel, bevetettem a titkos – vagyis, most már nem annyira titkos – cselt, amit teljesen véletlenül sikerült felfedeznem.

Mivel a játék elején beírtuk a „titkos kódot”, lehetőségünk van arra, hogy rejtett opciókat hozzunk elő, ha a Shift nyomva tartása mellett kattintunk rá a simekre és a tárgyakra.

A Shiftet lenyomva, bal egérgombbal Simünkre klikkelve, válasszuk ki a titkos menüből a „Spawn…” opciót. (A képen egyébként a siménem látható, a régi arcszőrzetével, amit azóta kicseréltem egy jóval visszafogottabbra.)

Itt az „Accessory Cheat”– re kell mennünk.

Ekkor egy Rip Co. Játékláda formájú és textúrájú tárgyat kapunk, aminek a neve „*Accessory Spawn Cheat”.

Kattintsunk rá a ládikára! (Sima bal klikk, a Shiftet nem kell hozzá nyomni.) Itt lehetőségünk van rengeteg, a cselekvéseket kiegészítő eszköz lehívására. A listában megtalálhatjuk például a gyerekek játéksütőjéhez való dolgokat, haleledelt, a pókerasztalhoz tartozó kártyapaklit és kártyalapot, és így tovább. (Ez utóbbi kettőt én is használtam a szoba „díszítéséhez”.)

A nevek néhány helyen félrevezetőek, például:

  • a „Bathroom” alatt nem csak fürdőszobai cuccok vannak
  • Scythe és Kasza nevű tárgyból sok van, de ezek egymástól teljesen különbözőek, és csak az egyik azonos a Kaszás kaszájával.

Idézzünk le néhány dolgot!

Az üres tálca és tepsi jó dísze lehet egy konyhának, a játékbaba egy kislány szobájának, de a szerelmes pár romantikus vacsorájához is pompás kiegészítés lehet egy üveg bor az asztalon. Ha valamit nem érsz el, állj sámlira, vidd el az iskolai papírgyűjtésre az ősrégi telefonkönyveket, a fészerben pedig mindig legyen kéznél egy metszőolló.

Ezeket a kiegészítőket a MoveObjects on kód beírása után lehet mozgatni és törölni.

A vásárolt, simektől elvett és kóddal lehívott tárgyak elhelyezésében nagy segítségemre voltak az OMSP-k (melyekről Brigi „Alapok II. – Segédeszközök használata” című tippjében bővebben is olvashattok), valamint a következő kódok:

  • MoveObjects on
  • boolProp snapObjectsToGrid false
  • boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true (Egyetem kiegészítő!)

A játékban ugyan nem sok hasznát lehet venni, de fényképekhez és Sims tale-ek forgatásához hasznos lehet a fent bemutatott csalás.

A tippet Greg Samsa készítette

Hozzászólás

Kérjük, jelentkezz be a hozzászóláshoz
  Feliratkozás  
Visszajelzés